• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || JeanneDArc
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen. Ik controleer het!
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoiler.
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.
    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    8. Naam verandering zo snel mogelijk doorgeven zodat ik dit kan aanpassen.
    9. Je bespeelt niemand zijn personage(s), tenzij afgesproken met die gene.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1. Speeltopic 2.

[ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:16 ]

-Greg McEwan-
    "Ga je mee?" Vroeg ze liefjes.Ik knikte, en keek hoe zorgvuldig Anna haar meisjesdingen deed en hoe ze de lenzen indeed.
    "Ready to go?" vroeg ik, ze knikte. Ik hield de deur voor haar open , wat een gentleman ben ik toch!
    Toen Anna de kamer uitwas, kon ik het toch niet laten om de emmer terug te zetten, ik zou straks wel horen wie het was ....
    Anna stond al aan het zwembad en och, ik kon het gewoon niet laten, ik nam een aanloop en.... Sleurde Anna mee het water in.
    "Teehee , nu ben je nat Cupcake!" grijnsde ik

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Anna Sharp

Langzaam deed ik mijn kleren uit en bond mijn haren in een staart. In de verte zag ik Gregory al aankomen en ik lachte hem toe. Hij nam een aanloop en trok mij het water in. Ik kon mij niet in bedwang houden en een gilletje ontsnapte mij. Ik kneep mijn ogen toe en ik voelde het water om mij heen. Eigenlijk was dit veel beter dan langzaam het water in gaan, want nu kon ik niet tegensputteren tegen het koude water. Ik kwam boven en ademde diep in, waarna weer direct een duik nam en naar Gregory's middel dook, die ik even naar onderen trok. Grijnzend kwam ik weer boven.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

-Greg McEwan-
    Veel tijd om adem te halen na mijn grijnzende uitspraak was er niet, want Anna trok me gewoon naar beneden. Ik kwam snel weer boven en proestte het uit. Ik had wel wat water binnengekregen, Anna vond dit natuurlijk geweldig.
    De grapjeskoning die gefopt werd door zijn eigenste grappenkoningin ! Hoe gemeen! ( MissAlice : Whahahaha )
    "Oh ja Cupcakje ? " zei ik plagend, terwijl ik een golf water haar kant op stuurde, Anna's ogen werden groot, die had ze vast niet zien aankomen !
    Ze ging dan ook weer kopje onder door de golf en ook zij kwam nu naar adem happend boven. Ik keek haar even onschuldig aan maar kreeg toen de slappe lach, waardoor ik bijna kopje onder ging.

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Anna Sharp

Brandende pijn ging door mijn longen en ogen. Ik kneep mijn ogen dicht en haalde diep adem. 'Dat ... ' Ik haalde nog eens diep adem. 'Hier kan ik niet tegen,' hijgde ik. 'Dus, please niet meer doen.' Ik toverde weer een glimlach op mijn gezicht en legde mijn arm rond zijn nek terwijl ik hem een kus op zijn lippen gaf. 'Het spijt me, ik ben gauw kortademig en mijn ogen, tsja, mijn lenzen kunnen niet daar niet tegen.' Ik gaf hem nog een kusje op zijn lippen. 'Een baantje trekken of ..' Ik wiebelde met mijn ogen om een lange, heerlijke zoen te impliceren.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

-Gregory McEwan-
    Ik kwam weer boven en zag dat Anna het echt moeilijk bleef hebben, nu werd ik wel bezorgd!
    Ik trok een pruillipje toen ze vertelde dat ze er niet tegen kon, ze sloeg haar arm om mijn nek en gaf me een kusje.
    'Een baantje trekken of....' ze wiebelde met haar ogen en ik wist al wat ze bedoelde.
    "Hmmm, ik weet niet hoor... " zei ik om haar wat te plagen, natuurlijk wist ze dat ik liever kuste ! Ik bedoel, ja , wat had je anders gedacht?
    Toen Anna even verbaasd keek en ik een wenbrauwwiebel deed had ze het natuurlijk ook wel door wat ik wou, zachtjes drukte ik mijn lippen op de hare.
    Had ze nou kersenlipgloss op?

