blackXwhite schreef:
(...)
Ik zou je opzich wel willen helpen maar ik zit wel met school wat ik eerst af moet hebben voordat ik je kan helpen. Maar maandag, doderdag en vrijdag ben ik vroeger uit dus dan moet het vast wel lukken
Stuur anders maar n pb ofsow want ik denk dat het deze week wel moet lukken om er 3 ofsow na te kijken! Maar hoelang zijn je hoofdstukken?
Het zijn hoofdstukken tussen de 3000 en 4000 woorden. (en soms een paar honderd woorden meer)
Het gaat dus egt om lange hoofdstukken en ik was er ooit bezig mee voor me boek alleen, I've just change my mind. Het is alleen wel in dezelfde stijl geschreven hoe ik het boek wil gaan schrijven en de schrijfstijl is ook hetzelfde, dus ik wil alvast een beetje gaan experimenteren of mensen mijn ideeën en mijn schrijfstijl wel fijn vinden. Er zitten wss alleen nog wel heel wat fouten in
Dat kan hoor,, heb het ook alleen nog rechtstreeks geschreven en niet nagekeken, maar het gaat me daarom meer om het idee dat erachter steekt en of de verhaallijnen zich goed kunnen uiten en of het allemaal te volgen is.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.