• Ik heb hier nog geen topic over gezien
    Ze hebben zojuist de eerste beelden van de teaser trailer vrij gegeven! De teaser trailer zal te zien zijn op 14 april bij de MTV Movie Awards. Het (veel te korte) filmpje kan je hier bekijken, en er is ook een officiële countdown hier. Wie heeft er net zoveel zin in als ik? :Y)


    To love is to destroy.

    Ik niet. Ze hebben de eerste film verneukt door veel te veel dingen te veranderen. Dus de 2de zal wel niet veel beter worden, omdat het het boek niet meer kan volgen. Tenminste, het zal afwijken van heel wat belangrijke en interessante dingen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik niet. Ze hebben de eerste film verneukt door veel te veel dingen te veranderen. Dus de 2de zal wel niet veel beter worden, omdat het het boek niet meer kan volgen. Tenminste, het zal afwijken van heel wat belangrijke en interessante dingen.


    Bonnie Twirl en Darius komen er niet in voor...


    Maar ik kijk er wel naar uit;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kijk wel uit naar de film, maar ik ben niet zo'n grote fan dat ik ga aftellen naar de trailer. Ik zie hem wel verschijnen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er wel zin in (:


    Tijd voor koffie.

    Had het al meegekregen, can't wait. ;3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    Had het al meegekregen, can't wait. ;3

    De trailer is er al? :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    De trailer is er al? :')

    Yes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Itami schreef:
    (...)
    De trailer is er al? :')

    Can't wait op de film ;-)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.