• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

TOPIC VIJF

De leden:

Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Dempsey = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Karev = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Evigilavi = Fren

[ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:50 ]

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Tortura schreef:
    (...)
    Noooo. Jij weet ook wel dat ik heel lief tegen je ben! - Ah, daar kom 'ie al hoor, ghihi.
    Yes indeed, dat je /jullie in het topic 't maar even weet. Ik ben heel lief voor Besje en doe haar geen kwaad. /awesome face.

/kijkt je schattig aan.
    Krijg ik nu aardbeientaart?

Omdat jij het bent.

Maar nu heb ik wel zin in taart, danzkij jou (cat).

Frodo schreef:
    (...)

Omdat jij het bent.

Maar nu heb ik wel zin in taart, dankzij jou (cat).

Het plaatje heb ik even weg gelaten, want alleen al door er naar te kijken, begin ik te watertanden. Oh, dit is slecht - echt heel slecht. Wel, jij hebt het plaatje gevonden, dus ik vind wel dat je een beloning hebt verdiend, vind je niet meissie?

Voor het goede werk dat je hebt geleverd, krijg je dus een sticker op je voorhoofd geplakt en een kusje.
    Dan ben ik for sure die squirrel. Be aware: everyone that touches - or even looks at - Bes. Mwhaha.

[ bericht aangepast op 11 april 2013 - 0:57 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    (...)
    Het plaatje heb ik even weg gelaten, want alleen al door er naar te kijken, begin ik te watertanden. Oh, dit is slecht - echt heel slecht. Wel, jij hebt het plaatje gevonden, dus ik vind wel dat je een beloning hebt verdiend, vind je niet meissie?

Voor het goede werk dat je hebt geleverd, krijg je dus een sticker op je voorhoofd geplakt en een kusje.
    Dan ben ik for sure die squirrel. Be aware: everyone that touches - or even looks at - Bes. Mwhaha.

Over die sticker valt nog te discussiëren, maar dat kusje neem ik graag in ontvangst ^^

- ondertussen vraag ik me af of de rest van the q-writers nog mee leest. Al betwijfel ik het, aangezien het 1 uur 's nachts is.
    Oh en Maaisie? Omdat ik aan jou moest denken.

Dubbelposts, oh, wat hou ik er toch van.

[ bericht aangepast op 11 april 2013 - 1:04 ]

Frodo schreef:
    (...)

Over die sticker valt nog te discussiëren, maar dat kusje neem ik graag in ontvangst ^^

- ondertussen vraag ik me af of de rest van the q-writers nog mee leest. Al betwijfel ik het, aangezien het 1 uur 's nachts is.
    Oh en Maaisie? Omdat ik aan jou moest denken.

Nog te discussiëren? Dat zijn geen woorden die ik wil horen, lieffie. /zegt dat met een platte toon. Ik heb dat met veel liefde opgezocht, ja! Pfft. Zoals het al zegt 'Keep your hands off of my property' en dat ben jij toevallig. (flower)
    Goed, goed, we gaan erover discussiëren, want ik ben wel benieuwd wat je erover te zeggen hebt haha. We blijven elkaar toch wel lief vinden, dat weet ik zeker.

Oi, dat plaatje is echt cute <3.

Tortura schreef:
    (...)
    Nog te discussiëren? Dat zijn geen woorden die ik wil horen, lieffie. /zegt dat met een platte toon. Ik heb dat met veel liefde opgezocht, ja! Pfft. Zoals het al zegt 'Keep your hands off of my property' en dat ben jij toevallig. (flower)
    Goed, goed, we gaan erover discussiëren, want ik ben wel benieuwd wat je erover te zeggen hebt haha. We blijven elkaar toch wel lief vinden, dat weet ik zeker.

Oi, dat plaatje is echt cute <3.

Nou, uh, ik ben van niemand? :'D en ik kan zelf wel zeggen dat ze me niet mogen aanraken.
    Goede argumenten, don't you think? (wbw)

Frodo schreef:
    (...)

Nou, uh, ik ben van niemand? :'D en ik kan zelf wel zeggen dat ze me niet mogen aanraken.
    Goede argumenten, don't you think? (wbw)

Je bent van mij en mijn goede gevoel voor humor. / puppy-eyes.
    No, but seriously... Je kunt inderdaad zelf zeggen dat ze je niet mogen aanraken, maar dit is gewoon een extra maatregel lol.

En we zijn verloofd / getrouwd / vriendinnetjes / matties, etc.
    We zijn van elkaar, dus als je wilt mag je ook zo'n sticker op mijn voorhoofd plakken.

Tortura schreef:
    (...)
    Je bent van mij en mijn goede gevoel voor humor. / puppy-eyes.
    No, but seriously... Je kunt inderdaad zelf zeggen dat ze je niet mogen aanraken, maar dit is gewoon een extra maatregel lol.

En we zijn verloofd / getrouwd / vriendinnetjes / matties, etc.
    We zijn van elkaar, dus als je wilt mag je ook zo'n sticker op mijn voorhoofd plakken.

Ohh, als jij ook een sticker krijgt, vind ik het goed hoor!
    Dan zijn we 2 random idioten met stickers op hun hoofd. Dat idee staat me wel aan (;

Frodo schreef:
    (...)

[ bericht aangepast op 11 april 2013 - 1:30 ]

Frodo schreef:
    @ Justine; awhhh ;3 het leek me vroeger helemaal niet leuk om een zoontje te hebben, maar door jouw verhalen is die mening helemaal veranderd.

Gehe, awesome :3
    Gisteren kwam ik trouwens echt niet meer bij.
    Ik was aan het opruimen hier en zei tegen de kleine: breng dit eens naar de keuke. Hij dus terug van: waar is dat? Ik natuurlijk weer van: ja, we hebben er maar één -.-. Begint hij te roepen: het is keukeN!
    De kleine grammarnazi :'D Zo heerlijk, een 4jarige die zijn mama dus verbetert op spelling.

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Merrow schreef:
    (...)

Gehe, awesome :3
    Gisteren kwam ik trouwens echt niet meer bij.
    Ik was aan het opruimen hier en zei tegen de kleine: breng dit eens naar de keuke. Hij dus terug van: waar is dat? Ik natuurlijk weer van: ja, we hebben er maar één -.-. Begint hij te roepen: het is keukeN!
    De kleine grammarnazi :'D Zo heerlijk, een 4jarige die zijn mama dus verbetert op spelling.

Mygooooood!
    Dat vind ik nu eens echt geweldig :'D oh, ik ga mijn kinderen ook lekker grammatica-fanaten maken...

Ahja Bes ik las gister alles nog mee xP

'' Type Sangster if you can see this. "

Hamblet schreef:
    Ahja Bes ik las gister alles nog mee xP

Nooo, seriously? o.o
    Haha, nu wil ik wel eens weten wat je erbij dacht :'D

Frodo schreef:
    (...)

Nooo, seriously? o.o
    Haha, nu wil ik wel eens weten wat je erbij dacht :'D

Ik vond het wel hilarish om te lezen en dan die leuke gifs/foto's waren ook wel leuk om te zien ^^

'' Type Sangster if you can see this. "

Hamblet schreef:
    (...)

Ik vond het wel hilarish om te lezen en dan die leuke gifs/foto's waren ook wel leuk om te zien ^^

Hahha, nou, dat zijn Maia en ik :')