• Ik heb gemerkt dat plaatjes niet zichtbaar zijn in gastenboekberichten, je moet dus altijd een link plaatsen als je iemand een plaatje wil sturen. Eigenlijk vind ik dit best irritant en zou ik het fijn vinden als plaatjes zichtbaar waren in het gastenboek. Wat vinden jullie?

    Dit is namelijk best wel irritant:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ja, dat zou ik al heel lang wel willen.


    Your make-up is terrible

    Nah, dat maakt het minder overzichtelijk vind ik, persoonlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daar heb ik ook wel eens last van. Ik zou het in ieder geval erg handig vinden.


    Stenenlikker

    Cas schreef:
    Ja, dat zou ik al heel lang wel willen.


    Believe in yourself.

    Ik heb er nooit gebruik van willen maken, maar het lijkt mij wat onnodig. Dat betekent niet dat het minder leuk is. Kun jeniet gewoon de code van Q gebruiken voor plaatjes?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sibyllin schreef:
    Nah, dat maakt het minder overzichtelijk vind ik, persoonlijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pabiloso schreef:
    Ik heb er nooit gebruik van willen maken, maar het lijkt mij wat onnodig. Dat betekent niet dat het minder leuk is. Kun jeniet gewoon de code van Q gebruiken voor plaatjes?


    Nope. Die werkt niet


    26 - 02 - '16

    Dít is het bewijs dat het niet werkt:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:15 ]


    26 - 02 - '16

    Ik gebruik het niet echt, maar als het zou kunnen zou het wel handig zijn.


    Do what people say you can't.

    Ik weet niet of ik het wel. Lijkt me zo vervelend, plaatjes in mijn / iemands GB. Ik ga dus voor: I don't care :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ewijn schreef:
    Daar heb ik ook wel eens last van. Ik zou het in ieder geval erg handig vinden.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Cas schreef:
    Ja, dat zou ik al heel lang wel willen.


    Chaos is a ladder.

    Ewijn schreef:
    Daar heb ik ook wel eens last van. Ik zou het in ieder geval erg handig vinden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sibyllin schreef:
    Nah, dat maakt het minder overzichtelijk vind ik, persoonlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou het niet willen. Volgens mij trekt het heel de lay out in de war van de gb's. + Ik heb liever gewone gastenboekberichtjes, geen foto's. Anders krijg je misschien zoiets als een fotostory in je eigen gastenboekberichten....


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury