Hamblet schreef:
Ik vind konijnen niet echt leuk. Ze zitten meestal in een kooi en je kijkt ernaar. Ik ben wel verzot van katten (:
Ik vind een kat ook erg leuk om te hebben, maar gezien m'n vriend echt een enorme schijthekel heeft aan katten, komt er absoluut hier geen in huis
(Allee, hij heeft een schijthekel aan zowat alle huisdieren, behalve een hond dus het is haast al een wonder te noemen dat we nu een konijntje hebben. Die vind hij net iets minder erg dan katten :'D)
En opzicht, een konijn hoeft niet persé altijd in een kooi te zitten en is er ook zeker niet alleen om naar te kijken. Ze hebben veel aandacht nodig en knuffelen graag. Daarbij verschoon ik toch iets liever een konijnenkooi dan een kattenbak, want dat is de komende jaren nog voor de mama :'D
En dan heb ik vroeger altijd konijnen gehad, ben er echt mee opgegroeit, en ik vind het ook de meest ideale huisdier voor een vierjarige om hem wat verantwoordelijkheid en zorgzaamheid bij te brengen. Respect te hebben voor dieren, ook voor de kleinere. Het is ook maar net wat je met een konijn doet, want de meesten laten ze inderdaad verpieteren in z'n hok, maar dat ligt aan het baasje en niet aan het konijn. Het kunnen echt wel hele sociale dieren zijn.
Natuurlijk, je kan een konijn ook gewoon niet leuk vinden, en daar is ook niks mis mee
Svale schreef:
Juus, want een ontzettend schattige foto! (:
Ik had vroeger een knuffel in de vorm van een konijn en die heette ook Knijntje. ^^
Thnx
Het is ook echt een scheetje van een beestje. En de kleine gaat er zo schattig mee om. Het is onbetaalbaar om hem ermee bezig te zijn. Op dat punt is hij echt een dierenvriendje. Altijd al geweest, dat wel, maar nu merk je dat helemaal
Ja, Knijntje... ik denk dat het ook wel zo'n typische kindernaam is, net zoals Snuffie, Fluffie, Snuitje, Witje en Bollie enzo
Ik vind het in ieder geval erg grappig klinken (:
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”