• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIJF









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Dempsey = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Karev = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Evigilavi = Fren

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kom net terug van Londen, verwacht een heel volgespamd topic, en jullie zijn niet eens door de eerste pagina heen!
    Waar zijn mijn spammertjes? :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de hele dag besteed aan werk voor school, maar eigenlijk ben ik nog weinig opgeschoten. (no_chears)
    Wauw, Londen! Wat gaaf! Was het leuk? (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Ik heb de hele dag besteed aan werk voor school, maar eigenlijk ben ik nog weinig opgeschoten. (no_chears)
    Wauw, Londen! Wat gaaf! Was het leuk? (:


    Jaaaa, echt geweldig (: ik vind het de fijnste stad van ze allemaal.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jaaaa, echt geweldig (: ik vind het de fijnste stad van ze allemaal.


    Tof! Ik ben daar nog nooit geweest, maar het staat zeker nog op mijn lijstje. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    (...)

    Tof! Ik ben daar nog nooit geweest, maar het staat zeker nog op mijn lijstje. ^^


    Serieus, dat moet je ooit doen. Londen. Is. Prachtig. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik ga naar Parijs ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Embry


    > Hamblet


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    ik ga naar Parijs ^^


    Ik ook! Over drie weken, in de meivakantie. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Parijs is ook prachtig (: toch vind ik Londen iets meer hebben.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Svale schreef:
    (...)

    Ik ook! Over drie weken, in de meivakantie. (:


    Ik 1 en 2 mei (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik lief het zonnetje vandaag :3 al lekker naar de speeltuin geweest met de kleine, was echt plezant :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb mijn nagels knalrood gelakt, terwijl ik nagellak haat! *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hamblet schreef:
    (...)

    Ik 1 en 2 mei (:


    Ik ga 28 april weg en kom 1 mei weer terug. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het ijzige water doorweekt mijn grasgroene t-shirt, mijn vale jeansshort en mijn All-Stars die de kleur hebben van overrijpe kersen. Ik weet een jammerlijke kreet uit te stoten voordat ik de achtervolging op Jonas inzet, die ondertussen al een heel eind het van het kiezelpad heeft overbrugd. De afstand is eigenlijk te groot, maar ik begin toch te lopen. Uit woede, uit zelfmedelijden, uit wraak. Omdat ik toch nog een beetje van mijn eigenwaarde wil behouden. Daarom ren ik enkele ogenblikken daarna achter Jonas aan, met enkele kiezelstenen die achter mijn voeten opspatten. Ik vervloek mijn conditie, die niet vergelijkbaar is met die van Jonas zodat ik even later sta uit te hijgen en kijk Jonas vernietigend aan.
    'Maak je maar geen zorgen, broertje van me. Die krijg je terug!' gil ik hard, zodat er geen twijfel bestaat over het feit dat hij me gehoord heeft.

    Ik zal hem terugpakken. Dat zweer ik, zowaar ik Sarah Kear heet. Het is alleen jammer dat ik in de tussentijd nog een stel plagerijen moet incasseren. Zo lig ik enkele minuten later met kleren en al in het zwembad. De badmeester komt mopperend dichterbij en Jonas hijst me aan een hand het zwembad uit, zodat ik als een natte hond aan de kant sta, met gebogen hoofd. De man waarschuwt ons dat we, als we het nog eens in ons hoofd halen om zoiets te doen, een zwembadloze vakantie kunnen verwachten. Of dat is toch de vertaling die ik van Jonas krijg. Daarom vertrouw ik het niet helemaal, langs de andere kant zou hij daar niet over liegen. Aangezien de badmeester Frans sprak heb ik er echt niets van verstaan. We hebben ons dan maar uit de voeten gemaakt. Ik helemaal doorweekt, wij beiden met een grote grijns op ons gezicht.

    Dit trekt op niets hé?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik is nog altijd alive XD
    @Aestas: ik vind het nog best goed geschreven (;

    Dan nog één van m'n favo nummers, al heb ik er veel te veel :'D Van deze lief ik voornamelijk de tekst :3



    En als laatste... ik ben weer eens een trotse mama :3 Gehe Thomas heeft dus vandaag z'n eerste vierkantje, driehoekje en zelfs een hartje (wat ook echt op een hartje lijkt) geverfd thuis. Het is leuk om te zien dat het meer begint te worden dan wat kleuren op een blaadje gekwakt.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”