Anna Sharp

Gregory drukte zachtjes zijn lippen op de mijne en ik beantwoordde zijn zoen teder. Van alle jongens die ik in het verleden ooit gehad had, wat er verder niet erg veel waren, was hij verreweg de beste zoener. Speels beet ik even op zijn lip en keek hem toen aan in zijn felle blauwe ogen. Ik gaf hem een zoentje op zijn wang en keek hem toen weer afwachtend aan, waarna ik een pad van zoentjes aflegde naar zijn nek, waar ik een zuigzoen plaatste. Toen keek ik weer op naar hem en wees naar mijn lippen. 'Het is geen kersenlipgloss, het is een andere waterdichte lippenstift. Maar het smaakt inderdaad wel een beetje als kers.' Ik glimlachte even. 'Proeven?' lachte ik en vooraleer Gregory kon reageren plantte ik mijn lippen weer op de zijne.

Lol, als ze hier nou eens een film van zouden maken. ^^

Mikayla Fay Wilson
    Hij draait zich weer om en kijkt me even aan om vervolgens zijn schouders op te halen.
    "Ze kunnen overal zijn,woonkamer,keuken ,tuin", zegt hij. Er is hier dus een tuin! Dat wist ik nog niet.
    Er zijn eigenlijk nog zoveel dingen die ik niet weet over deze plaats. "Waar is de tuin?" vraag ik hem.
    Ik ben iemand die niet lang binnen kan blijven, een buitenmensje zoals mijn ouders me noemen.
    Zelfs als het regent, zou ik nog naar buiten gaan. Ik weet het, ik ben gewoon raar.
    Na vijf minuten te zitten dagdromen, heb ik pas door dat Ethan hier nog staat.
    Genant moment, nu vindt hij me zeker een freak...

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

Ethan Jacob Turner
    "Waar is de tuin?" vroeg ze me.Kai begon wat aan mijn been te trekken als teken dat hij ook naar buiten wilde.
    "Het is niet zo ver van hier hoor,zal ik ander even met je mee gaan?"vroeg ik haar dan ,maar wachtte niet op een antwoord.
    Ik nam Kai op en liep weer door de gangen,richting buiten. Na 2 gangen zijn we bij de deur en doe ik open om vervolgens naar buiten te lopen en Kai op de grond te zetten.
    Greg en Anna zaten in het zwembad en zaten klef te doen.
    "Dit is dus de tuin,we hebben een zwembad en ook een jacuzzi."zeg ik dan tegen Mikayla.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Hahahah OMG Patholoog geniaal !Dat zou een topper worden denk ik !

-Greg McEwan-
    Anna beantwoordde mijn zoen teder. Speels beet ze even op mijn lip en keek me toen aan.Ze plaatste een zoen op mijn wang en keek me toen weer afwachtend aan, waarna ze een pad van zoentjes aflegde naar m'n nek, waar ze een zuigzoen plaatste.Ik rilde en kreeg kippenvel van deze zoentjes. Toen keek ze weer naar mij en wees op haar lippen.
    'Het is geen kersenlipgloss, het is een andere waterdichte lippenstift. Maar het smaakt inderdaad wel een beetje als kers.'ze glimlachte even. 'Proeven?' lachte ze en vooraleer ik kon reageren plantte ze haar lippen weer op de mijne.
    "Weet je dat je een goede kusser bent?" mompelde ik tegen haar lippen. Want geloof me, dat was ze echt! Niet dat ik al zo vaak gekust heb, dat niet... Maar Anna's kussen waren onevenaardbaar.
    Opeens zag ik Ethan , Kai en Mikayla geloof ik staan. Ze keken onze kant op dus ze hadden ons waarschijnlijk wel zien kussen, nu ja, iedereen wist toch al dat Anna en ik een koppel waren, ja toch?

