• Ik was mijn klas al enorm beu, maar nu echt helemaal! We zitten maar met 3 in de klas, twee meisjes en ik dan nog, maar die meisjes kunnen echt kut doen! Ik kan niks goed doen in hun ogen, ik mag niks weten, ik hoor nergens bij, steeds roddelen terwijl ze naar mij kijken wat genoeg zegt, me achterlaten in lege gangen of klaslokalen, me zwart maken bij andere, als ik een keer niet naar school kom omdat ik ziek ben gaan ze daar belachelijk over doen en dingen bedenken die niet waar zijn, als een mening geef die totaal anders is dan hun mening gaan ze ook al achterlijk tegen me doen, ze worden bij het minste boos als ik iets zeg wat hun niet bevalt. Ik kan er echt niet meer tegen! Ik ben zo iemand die wel zegt van ach wat kan mij het schelen wat andere zeggen of doen, maar dit irriteert me echt enorm! Ik ben al bij een leerkracht op gesprek geweest om te zeggen dat ik me slecht voel ik mijn klas en ze had gezegd dat ze mijn klasgenoten zou aanspreken, maar ik heb er nog niks van gezien of gehoord.

    Ik weet echt niet meer hoe ik nog moet gedragen of wat ik moet doen, op school heb ik niet echt iemand waar ik terecht kan of ik die echt vertrouw ... Ik ga echt niet meer graag naar school die kutwijven en soms weegt dat echt zwaar door ;s


    16 - 09 - '17

    Amissus schreef:
    Bijna vakantie dear. Bijna vakantie.


    Some people are art and do art at the same time

    Amissus schreef:
    Bijna vakantie dear. Bijna vakantie.


    eigenlijk motiveerd dat iedereen hier wel zo een beetje niet?

    nog 1 week


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Lolicia schreef:
    Ehh, serieus? Maar 3 mensen in de klas? Ik dacht dat er maar 3 meisjes in de klas zaten en voor de rest dat het gozers waren. That's pretty awesome!
    Maar goed, ja, zoals de anderen zeggen hier; trek je er niet zoveel van aan. Je kunt ze echt wel aan en jij weet veel beter dan hun. Het feit dat ze zo reageren/ doen zegt meer over hunzelf denk ik dan zo? :]. Kun je trouwens niet alsnog naar diezelfde leerkracht toegaan en vragen hoe het nou ermee zit? Lijkt me dat ze je op de hoogte moeten houden daarvan.
    Of kun je niet vragen of je naar een andere klas toe mag gaan?


    Ik kan niet naar een andere klas, ik ben van België en dat is hier heel anders dan in Nederland. Maar nu gaan de band met hun al veel beter, dit topic was dan ook van bijna 3 maanden geleden fzo xp

    En ja eindelijk bijna vakantie! Kijk er zo naar uit!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 23:03 ]


    16 - 09 - '17

    3 in de klas? Meid, ik zit met 32. *gayhand*

    Wees blij dat het schooljaar zo goed als over is, en zoek, net als ik, vrienden buiten je klas. c:

    Dragneel schreef:
    3 in de klas? Meid, ik zit met 32. *gayhand*

    Wees blij dat het schooljaar zo goed als over is, en zoek, net als ik, vrienden buiten je klas. c:


    Ja met 3.
    Ja, ben ook blij, maar alles gaat weer redelijk in de klas en buiten de klas heb ik nu ook wel mensen


    16 - 09 - '17