• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

TOPIC VIJF

De leden:

Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Dempsey = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Karev = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Evigilavi = Fren

[ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:50 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Echte romance!!

'' Type Sangster if you can see this. "

Merrow schreef:
    (...)

Gehe, awesome :3
    Gisteren kwam ik trouwens echt niet meer bij.
    Ik was aan het opruimen hier en zei tegen de kleine: breng dit eens naar de keuke. Hij dus terug van: waar is dat? Ik natuurlijk weer van: ja, we hebben er maar één -.-. Begint hij te roepen: het is keukeN!
    De kleine grammarnazi :'D Zo heerlijk, een 4jarige die zijn mama dus verbetert op spelling.

Aaaaw, wat ontzettend leuk! Ik wil later ook zo een kind :Y)
    dat klinkt echt als 'als ik later groot ben, dan...' :'D

"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

Liberacorpus schreef:
    (...)

Aaaaw, wat ontzettend leuk! Ik wil later ook zo een kind :Y)
    dat klinkt echt als 'als ik later groot ben, dan...' :'D

Haha, dat vind ik ook als ik zo'n dingen zeg :'D

Svale schreef:
    (...)

Tss... jij doet anders ook goed mee. :')

Weet ik.^^

•*• Lululu •*•

:D ik heb een zusje van 11 die me altijd verbeterd als ik 'just' zeg, dat moet dan 'juist' zijn...

Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

Waarschuwing: zaagpost
    Ik moet echt even zagen hoor -.- mensen, wat hebben wij voor een huisbaas zeg. Staat hem voor de deur met een kutsmoes voor de verwarming, vraagt hem opeens waar m'n gordijnen zijn O.o Ik uitgelegd dat die sinds gisteren terug hangen aangezien ik ze in de was had gedaan. Al snapte ik de vraag zoiezo niet al te goed, aangezien het zijn zaken niet zijn.
    Ja, zegt hem vervolgens, maar van voor zie ik ze niet hangen. Duh, we hebben een rolgordijn ervoor hangen, waar ik niet altijd evenveel erg in heb om die omhoog te doen. Zegt hem dus dat ik die iedere dag omhoog moet doen, aangezien het van buiten geen zicht is. Ja, hallo wat heb ik ermee te maken met wat mensen buiten zien, ik heb er geen last van en storen mensen zich er inderdaad aan, kijken ze de andere kant op -.- Ik neem aan dat ik zelf nog altijd wel bepaal of ik m'n rolgordijnen in de slaapkamer omhoog doe of niet -.-
    Dus om hem extra te jennen, laat ik ze de komende weken lekker naar beneden hangen. Als hem weer komt zagen, ga ik ermee verder bij het huurderssyndicaat, aangezien ik in huis nog altijd bepaal wat ik doe en niet doe.
    Zit hem echt nog zo idioot te zeggen dat die gordijnen nog gewassen waren voor we erin trokken (zijn van die vitrages waarmee je wel naar buiten kan kijken, maar niet binnen en ze hingen me er prima toen we erin kwamen. Scheelde mij weer gordijnen kopen XD), wat in December was. Zeg, ik bepaal toch zelf wel wanneer ik die gordijnen was of niet. Zelfs al was ik ze 3 keer in de week, daar heeft die ouwe knar toch geen zaken mee -.-
    Ugh, vorige maand kwam hem al zagen om de vuilzak die ik op het balkon had gezet (Tja, ik ga niet met een volle vuilzak zeulen om die beneden te krijgen, dat is voor m'n vriend als hij thuis is) En tja, al stapelen we tien vuilzakken op dat balkon, dat is toch onze zaak.
    Onze onderbuurman heeft hij een paar weken geleden een brief gestuurd met de verplichting dat de man zijn ramen moest zemen, omdat deze te vies waren naar diens zin. Werkelijk, ik krijg er het vliegend schijt van, van die vent -.- Dat hem bekants 80 is, betekend niet dat hij zich moet moeien met dingen waar hij geen zaken mee heeft -.-

