• (uitleg en aanmelding hier)

    Ieder lid is co-auteur van de story en als je dus wilt dat iemand naar je hoofdstukje kijkt moet je die even in die story posten.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 14:16 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    @ Destined

    Uhm, ik begrijp een paar dingen niet qua regels, ik denk dat ik die gewoon nog niet gehad heb met Nederlands (ik zit in de tweede) maar kan je pleaz nog even kijken naar mijn reactie

    ps. ik schrijf volgens mij gewoon te lange zinnen, vandaar dat ik al die komma's vergeet (A) *probeert nu dus een smoes te verzinnen voor luiheid*:X;):P

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 20:43 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik wil wel meedoen! c:


    26 - 02 - '16

    Zwaluws, Kun je mijn columns erbij zetten, please?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @ Pantheon: Je staat er al bij hoor


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    @ Patholoog: Zal ik doen, maar kan je er 2 uitkiezen voor nu? Anders word de lijst gelijk heel lang


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Oh ja. Ik wil wel dat mensen zich wagen aan mijn verhaal levensruil. Ben wel benieuwd of er nog foutjes in staan.


    26 - 02 - '16

    O en mensen, je bent heus niet verplicht bij ieder stukje een ellenlang 'analytisch rapport' te plaatsen, het mag ook gewoon uit 5 zinnen bestaan of whatever, alle beetjes helpen!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    ik snap het nog niet helemaal, maar ik heb nog een hoofdstuk http://www.quizlet.nl/chapters/1019738/2/


    night thinking, day dreaming

    Ik heb antwoord gegeven op je reactie Zwaluw :P

    Trouwens ik wil nog even heel duidelijk stellen dat ik geen verhalen ga controleren met:
    - Eén richting

    - Joopie Bieber

    - Seksverhalen (Of hoe veel mensen mooi zeggen, verhalen waar héél toevallig seks in voorkomt, maar wat echt absoluut niets met het plot te maken hebben. Ze zouden niet durven.)

    - En ik heb liever eigenlijk helemaal niet graag fanfictions, mag wel, maar ik vind als je een beetje echte schrijver(ster) bent dan maak je een eigen verhaal en daar wil ik dan ook meer mijn moeite instoppen dan een fanfic.

    Voor de rest verras je me maar met verhalen, maar ik heb gwn graag dat deze eisen in mijn contract als erelid worden opgenomen en dat mijn salaris verdubbeld wordt. En ik wil een mooie auto :O Een rode :O Ook krijgt Roger de baan als mijn advocaat :P Ja, das het zo'n beetje, gelukkig maar dat ik niet veel eisend ben :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik heb antwoord gegeven op je reactie Zwaluw :P

    Trouwens ik wil nog even heel duidelijk stellen dat ik geen verhalen ga controleren met:
    - Eén richting

    - Joopie Bieber

    - Seksverhalen (Of hoe veel mensen mooi zeggen, verhalen waar héél toevallig seks in voorkomt, maar wat echt absoluut niets met het plot te maken hebben. Ze zouden niet durven.)

    - En ik heb liever eigenlijk helemaal niet graag fanfictions, mag wel, maar ik vind als je een beetje echte schrijver(ster) bent dan maak je een eigen verhaal en daar wil ik dan ook meer mijn moeite instoppen dan een fanfic.

    Voor de rest verras je me maar met verhalen, maar ik heb gwn graag dat deze eisen in mijn contract als erelid worden opgenomen en dat mijn salaris verdubbeld wordt. En ik wil een mooie auto :O Een rode :O Ook krijgt Roger de baan als mijn advocaat :P Ja, das het zo'n beetje, gelukkig maar dat ik niet veel eisend ben :P


    Wat bedoel je daarmee?


    26 - 02 - '16

    Zwaluws schreef:
    O en mensen, je bent heus niet verplicht bij ieder stukje een ellenlang 'analytisch rapport' te plaatsen, het mag ook gewoon uit 5 zinnen bestaan of whatever, alle beetjes helpen!


    In dat geval kan ik bij ieder stuk wel heel groot in caps KOMMA! neerzetten :P
    Is dat ook goed? Want ik weet zeker dat ik in veel stukken wel iets kan vinden waarbij het kommagebruik verkeerd is (inclusief mijn eigen stukken :X)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik heb antwoord gegeven op je reactie Zwaluw :P

    Trouwens ik wil nog even heel duidelijk stellen dat ik geen verhalen ga controleren met:
    - Eén richting

    - Joopie Bieber

    - Seksverhalen (Of hoe veel mensen mooi zeggen, verhalen waar héél toevallig seks in voorkomt, maar wat echt absoluut niets met het plot te maken hebben. Ze zouden niet durven.)

    - En ik heb liever eigenlijk helemaal niet graag fanfictions, mag wel, maar ik vind als je een beetje echte schrijver(ster) bent dan maak je een eigen verhaal en daar wil ik dan ook meer mijn moeite instoppen dan een fanfic.

    Voor de rest verras je me maar met verhalen, maar ik heb gwn graag dat deze eisen in mijn contract als erelid worden opgenomen en dat mijn salaris verdubbeld wordt. En ik wil een mooie auto :O Een rode :O Ook krijgt Roger de baan als mijn advocaat :P Ja, das het zo'n beetje, gelukkig maar dat ik niet veel eisend ben :P


    Dan zal je met mijn verhalen niet zo veel hebben.....ik heb nog wel een OP verhaal maar dat ik nog niet geactiveerd.....haha.....


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Maar waarom niet? Iedereen die wil, kan ze lezen en zo niet, dan niet. Je kunt ze ook niet allemaal in de beginpost laten staan. Zet ze gewoon in een story.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zwaluws schreef:
    O en mensen, je bent heus niet verplicht bij ieder stukje een ellenlang 'analytisch rapport' te plaatsen, het mag ook gewoon uit 5 zinnen bestaan of whatever, alle beetjes helpen!


    Dat zeg je dan tegen de verkeerde :'D Ik ben iemand die als ze iets doet, iets goed doet, of anders gewoon helemaal niet doet :'D Ik kan er niet tegen om half werk te leveren en daarbij geef ik zeker niet alles aan wat ik eigenlijk zou willen opmerken, aangezien het anders echt veel te lang gaat worden XD
    Maar de kleine is terug thuis en daarbij moet ik ook m'n tijd nog spenderen aan andere priors, dus ik ga hier zoiezo minder actief zijn, maar dat had ik al aangegeven ^_^ Elly4ever had gewoon geluk dat de kleine een dagje weg was XD
    Tussendoor zal ik zeker wel pogen iets na te kijken en wat nuttige tips te geven ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Pantheon: Nou het lijkt me vrij duidelijk :P Ik ga daar geen verhalen van controleren :P

    @Itsinhis1DNA: Jaa sorry, ik kan geen verhalen controleren waarbij ik me best moet doen om me in te houden betreft de personages, waarvan sommigen nog echt van schijnen te bestaan en ik ben bang dat ik dan ook het verhaal ga afkraken :P En miss word ik zelfs een beetje subjectief en das ook niet egt de bedoeling lijkt me, maar er zijn genoeg collega's van mij die het misschien wel willen lezen. Ik ben hier eigenlijk alleen een beetje voor het echte werk :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.