Hamblet schreef:
Opzich heb ik niets met konijnen, maar net zoals jij zegt ken ik alleen konijnen waar de baasjes ze in hun hokken houden en wanneer je ze wil vast pakken dan beginnen ze te spartelen en te krabben. Daar kan het ook aan liggen (:
Want het zijn echt wel schattige diertjes zeker als ze lekker klein zijn ^^
Zo ken ik er ook heel veel, hoor, daar niet van
Ik heb alleen zoiets van, als je daarvoor een konijn neem, kan je net zo goed een goudvis in huis nemen :'D
We hebben Sparky (inmiddels weer van naam veranderd :'D) sinds gisteren, maar het is een behoorlijk sociaal beestje moet ik zeggen. Gisteravond zelf nog op schoot genomen en aandacht gegeven toen de kleine op bed lag - zo cute, die begon dus m'n wang te likken :'D
Dat krabbelen met optillen en eventueel bijten heb ik als eerste naar gekeken in de dierenwinkel. Natuurlijk is dat nog geen garantie, maar ik heb er al meegemaakt die dus last hadden van een bijtreflex en die dus direct bijten wanneer je je hand voor hun bekje houdt. En tja, dat zijn dingen die ik absoluut niet wil, toch zeker niet omdat de kleine ermee in aanraking komt.
Natuurlijk moet eender welk konijn er nog wat aan wennen om veel op getilt te worden (in een dierenwinkel is dat toch beperkter natuurlijk), maar we hebben blijkbaar precies het juiste konijntje meegenomen aangezien het een groot knuffeldier is en zich echt laat doen gwoon (: Jah, soms deelt hem een kleine krabbel uit, wanneer hij het echt beu is om opgetilt te worden, en daarin geef ik het beestje geen ongelijk, aangezien Thomas momenteel nog wat overdrijf omdat het nieuw is - ondanks dat we continue acher hem aanlopen en waarschuwen dat hij Sparky wat meer met rust moet laten :'D
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”