• (uitleg en aanmelding hier)

    Ieder lid is co-auteur van de story en als je dus wilt dat iemand naar je hoofdstukje kijkt moet je die even in die story posten.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 14:16 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik heb wel iets wat jullie mogen nakijken van mij.
    There's only one catch.
    Het is nogal veel om na te kijken en ik weet niet of veel van jullie daar zin in heeft :P
    Ik zal me gewoon houden aan de regels van maximaal twee hoofdstukken in de week,
    maar ik zou graag wel willen dat deze hoofdstukken inhoudelijk gecheckt worden of het wat is.

    Ik vraag nu alleen dus of er animo ervoor is om een paar (7 hoofdstukken) verdeeld over zo'n 4 weken na te kijken op de inhoud. Ik hoef dus geen uitgebreid rapport over wat er grammaticaal of in de spelling fout is, want dat moet ik allemaal nog nakijken. Ik wil dat als jullie het willen doen, het puur op de inhoud gaan nakijken en een eerlijke, beargumenteerde mening geven over wat jullie ervan vinden.

    En trouwens je mag best grof wezen ;) ik kan wel wat hebben joh :P

    Maar is hier animo voor?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik heb wel iets wat jullie mogen nakijken van mij.
    There's only one catch.
    Het is nogal veel om na te kijken en ik weet niet of veel van jullie daar zin in heeft :P
    Ik zal me gewoon houden aan de regels van maximaal twee hoofdstukken in de week,
    maar ik zou graag wel willen dat deze hoofdstukken inhoudelijk gecheckt worden of het wat is.

    Ik vraag nu alleen dus of er animo ervoor is om een paar (7 hoofdstukken) verdeeld over zo'n 4 weken na te kijken op de inhoud. Ik hoef dus geen uitgebreid rapport over wat er grammaticaal of in de spelling fout is, want dat moet ik allemaal nog nakijken. Ik wil dat als jullie het willen doen, het puur op de inhoud gaan nakijken en een eerlijke, beargumenteerde mening geven over wat jullie ervan vinden.

    En trouwens je mag best grof wezen ;) ik kan wel wat hebben joh :P

    Maar is hier animo voor?

    Ik zou je opzich wel willen helpen :) maar ik zit wel met school wat ik eerst af moet hebben voordat ik je kan helpen. Maar maandag, doderdag en vrijdag ben ik vroeger uit dus dan moet het vast wel lukken ;)
    Stuur anders maar n pb ofsow want ik denk dat het deze week wel moet lukken om er 3 ofsow na te kijken! Maar hoelang zijn je hoofdstukken?


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    blackXwhite schreef:
    (...)
    Ik zou je opzich wel willen helpen :) maar ik zit wel met school wat ik eerst af moet hebben voordat ik je kan helpen. Maar maandag, doderdag en vrijdag ben ik vroeger uit dus dan moet het vast wel lukken ;)
    Stuur anders maar n pb ofsow want ik denk dat het deze week wel moet lukken om er 3 ofsow na te kijken! Maar hoelang zijn je hoofdstukken?


    Het zijn hoofdstukken tussen de 3000 en 4000 woorden. (en soms een paar honderd woorden meer) :X Het gaat dus egt om lange hoofdstukken en ik was er ooit bezig mee voor me boek alleen, I've just change my mind. Het is alleen wel in dezelfde stijl geschreven hoe ik het boek wil gaan schrijven en de schrijfstijl is ook hetzelfde, dus ik wil alvast een beetje gaan experimenteren of mensen mijn ideeën en mijn schrijfstijl wel fijn vinden. Er zitten wss alleen nog wel heel wat fouten in :P Dat kan hoor,, heb het ook alleen nog rechtstreeks geschreven en niet nagekeken, maar het gaat me daarom meer om het idee dat erachter steekt en of de verhaallijnen zich goed kunnen uiten en of het allemaal te volgen is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik wil ook wel helpen (;


    26 - 02 - '16

    @Destined: Ik wil het gerust enkel op inhoud beoordelen en m'n mening geven erover, dat is al sneller gedaan als een hele uitgebreidde beoordeling XD Nu, als het echt enkel om inhoudelijk gaat en zo'n lange tekst, dan vind ik het fijner om het gewoon in één of twee keer te lezen - 9 op 10 kans zal ik het ook uitprinten zodat het fijner wegleest. Dus ik vroeg me af of je het anders niet naar me wilt mailen in een word-document?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    @Destined: Ik wil het gerust enkel op inhoud beoordelen en m'n mening geven erover, dat is al sneller gedaan als een hele uitgebreidde beoordeling XD Nu, als het echt enkel om inhoudelijk gaat en zo'n lange tekst, dan vind ik het fijner om het gewoon in één of twee keer te lezen - 9 op 10 kans zal ik het ook uitprinten zodat het fijner wegleest. Dus ik vroeg me af of je het anders niet naar me wilt mailen in een word-document?


    Das goed hoor, heb wel je mailadres dan nodig :P Stuur me ff een Pb'tje dan stuur ik de tekst naar je toe. Voor de rest zal ik alvast even het eerste hoofdstuk online zetten, zodat er ook wat kunnen beginnen met lezen, want hoe meer meningen hoe beter :D
    Nog meer die het liever in een word-document willen?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Per week kan ik vast wel tijd vinden om naar twee hoofdstukjes te kijken in inhoud


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    Per week kan ik vast wel tijd vinden om naar twee hoofdstukjes te kijken in inhoud


    Hartstikke bedankt :D
    hoofdstuk 1 staat inmiddels online :)
    Dus kijk maar wanneer je tijd hebt, maar ik zeg je wel alvast dat jij ze sinds je hoofdstuk 1 gelezen hebt, mijn hoofdstukken geen hoofdstukjes meer noemt :P Want je moet maar eens kijken hoe lang ze zijn :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Das goed hoor, heb wel je mailadres dan nodig :P Stuur me ff een Pb'tje dan stuur ik de tekst naar je toe. Voor de rest zal ik alvast even het eerste hoofdstuk online zetten, zodat er ook wat kunnen beginnen met lezen, want hoe meer meningen hoe beter :D
    Nog meer die het liever in een word-document willen?


    Ja doe mij ook maar, dan kan ik het altijd bekijken, soms doet w bij mij namelijk nogal raar...
    Ik stuur je zo n pb met mn emailadres ;)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    blackXwhite schreef:
    (...)

    Ja doe mij ook maar, dan kan ik het altijd bekijken, soms doet w bij mij namelijk nogal raar...
    Ik stuur je zo n pb met mn emailadres ;)


    Das goed hoor, idd quizlet doet soms egt erg raar, persoonlijk vind ik het dan ook veel fijner om het dan op een word-document te hebben, want ik werk namelijk veel liever met word :P Maar das persoonlijke voorkeur. Als jij je email stuurt, dan stuur ik jou mijn werk :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Hartstikke bedankt :D
    hoofdstuk 1 staat inmiddels online :)
    Dus kijk maar wanneer je tijd hebt, maar ik zeg je wel alvast dat jij ze sinds je hoofdstuk 1 gelezen hebt, mijn hoofdstukken geen hoofdstukjes meer noemt :P Want je moet maar eens kijken hoe lang ze zijn :P


    Mwah, dat zit wel goed hoor, mijn hoofdstukjes in Clava zijn ongeveer net zo lang, maar daar heb ik ze in stukjes verdeeld as in 1.1-1.2-1.3, samen ong. 4000 tot 5000 woorden


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    (...)

    Mwah, dat zit wel goed hoor, mijn hoofdstukjes in Clava zijn ongeveer net zo lang, maar daar heb ik ze in stukjes verdeeld as in 1.1-1.2-1.3, samen ong. 4000 tot 5000 woorden


    Jaa, maar dan nog is het geen geheel als hoofdstuk :P
    Mijn hoofdstukken zijn ietsjes langer dan men gewend is hierzo.
    Maar ja, het is ook voor een boekie, dus dat hoort zo lang te zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, maar dan nog is het geen geheel als hoofdstuk :P
    Mijn hoofdstukken zijn ietsjes langer dan men gewend is hierzo.
    Maar ja, het is ook voor een boekie, dus dat hoort zo lang te zijn.


    Volgens mij wel hoor, dat het gewoon één hoofdstuk is. Ze splits de hoofdstukken enkel voor hier op, maar in haar word-document zal het ook gewoon één geheel en hoofdstuk zijn - correct me if i'm wrong ^_^
    Doe ik namelijk ook met hoofdstukken. Ik ben fan van lange hoofdstukken (ook mede omdat ik eerder voor een boek schrijf dan voor hier), maar voor hier is dat niet altijd even fijn om te lezen (gewoon omdat het te lang is, en het schrikt algauw lezers af) en dan doe je er beter aan om het te splitsen. Neemt niet weg dat het toch één hoofdstuk vormt :P

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 13:41 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Volgens mij wel hoor, dat het gewoon één hoofdstuk is. Ze splits de hoofdstukken enkel voor hier op, maar in haar word-document zal het ook gewoon één geheel en hoofdstuk zijn - correct me if i'm wrong ^_^
    Doe ik namelijk ook met hoofdstukken. Ik ben fan van lange hoofdstukken (ook mede omdat ik eerder voor een boek schrijf dan voor hier), maar voor hier is dat niet altijd even fijn om te lezen (gewoon omdat het te lang is, en het schrikt algauw lezers af) en dan doe je er beter aan om het te splitsen. Neemt niet weg dat het toch één hoofdstuk vormt :P


    Dat kan ook :P
    Ik ben niet de grootste voorstander van hoofdstukken te splitsen, maar het is een oplossing. Hoewel ik het dan een beetje vreemd vind van de lezers dat ze hier maar hoofdstukken van 500 tot 1000 woorden ongeveer willen lezen en bij echte boeken van 3000 tot soms 5000 woorden. Nah ja, kan te maken hebben dat ze die boeken leuker vinden en zo en dat deze verhalen alleen leuk zijn voor 500 tot 1000 woorden xD Maar ik vind niet dat je in zo'n kort hoofdstuk veel kwijt kan en de verhaallijnen egt goed kunt positioneren. Maar das mijn nog altijd bescheiden meningtje :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb je stuk nagekeken Zwaluws, dus kijk maar bij je hoofdstuk voor mijn analytisch rapport. :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.