• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIJF









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Dempsey = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Karev = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Evigilavi = Fren

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Opzich heb ik niets met konijnen, maar net zoals jij zegt ken ik alleen konijnen waar de baasjes ze in hun hokken houden en wanneer je ze wil vast pakken dan beginnen ze te spartelen en te krabben. Daar kan het ook aan liggen (:
    Want het zijn echt wel schattige diertjes zeker als ze lekker klein zijn ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    Opzich heb ik niets met konijnen, maar net zoals jij zegt ken ik alleen konijnen waar de baasjes ze in hun hokken houden en wanneer je ze wil vast pakken dan beginnen ze te spartelen en te krabben. Daar kan het ook aan liggen (:
    Want het zijn echt wel schattige diertjes zeker als ze lekker klein zijn ^^


    Zo ken ik er ook heel veel, hoor, daar niet van ^_^ Ik heb alleen zoiets van, als je daarvoor een konijn neem, kan je net zo goed een goudvis in huis nemen :'D
    We hebben Sparky (inmiddels weer van naam veranderd :'D) sinds gisteren, maar het is een behoorlijk sociaal beestje moet ik zeggen. Gisteravond zelf nog op schoot genomen en aandacht gegeven toen de kleine op bed lag - zo cute, die begon dus m'n wang te likken :'D
    Dat krabbelen met optillen en eventueel bijten heb ik als eerste naar gekeken in de dierenwinkel. Natuurlijk is dat nog geen garantie, maar ik heb er al meegemaakt die dus last hadden van een bijtreflex en die dus direct bijten wanneer je je hand voor hun bekje houdt. En tja, dat zijn dingen die ik absoluut niet wil, toch zeker niet omdat de kleine ermee in aanraking komt.
    Natuurlijk moet eender welk konijn er nog wat aan wennen om veel op getilt te worden (in een dierenwinkel is dat toch beperkter natuurlijk), maar we hebben blijkbaar precies het juiste konijntje meegenomen aangezien het een groot knuffeldier is en zich echt laat doen gwoon (: Jah, soms deelt hem een kleine krabbel uit, wanneer hij het echt beu is om opgetilt te worden, en daarin geef ik het beestje geen ongelijk, aangezien Thomas momenteel nog wat overdrijf omdat het nieuw is - ondanks dat we continue acher hem aanlopen en waarschuwen dat hij Sparky wat meer met rust moet laten :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Moeten we eigenlijk niet nog kiezen welk lied in de beginpost komt te staan? :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    OMG, ik heb dit hele off-topic gemist tot nu toe. En dan maar denken dat het zo stil was tegenwoordig :(
    Ach ja, ik ben er nu dus weer :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Merrow schreef:
    (...)

    Zo ken ik er ook heel veel, hoor, daar niet van ^_^ Ik heb alleen zoiets van, als je daarvoor een konijn neem, kan je net zo goed een goudvis in huis nemen :'D
    We hebben Sparky (inmiddels weer van naam veranderd :'D) sinds gisteren, maar het is een behoorlijk sociaal beestje moet ik zeggen. Gisteravond zelf nog op schoot genomen en aandacht gegeven toen de kleine op bed lag - zo cute, die begon dus m'n wang te likken :'D
    Dat krabbelen met optillen en eventueel bijten heb ik als eerste naar gekeken in de dierenwinkel. Natuurlijk is dat nog geen garantie, maar ik heb er al meegemaakt die dus last hadden van een bijtreflex en die dus direct bijten wanneer je je hand voor hun bekje houdt. En tja, dat zijn dingen die ik absoluut niet wil, toch zeker niet omdat de kleine ermee in aanraking komt.
    Natuurlijk moet eender welk konijn er nog wat aan wennen om veel op getilt te worden (in een dierenwinkel is dat toch beperkter natuurlijk), maar we hebben blijkbaar precies het juiste konijntje meegenomen aangezien het een groot knuffeldier is en zich echt laat doen gwoon (: Jah, soms deelt hem een kleine krabbel uit, wanneer hij het echt beu is om opgetilt te worden, en daarin geef ik het beestje geen ongelijk, aangezien Thomas momenteel nog wat overdrijf omdat het nieuw is - ondanks dat we continue acher hem aanlopen en waarschuwen dat hij Sparky wat meer met rust moet laten :'D


    Ik heb twee jaar geleden ook een konijn gekocht om te knuffelen, en dat ging geweldig in de winkel. Maar je moet er wel mee opletten, want een paar weken later sloeg ze in paniek toen mama haar vast had en op haar rug wou draaien en is ze gevallen, behoorlijk hard. Sindsdien kunnen we haar niet meer oppakken, dan slaat ze volledig in paniek met krabben en bijten. Het heeft zelfs een hele tijd geduurd voor we haar weer konden aaien, en zelfs dat is nog moeilijk. Dus veel meer dan er naar kijken kan ik helaas niet doen :(


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Svale schreef:
    Moeten we eigenlijk niet nog kiezen welk lied in de beginpost komt te staan? :Y)


    Wooops!


    Dames & heren (of alleen dames), hierbij open ik... DE EERSTE, ECHTE, OFFICIËLE STEMMING VAN THE Q-WRITERS.

    Er valt te stemmen op de liedjes van;
    Frodo
    Svale
    Hamlet
    &
    Merrow.

    Om de liedjes te herbeluisteren, kan je altijd even terug naar het begin van het topic & andere liedjes mogen nog altijd ingediend worden, tot het eind van deze week.
    Let's vote ladiesss.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    IK STEM VOOR BES (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    *voelt zich heel trots om de eerste stem te hebben*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    IK STEM VOOR BES (:


    _O_


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik stem vooor... Bes ;3


    •*• Lululu •*•

    _O__O__O__O__O__O__O__O_


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Van Svale vind ik het nummer R.E.M. - Losing My Religion wel gaaf. Alleen nu je toch nog nummers in mag sturen, zal ik even naar die van mij zoeken. Het zal echter wel wat anders zijn dan dat er ingestuurd is, heb ik zo het idee..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Van Svale vind ik het nummer R.E.M. - Losing My Religion wel gaaf. Alleen nu je toch nog nummers in mag sturen, zal ik even naar die van mij zoeken. Het zal echter wel wat anders zijn dan dat er ingestuurd is, heb ik zo het idee..


    Volledig mee eens (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Alright, choices for my favorite songs are coming up!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    River flows in you is dat niet van Twilight?
    Het is echt wel een prachtig lied (:
    Ik stem voor dat lied!


    '' Type Sangster if you can see this. "