• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || JeanneDArc
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen. Ik controleer het!
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoiler.
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.
    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    8. Naam verandering zo snel mogelijk doorgeven zodat ik dit kan aanpassen.
    9. Je bespeelt niemand zijn personage(s), tenzij afgesproken met die gene.


    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1. Speeltopic 2.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:16 ]

    Mijn topics + iedereen: lees de laatste posts op t 2e topic > vanaf daar kan je gelijk hier op door spelen! X

    (Mon tops :3)
    Thomas Elliot Flow
    Kay haalde haar schouders op en ging met een hand door haar glanzende bruine lokken.
    ''Ik kom sowieso wel terug, ik ben ook gelijk eventjes m'n iphone halen,''melde ze dan en ging dan weg.
    Ik keek weer terug naar het water en dacht even na. Ik was vorig jaar wel de flirt enzo,maar deze zomer is er wel veel bij me veranderd.
    Ik bedoel hoe zou ze reageren als ze mijn geheim wist? En als ik toch een relatie met haar zou beginnen ,zou ik echt alles moeten vertellen,en dat vind ik te lastig.
    Ik bijt even op mijn lip en schrik op als ik haar hoor.''I'm back Thomaaaas, zeker dat je niks wilt?'' vroeg ze en ik knikte en stond op. Kay was in 1 van de ligzetels gaan zitten en ik ging in de stoel naast haar gaan zitten.
    "Kay,ik wil dolgraag een relatie met je ,weet je.Maar ik heb even een moeilijke periode achter de rug."zeg ik zuchtend.
    Ze moest begrijoen dat ik het altijd echt meende.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Hij knikte en stond op, om vervolgens plek op de stoel naast mij te nemen. Ik ging liggen op de stoel, zodat ik toch nog wat bruiner zou kunnen worden.
    "Kay, ik wil dolgraag een relatie met je, weet je. Maar ik heb even een moeilijke periode achter de rug." zuchte hij en ik knikte lichtjes. ''Je moet weten dat je alles bij me kwijt kan he, écht alles.'' Ik ging recht op zitten zodat ik heb kon aankijken. ''Ik ben er altijd voor je, believe me. En als je geen relatie nog wilt, is goed. Geef het wat tijd om te verwerken, dan zien ''wij-'' ik maakte zo'n tussenhaakjes gebaar ''-wel verder.''

    Thomas Elliot Flow
    ''Je moet weten dat je alles bij me kwijt kan he, écht alles.'' zei ze en ging rechtzitten zodat ze me aan kon kijken.
    ''Ik ben er altijd voor je, believe me. En als je geen relatie nog wilt, is goed. Geef het wat tijd om te verwerken, dan zien ''wij-'' ze maakte zo'n tussenhaakjes gebaar -wel verder''zei ze en ik glimlachte even."Bedankt."zei ik en haf haar een knuffel,haar los laten deed ik nog niet.
    Maar het praten ,zal ik later pas kunnen doen ,aangezien de woorden ,scheiding en biseksueel nog niet uit mijn keel geraken.
    Ergen ben ik echt blij dat Emilie van vorig jaar zo vroeg weg was ,anders hadden ze het allemaal geweten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topic, ik reageer zo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    boe, mijn topics


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    mijn topics xD Wanneer beginnen de lessen en welke les eerst?

    Mikayla Fay Wilson
    "Euhm ja ,zal ik anders met je mee gaan?"stelt hij voor.
    "Ok. Ik heb wel een plannetje gekregen, maar ben die bij mevrouw Sharp vergeten... Met hoeveel zijn jullie hier?" zeg ik hem en meteen verander ik het onderwerp. Ik ga even met mijn handen door mijn haar.
    Ik heb vanochtend zodanig snel moeten doen dat het er waarschijnlijk niet uit ziet.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:28 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Kayleigh Sarah Sue

    Hij glimlachte even."Bedankt," zei hij en gaf me een knuffel, maar lost laten deed die nog niet. Ik duwde hem een beetje van me af "Je mag me nu we loslaten," zei ik met een awkward glimlachje. Ik liet hem los en dronk snel nog wat van mijn blikje, die ook bijna leeg was. Ik stond op en liep maar een prullenbak, waar ik deze ingooide en weer terug liep. Ik zuchtte en ontgrendelde mijn iPhone en zag dat ik een berichtje had. "Mama: Spanje was gezellig lieverd, veel plezier dit jaar! & als je het doet: doe het veilig (;" ik lachte, wat was mijn moeder toch overbezorgd soms.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 7:42 ]

    Ethan Jacob Turner
    "Ok. Ik heb wel een plannetje gekregen, maar ben die bij mevrouw Sharp vergeten... Met hoeveel zijn jullie hier?" vroeg het meisje.
    "Euhm,met jou erbij zijn we in totaal met 8 ,leerlingen."zei ik en loop te gangen door met Kai naast me en Mikayla achter me.
    Na even wandelen ,komen we aan in de gang van de slaapkamers."De eerste deur is de meiden slaapkamer de andere is voor de jongens."legde ik haar dan uit.

    Thomas Elliot Flow
    "Je mag me nu we loslaten," Zei Kay en duwde me wat van haar af."Oh ,sorry."zeg ik veronschuldigend en ga even nonchalant me een hand door mijn haar.
    Kay dronk haar blikje leeg en gooide het dan in de prullemand.Ik kijk ondertussen eens naar het huis.
    Ik was best wel benieuwd naar de nieuwe mensen,en het zou me ok afleiden ,van verschillende dingen.
    "Geen zin om de nieuwbies te leren kennen?"vroeg ik haar dan. Jep ik ging ze nieuwbies noemen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ xSkinnyGirl -> JeanneDArc ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hahaha eens benieuwd wie het slachtoffer word van Anna en Greg mwihihihihihi


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (Misschjien moeten we de andere eens de link Gb,want ze hebben waarschijnelijk niet door dat er een nieuw topic is ;x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Goed idee, alhoewel dat het laatste berichtje op het vorige topic wel duidelijk genoeg was...


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    (sommige merken het vaak niet op en zien dan weel te laat het topic,heb ik ook al mee gemaakt.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Het was even stil, awkward stil. ''Geen zin om de nieuwbies te leren kennen?" vroeg hij om die stilte te verbreken, ik schudde mijn hoofd. ''Nee, niet echt. Ik zie ze wel als ik op de kamer ben. En, ik heb er al eentje ontmoet; die Milou. Apart meisje,'' ik steunde op mijn handen, en keek doelloos vooruit.
    De zon was fel, en zorgde dus voor veel warmte wat opzich heel fijn was. Ik zuchtte ''Thomas, wil je vertellen wat er is of niet? Ik bedoel, anders zit het je de hele tijd dwars ofzo.''

    ik heb gemaild, en lilangel had het inderdaad niet gezien haha.