• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Tributes who are still alive: (Beroeps rood, normaal blauw)
    01 Dylan Marc Bostell
    01 Carmela Lorenza rossini
    02 Bree Amalia Rovers

    03 Daniel James Ebens
    04 Jody Morgan Roberts
    05 Alexis Jane Howard
    06 Summer Helena Chamberlain
    07 Matthew Elliot Turner
    11 Jazzlyn Caitlyn Valentine
    12 Scarlett Dakota Gray


    Veel gestelde vragen:
    Hoe worden er tributen van plaats gewisseld?
    Wij trekken twee lootjes en die tributen wisselen dan van plaats. Tijdens het wisselen wisselt niet alles mee: alleen de tribuut zelf en het wapen. De rest van de spullen die de tribuut bij zich heeft blijven gewoon liggen.

    De switchers zijn Carmela Lorenza rossini en Robin Lily Duto

    Caesar is dit jaar Oranje(:

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:22 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Charitable schreef:
    (...)

    Hij was nog niet verwond toen Jonah hem aanviel ^^ En hij heeft hem ook laten rechtstaan, maar ja :) Jonah is nu eenmaal een smeerlap, als hij mensen moet vermoorden die hij daarbovenop niet graag heeft ^^


    xD Foei Jonah, Foei! xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    xD Foei Jonah, Foei! xD


    ^^ Phu, foei Matthew ja ^^ Hij moest niet teruggeschoten hebben ^^ maar ja, je het gelijk


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    ^^ Phu, foei Matthew ja ^^ Hij moest niet teruggeschoten hebben ^^ maar ja, je het gelijk


    Haha, beetje alle 2 hun schuld ;) Want Jonah begon (toch?) en Matthew vechtte terug. dus tja ^^


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Haha, beetje alle 2 hun schuld ;) Want Jonah begon (toch?) en Matthew vechtte terug. dus tja ^^


    Jonah begon ja ^^ Maar moest Matthew niet teruggevochten hebben, was het nooit zover gekomen :) dat vind Jonah natuurlijk ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vraagke Wie zegt : "Luister eens. Matt heeft een boog, wat nou als hij die aan een van ons uitleent en iemand hem een wapen geeft zodat hij zich een beetje kan beschermen. Hij gaat dan hier ons spul bewaken en een iemand gaat jagen, de rest gaat op zoek naar water. Nu nog bedenken hoe we elkaar weer terugvinden." Jayden toch?


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Charitable schreef:
    (...)

    Jonah begon ja ^^ Maar moest Matthew niet teruggevochten hebben, was het nooit zover gekomen :) dat vind Jonah natuurlijk ^^


    Haha Jonah is best...Ruw. Matthew moest wel als hij niet dood wou gaan ;) Maar ik snap wel dat je zo snel uit de games wil... En als je er snel uit wilt moet je wel aanvallen of verstoppen tot dat er maar 1 over is.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Haha Jonah is best...Ruw. Matthew moest wel als hij niet dood wou gaan ;) Maar ik snap wel dat je zo snel uit de games wil... En als je er snel uit wilt moet je wel aanvallen of verstoppen tot dat er maar 1 over is.


    En Jonah kiest voor aanvallen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bibble schreef:
    Vraagke Wie zegt : "Luister eens. Matt heeft een boog, wat nou als hij die aan een van ons uitleent en iemand hem een wapen geeft zodat hij zich een beetje kan beschermen. Hij gaat dan hier ons spul bewaken en een iemand gaat jagen, de rest gaat op zoek naar water. Nu nog bedenken hoe we elkaar weer terugvinden." Jayden toch?


    Jup Jayden zegt dat :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    Jup Jayden zegt dat :3


    Oooh...Okay thanks! Ik realiseer me net dat ik best veel schrijf op het praattopic... :$


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Charitable schreef:
    (...)

    En Jonah kiest voor aanvallen ^^


    Tja...Das Jonah ^^ Jazz kiest denk ik liever voor verstoppen.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Tja...Das Jonah ^^ Jazz kiest denk ik liever voor verstoppen.


    Ach, Jonah kan lief zijn, bij mensen die hij graag heeft ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    Ach, Jonah kan lief zijn, bij mensen die hij graag heeft ^^


    Aww ^^ Hij heeft wel een goeie kant :) Net zoals Jazzlyn ook een beetje een slechte kant heeft...Al is dat mens 1 en al liefelijk.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Aww ^^ Hij heeft wel een goeie kant :) Net zoals Jazzlyn ook een beetje een slechte kant heeft...Al is dat mens 1 en al liefelijk.


    Ik denk dat iedereen wel zijn goede kanten heeft ^^ Al heeft Jonah het er moeilijker mee die te tonen dan zijn slechte ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    (...)

    Ik denk dat iedereen wel zijn goede kanten heeft ^^ Al heeft Jonah het er moeilijker mee die te tonen dan zijn slechte ^^


    Arme Jonah...Zou hij dan geïriteerd worden van Jazz? Ze is nogal lief, vrolijk en zo...


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Arme Jonah...Zou hij dan geïriteerd worden van Jazz? Ze is nogal lief, vrolijk en zo...


    Hij zou niet geïrriteerd zijn door het feit dat ze lief en vrolijk is, eerder doordat ze een medetribuut is, en ze uit een underdogdistrict komt, denk ik ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried