• Ik hoor veel mensen zeggen dat het meschien leuk is om naast een fotoalbum ook een ''film album'' te hebben
    En zelf vind ik dit ook geen slecht idée.
    Laat maar weten wat jullie er van vinden


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dan lijkt het hier net youtube.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Dan lijkt het hier net youtube.

    Sorry hoor, maar omdat hier ook een mogelijkheid is om plaatjes op je profiel te zetten, is het toch niet meteen Weheartit of tumblr?

    OT: Ik vind het wel een leuk idee, want ik heb zat filmpjes die ik wel ipv in een story, in een filmpjesmap zou willen doen. En ik vind het niet echt nodig om er meteen een topic voor te openen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nomen schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar omdat hier ook een mogelijkheid is om plaatjes op je profiel te zetten, is het toch niet meteen Weheartit of tumblr?

    OT: Ik vind het wel een leuk idee, want ik heb zat filmpjes die ik wel ipv in een story, in een filmpjesmap zou willen doen. En ik vind het niet echt nodig om er meteen een topic voor te openen.

    Nee, maar ik vind filmpjes op quizlet zetten totaal overbodig. Zet een link naar je youtube channel. Problem solved.


    Take me to wonderland

    Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit typisch iets is dat heel veel ruimte in zou nemen en behoorlijk wat gedoe zou zijn voor Rutger. Bovendien vind ik het een beetje overbodig, want je kunt al filmpjes van YouTube op Q zetten en dat is in mijn ogen meer dan voldoende. Ik snap niet waarom ze dan ook nog per se óp Q opgeslagen moeten zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Denk zomaar niet dat de site daar sneller van wordt, en hij gaat al zo sloom x_x Daarbij vind ik het nogal overbodig.


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat de site daar trager van gaat lopen, dus ik ben niet echt voor. Je kan ook altijd een blog aanmaken met daarin je filmpjes.
    De kwaliteit van de foto's gaat ook al drastisch naar beneden, ik wil niet weten dat dat dan bij filmpjes zou zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit is geen facebook en moet het ook niet worden. >.< Dus, nee.


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit typisch iets is dat heel veel ruimte in zou nemen en behoorlijk wat gedoe zou zijn voor Rutger. Bovendien vind ik het een beetje overbodig, want je kunt al filmpjes van YouTube op Q zetten en dat is in mijn ogen meer dan voldoende. Ik snap niet waarom ze dan ook nog per se óp Q opgeslagen moeten zijn.


    Precies dit.


    We need a bigger boat.

    Ik vind het een leuk idee, maar best overbodig en volgens mij wordt Q daar veel trager van. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leuk idee! : )


    Chicks before dicks

    Vinter schreef:
    Denk zomaar niet dat de site daar sneller van wordt, en hij gaat al zo sloom x_x Daarbij vind ik het nogal overbodig.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit typisch iets is dat heel veel ruimte in zou nemen en behoorlijk wat gedoe zou zijn voor Rutger. Bovendien vind ik het een beetje overbodig, want je kunt al filmpjes van YouTube op Q zetten en dat is in mijn ogen meer dan voldoende. Ik snap niet waarom ze dan ook nog per se óp Q opgeslagen moeten zijn.


    Some people are art and do art at the same time