Hoi, mensen, dit is nog al een zeiktopic, en ik vraag je om je negatieve reacties achterwege te laten. Ik schrijf namelijk niet zo vaak persoonlijke verhalen op Quizlet, en wil dan nu ook liever geen kritiek.
Nou, ik heb de laatste tijd steeds vaker een terugval op nogal depressieve gevoelens, maar daar gaat het niet om. Er zit een heel verhaal vooraf, maar dat zal ik jullie besparen. Het is namelijk de laatste tijd vaak zo, dat als ik iets doe, of denk 'oh, dat wil ik ook wel kunnen', meteen mezelf afvraag of ik het gewoon wil kunnen, of dat ik het gewoon wil omdat ik aandacht ermee wil verkrijgen. Dan, of zelfs nog voor die gedachte, denk ik mezelf in hoe mijn vrienden zouden reageren als ik dat kan. Daarna vind ik mezelf een enorme attention whore.
Oke, dit hoeft niet zo erg te zijn, maar ik heb het nu echt heel vaak. Ik zag een filmpje over realistisch tekenen, dat wilde ik ook wel. Aandachttrekker. Vervolgens hoorde ik iemand een goed piano-nummer spelen. Aandachttrekker. En zo gaat het maar door. Ik durf ook nooit bij mijn vrienden over mijn problemen praten, simpelweg omdat ik dan vind dat ik aandacht trek, en ik heb ook het gevoel alsof ik al veel te vaak over mijzelf praat, ook al zeggen mijn vrienden van niet, tenminste, ik vertelde het een keer, en ze zeiden dus dat dat niet zo was, maar ik kan het het niet van me afzetten. Ook hebben sommige vrienden veel ergere dingen meegemaakt, en ik heb het gevoel dat mijn problemen verschrikkelijk klein zijn vergeleken bij het hunne, etc. Dat is niet waarover het gaat. Iemand die het herkent, of oplossingen heeft?
Thanks for reading it, by the way.
Tijd voor koffie.