• (uitleg en aanmelding hier)

    Ieder lid is co-auteur van de story en als je dus wilt dat iemand naar je hoofdstukje kijkt moet je die even in die story posten.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 14:16 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    tnx, ik heb gekeken, ik moet echt een abo gaan nemen op deze topics, ik vergeet ze echt helemaal


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Heeft iemand zin om mijn stukje eens te bekijken?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    ik zal kijken maar ik zit nu op de IPad dus ik denk dat ik vanmiddag of morgen as echt even kan kijken


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Heb je hem er al tussen staan dan, Hamblet? Ik heb hem nog niet gezien ^^

    Even tussen haakjes :)
    * Ik kijk gewoon alles na, een echte die-hard, dus mocht je zoiets hebben: Ik schrijf fanfiction zet het er maar op. Ik ben echter geen 1D fan of Justin bieber fan, waardoor ik je er niet mee kan helpen. Ik zal dus heel oppervlakkig naar alleen je verhaal kijken, wat tips geven over je schrijfstijl, maar niet over de inhoud.
    Ook Twilight gaat hem niet worden, maar Harry Potter moet nog wel lukken :Y)
    * Ook ik heb mijn voorkeur voor onbekende persoontjes ^^ (Kan ik niets anders van maken)

    Oh en ik heb nu een hoofdstukje in het verhaal gezet. Ik hoop dat jullie er een beetje doorheen komen, aangezien hij nogal vaag kan zijn vanwege het feit dat het de proloog van een vervolg is. Echter ik was niet tevreden over dit hoofdstuk en ik weet niet waar dat zit, dus dat ik: Ik zet hem erop :Y) Misschien kunnen jullie helpen!


    It's never gonna happen, Guys.

    oke, ik zal even kijken, en Hamblet had hem er geloof ik afgehaald ofz. vraag me niet waarom


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    oke, ik zal even kijken, en Hamblet had hem er geloof ik afgehaald ofz. vraag me niet waarom


    Ik heb niets op de story gezet, maar blijkbaar is het geen slim idee dat jij het nakijkt want je leest dat verhaal en dan weet je wat er gaat gebeuren (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oja, dat zou ik inderdaad niet willen maar je kan het op zich heus wel posten want dan zie ik de naam van de story er toch bij staan en weet ik wel hoe en wat


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"