En duit stukje zagen heeft toch al wat opgelucht. Ben al een stukje frustratie kwijt (:

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Ik denk dat die man gewoon niks anders te doen heeft. Hij is in de tachtig. Je hebt echt gelijk, ik zou me er ook echt aan irriteren. (:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

[ bericht aangepast op 15 april 2013 - 22:40 ]

En vandaag ons nieuwste lid gekocht, Knijntje (wat nog altijd beter is dan Bollie :'D)

Thomas is in ieder geval echt doodgelukkig met z'n huisdiertje (: En ik stiekem ook, want ik lief knijntjes:3

^ cuteness overload.

Frodo schreef:
    ^ cuteness overload.

[ bericht aangepast op 19 april 2013 - 18:28 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Er waren echt zoveel van die schattige knijntjes, maar helaas waren ze bijna allemaal al gereserveerd - ofwel te oud naar m'n goesting. Zijn 3 dierenwinkels afgegaan voor we er eindelijk eentje hadden. Tja, we hadden die kleine al de hele week beloofd dat we vandaag een konijntje zouden kopen en ik breek niet gauw m'n belofte (:
    Het is in ieder geval een echt knuffelbeestje en zo lief :3

Ik vind konijnen niet echt leuk. Ze zitten meestal in een kooi en je kijkt ernaar. Ik ben wel verzot van katten (:

Juus, want een ontzettend schattige foto! (:
    Ik had vroeger een knuffel in de vorm van een konijn en die heette ook Knijntje. ^^

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Hamblet schreef:
    Ik vind konijnen niet echt leuk. Ze zitten meestal in een kooi en je kijkt ernaar. Ik ben wel verzot van katten (:

Ik vind een kat ook erg leuk om te hebben, maar gezien m'n vriend echt een enorme schijthekel heeft aan katten, komt er absoluut hier geen in huis :( (Allee, hij heeft een schijthekel aan zowat alle huisdieren, behalve een hond dus het is haast al een wonder te noemen dat we nu een konijntje hebben. Die vind hij net iets minder erg dan katten :'D)
    En opzicht, een konijn hoeft niet persé altijd in een kooi te zitten en is er ook zeker niet alleen om naar te kijken. Ze hebben veel aandacht nodig en knuffelen graag. Daarbij verschoon ik toch iets liever een konijnenkooi dan een kattenbak, want dat is de komende jaren nog voor de mama :'D
    En dan heb ik vroeger altijd konijnen gehad, ben er echt mee opgegroeit, en ik vind het ook de meest ideale huisdier voor een vierjarige om hem wat verantwoordelijkheid en zorgzaamheid bij te brengen. Respect te hebben voor dieren, ook voor de kleinere. Het is ook maar net wat je met een konijn doet, want de meesten laten ze inderdaad verpieteren in z'n hok, maar dat ligt aan het baasje en niet aan het konijn. Het kunnen echt wel hele sociale dieren zijn.
    Natuurlijk, je kan een konijn ook gewoon niet leuk vinden, en daar is ook niks mis mee ^_^

Svale schreef:
    Juus, want een ontzettend schattige foto! (:
    Ik had vroeger een knuffel in de vorm van een konijn en die heette ook Knijntje. ^^

Thnx :3 Het is ook echt een scheetje van een beestje. En de kleine gaat er zo schattig mee om. Het is onbetaalbaar om hem ermee bezig te zijn. Op dat punt is hij echt een dierenvriendje. Altijd al geweest, dat wel, maar nu merk je dat helemaal ^_^
    Ja, Knijntje... ik denk dat het ook wel zo'n typische kindernaam is, net zoals Snuffie, Fluffie, Snuitje, Witje en Bollie enzo XD Ik vind het in ieder geval erg grappig klinken (: