• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Natuurlijk. 24/7!
    Daarom vraag ik het ook. :Y)

    Nou, seks krijgen met een jongen lijkt me op zich niet al te moeilijk. Beetje flirten, hand op zijn lul, dan kom je er wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, seks krijgen met een jongen lijkt me op zich niet al te moeilijk. Beetje flirten, hand op zijn lul, dan kom je er wel :Y)


    Is dat hoe Nikki jou heeft verleid?


    #WWED - What Would Emma Do?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, seks krijgen met een jongen lijkt me op zich niet al te moeilijk. Beetje flirten, hand op zijn lul, dan kom je er wel :Y)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, seks krijgen met een jongen lijkt me op zich niet al te moeilijk. Beetje flirten, hand op zijn lul, dan kom je er wel :Y)


    Hmm, bij mij zou dat niet echt werken.
    Ik zou dan reageren van: "Don't touch it! Yet..."


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)

    Hmm, bij mij zou dat niet echt werken.
    Ik zou dan reageren van: "Don't touch it! Yet..."



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Junns schreef:
    (...)

    Is dat hoe Nikki jou heeft verleid?


    Nee, ik zei dat ik borsten had.


    Your make-up is terrible

    Junns schreef:
    (...)

    Is dat hoe Nikki jou heeft verleid?

    Nope, maar dat zou wel gewerkt hebben :Y)

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, ik zei dat ik borsten had.

    Booobieeees!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Requille schreef:
    (...)

    Goodluck. (: Sowieso helpt 't ook met in zien van: Goh, er zijn nu 3 maanden voorbij. Hoe zie jij het en hoe zie ik het? Waarschijnlijk vroeg 'ie het gewoon omdat ie nieuwsgierig was naar hoe jij er tegenover stond en wilt ie dus juist weten wat jou mening is. (: Wie weet is ie er zelf ook nog niet klaar voor en was ie bang dat jij dat al wel was?

    Hmmm, dat is echt wel een goede manier op erover te beginnen. :3 Bedankt Chanou! :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nomen schreef:
    (...)
    Mag ik vragen waarom je verliefd zijn hebt afgezworen? Ik weet dat mannen de meest vreemde wezens op aarde zijn en niet altijd de meest vriendelijke personen kunnen zijn, maar dan is het hebben van een vriendje ook best leuk?
    Als je iemand leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan. Ik zie het probleem niet, eerlijk gezegd. :W

    Ik kan er niet tegen als een jongen zich kwetsbaar opstelt en me begint te claimen. Dat klinkt heel raar, maar goed. Daarnaast heb ik last van bindingsangst, waardoor ik me niet volledig openstel. Zo snel als iemand me begint te claimen, ga ik meteen in de verdediging en stoot ik diegene af. Dat komt waarschijnlijk omdat ik een laag zelfbeeld heb en niet begrijp waarom mensen ooit op mij verliefd zouden worden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik kan er niet tegen als een jongen zich kwetsbaar opstelt en me begint te claimen. Dat klinkt heel raar, maar goed. Daarnaast heb ik last van bindingsangst, waardoor ik me niet volledig openstel. Zo snel als iemand me begint te claimen, ga ik meteen in de verdediging en stoot ik diegene af. Dat komt waarschijnlijk omdat ik een laag zelfbeeld heb en niet begrijp waarom mensen ooit op mij verliefd zouden worden.


    Jep, dat ken ik. En toch zou ik het geweldig vinden om iemand tegen te komen, mjah..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sheeran schreef:
    (...)
    Hmmm, dat is echt wel een goede manier op erover te beginnen. :3 Bedankt Chanou! :-)


    Graag gedaan <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Tamino schreef:
    (...)

    Jep, dat ken ik. En toch zou ik het geweldig vinden om iemand tegen te komen, mjah..
    Idd, ik zou ook graag weer een relatie willen hebben maar helaas :p zit nu elke keer in de trein te kijken haha.. zit toch elke dag 50 minuten in de trein.. kan ik die net zo goed "nuttig" besteden haha

    Tamino schreef:
    (...)

    Jep, dat ken ik. En toch zou ik het geweldig vinden om iemand tegen te komen, mjah..

    I feel your pain! Ik heb alleen de "luxe" dat jongens me wel leuk vinden, maar nooit de juiste. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    I feel your pain! Ik heb alleen de "luxe" dat jongens me wel leuk vinden, maar nooit de juiste. :'D


    Dát heb ik echt nog nooit gehad.. Damn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    #WWED - What Would Emma Do?