• Hellow^^
    Ik zoek leuke mensjes voor een akatsuki cosplay groep te starten (sexy no jutsu of gewoon maakt niet uit ik doe een sexy no jutsu van sasori^^) Ik ben van Belgie, Werchter^^ dan zouden we samen kunnen bespreken wat we precies gaan doen enzo,.. (vb: skits, youtube filmpjes maken,..) zou wel leuk zijn! =D jullie kunnen mij een priveberichtje sturen. :3

    btw ik ben 17 jaar voor moest het jullie intereseren

    Ik kom uit Zeeland, maar heb geen Cosplaykleding >.<


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    Ik kom uit Zeeland, maar heb geen Cosplaykleding >.<


    Ik had nog een zwarte kort jurkje dus ik ga die bewerken, kga er akatsuki wolkjes op doen via transferpapier en kant aan de onderkant van de jurk^^ :3 niks van naaiwerk ik gebruik gewoon lijm lowl xD misschien om het te verstevigen dat ik het nog naai. :3 ik heb ook niet veel cosplaykleren D: het is echt duur D:

    AnimeKid schreef:
    (...)

    Ik had nog een zwarte kort jurkje dus ik ga die bewerken, kga er akatsuki wolkjes op doen via transferpapier en kant aan de onderkant van de jurk^^ :3 niks van naaiwerk ik gebruik gewoon lijm lowl xD misschien om het te verstevigen dat ik het nog naai. :3 ik heb ook niet veel cosplaykleren D: het is echt duur D:


    Ik heb dus helemaal niks!
    Ook niet een te kort jurkje ofsow >.< Heb wel een HP cape (zo'n gewaad), maar veel kan ik daar niet meer mee doen. Damn...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen