• Naar Sluis! En voor iemand die in België woont is dat leuk want dat is *pompompompompom* HET BUITENLAND! :Y)

    Nouja, niet echt, maar ik kijk er wel naar uit! Zo een dagje shoppen in Sluis is altijd leuk :3! Wat doen jullie morgen allemaal?

    Oh en trouwens, hoi! Ik ben Meg en kind of nieuw hierzo n.n Nouja, ik ken de site al 5 jaar en heb al een paar accounts gehad en stories geschreven die niemand las maar 'k had nooit echt veel contact op 't forum enzo. 'k Heb Q ook een beetje verwaarloosd de laatste 3 jaar dus daarom dit nieuwe account, nieuwe start weet je wel!

    Dus hoi, laten we vriendjes zijn :3!


    spinkick your way through life.

    Hallo!
    En ik ga morgen naar de Gentse feesten met mijn broer, niet het buitenland, maar ook heel leuk (:


    Never run out of reasons to smile...

    Oooooh leuk, Gentse feesten! Hopelijk zit het weer dan wat mee voor je! Want het is de laatste tijd niet echt perfect weer geweest in Gent...


    spinkick your way through life.

    ik ga morgen niks doen!:( iedergeval dat denk ik of ik ga opeens met iemand iets leuks doen wat heel vaak gebeurt! maarja ik ga nog een keer met mn beste vriendin naar de bios:) ook leuk!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ga ook altijd winkelen in Sluis :3 -woont wel in Nederland-,
    maar goed ik vind het daar altijd wel leuk om rond te lopen =D
    Veel plezier alvast (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 20:55 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mylovestom


    Wauw, klinkt leuk! Doe ik ook vaak, op het laatste moment nog snel afspreken! Welke film ga je kijken? n.n xoxo


    Tragically

    Ja echt eh! Ik vind het daar echt gezellig! En dankje! oxox


    spinkick your way through life.

    Op zondag zijn er toch bijna geen winkels open?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker


    In sluis wel! n.n xoxo

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 21:02 ]


    spinkick your way through life.

    Hingucker schreef:
    Op zondag zijn er toch bijna geen winkels open?

    In sluis en in Hulst (ligt in Zeeland) wel, daar is het zelfs nórmaal dat de winkels op zondag ook open zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga morgen waarschijnlijk de hele dag in bed liggen met m'n vriend.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik ga morgen waarschijnlijk de hele dag in bed liggen met m'n vriend.


    Gelukzak die je bent, zou ik ook wel willen, als ik er een had tenminste. xoxo


    spinkick your way through life.

    Eos schreef:
    Hallo!
    En ik ga morgen naar de Gentse feesten met mijn broer, niet het buitenland, maar ook heel leuk (:


    ik zat gisteren nog in Buitenland, en morge ga ik met mijn vrienden naar gentse feesten ook!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Er zit een hele goede friettent in sluis =3 8is daar vorige week nog geweest* veel plezier morgen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ok ik ga morgen het vetste doen wat er bestaat :D
    Dat moet ik even uitleggen want ik ben een beetje hyper ;)

    Ik ben dus al een aantal maanden van een band van het Songfestival (Denemarken, A Friend In London), dus toen had ik ze een tijdje geleden toegevoegd op twitter. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat ze wel eens mensen beantwoorden.

    De drummer van A Friend In London heeft ook zijn eigen nummers, zeg maar die hij zelf zingt en geschreven heeft enzo. Dus ik wilde over een van zijn nummers een verhaal schrijven. Ik stuurde hem dit 'Feel like writing a story based on either Hurray Hurray Hurray or The Old Gazebo by @Esbensvane. But which one and where to start? :P'
    En toen replyde hij me:
    'I could tell you why I wrote them and what I wrote them about - if u want :)'
    Ik zei natuurlijk dat ik dat super graag wilde, en toen stuurde hij me een privé bericht.
    '...I should tell u over Twitcam or Skype then. My Skype ID is ***. What's yours?'

    Dus nu ga ik morgen met hem skypen. EXCITED!!! :D:D:D

    oeps, quote perongeluk eigen bericht. Hoe verwijder je een reactie?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 21:47 ]

    Escritura schreef:
    Er zit een hele goede friettent in sluis =3 8is daar vorige week nog geweest* veel plezier morgen


    Ouuuh, wie weet ja, morgen misschien frietjes! :Y)
    Dankjewel! xoxoxo


    koitje schreef:

    Wow, dat is echt geweldig, geen wonder dat je zo hyper bent! Veel plezier morgen! Veel succes! xoxoxo


    spinkick your way through life.