Anna Sharp

'Dankje,' antwoordde ik met een grote grijns. 'Mijn leermeester is dan ook de beste.' Toen viel mijn oog op het publiek. Iedereen wist wel dat wij een stelletje waren, maar wij waren nooit erg openbaar hierover, of althans, wij "vrijden" nooit echt in het openbaar, wij hielden van onze privacy. 'Baantje trekken?' vroeg ik aan Gregory en dook onderwater om vervolgens naar de andere kant te zwemmen. Ik had een sterke aandrang om aan de overkant Gregory weer onder te zoenen, maar mijn verlegenheid was nog groter, dus ik tikte alleen de rand aan en zwom terug naar het begin. Waar Gregory met een brede grijns had staan wachten op mij. Onder water porde ik hem in zijn zij en trok hem mee naar het midden van het bed waar ik een stoeipotje begon.

- Greg McEwan.-
    "Baantje trekken?" vroeg ze , waarna ze zonder op mij te wachten onderdook , ik wist dat Anna gewoon even nodig had om aan de aandacht te wennen. Ze tikte de rand aan en zwom terug richting mij, ze begon me te porren. En net toen ik terug wou porren trok ze me mee naar het midden van het zwembad waar ze me onder water trok, proestend kwam ik terug boven. "oh ! nu ga je d'r aan dametje!" grijnsde ik en ging haar razendsnel achterna, waarna ik doodleuk op haar schouders ging zitten, jammer genoeg wist Anna te ontkomen en nu zat zij dus op mijn schouders, great. Ik maakte een salto en voelde Anna's lichaam van me afglijden, onder water begon ik een kus, samen kwamen we al kussend boven. God, ik hield van haar, toen onze kus echter steeds heviger begon te worden , begon het toch wel wat te irriteren dat we publiek hadden, ik onderbrak onze kus , beet zachtjes in Anna's oor, wat haar rillingen bezorgde en fluisterde dat ik naar een iets meer privé plek wou gaan Daarna knipoogde ik, gaf haar nog een plagerig kusje en zwom naar de rand , waar ik haar opwachtte.

[ bericht aangepast op 9 april 2013 - 20:06 ]

[Met stoeipotje bedoelde ik -weet je wel- zoals broer en zus stoeien. Elkaar onder water trekken, duwen, op elkaar klimmen. Zou je dat kunnen aanpassen? Oeh, maar dat einde mag je er wel in laten. ^^ Ghihi.]

Mikayla Fay Wilson
    "Het is niet zo ver van hier hoor,zal ik ander even met je mee gaan?"vraagt hij. Hij wacht echter niet op een antwoord. Hij neemt het beertje vast en loopt door de gangen. Ik volg hem op de voet. Na 2 gangen zijn we bij de deur. Hij opent de deur en wandelt naar buiten. Daar zet hij het beertje op de grond. "Dit is dus de tuin,we hebben een zwembad en ook een jacuzzi."zeg Ethan me. Geweldig een zwembad! Eigenlijk heb ik best zin om te zwemmen, maar dat verandert snel als ik een koppeltje zie klef doen in het water. Ik ben hier weer op het perfecte moment!
    Greg en Anna zaten in het zwembad en zaten klef te doen. Het koppeltje, van wie ik de namen nog niet weet, gaat het zwembad uit. Dat komt waarschijnlijk omdat wij hun momentje verpesten.

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

[thanks!]
    Anna Sharp

Gregory gaf me nog gauw een kusje op mijn wang en zwom toen even later naar hem toe. Ik ging op de kant zitten en keek Gregory aan die nog steeds in het water zat. 'Privé, zeg je.' Ik glimlachte kleintjes en keek toen naar de lucht. Langzaam zag ik wat wolken verschijnen, maar de zon scheen nog altijd fel. 'Wat zeg je hiervan: We zwemmen nog tien baantjes en dan gaan we ons omkleden en douchen,' stelde ik voor en beet speels om mijn onderlip.

-Gregpry McEwan-
    Anna kwam op de rand van het zwembad zitten en keek naar de wolken die verschenen, de zon brandde echter nog steeds ongenadig door, ik zou vast en zeker sproeten krijgen , fijn dan....
    'Wat zeg je hiervan: We zwemmen nog tien baantjes en dan gaan we ons omkleden en douchen,' stelde Anna voor, waarna ze speels op haar lip beet.
    Ik keek haar aan, de zon liet haar haren glanzen... EN zij had ook sproetjes, bij haar was het wel schattig!
    "Douchen? Als in wij twee samen in één douche?" vroeg ik met een heel subtiele wenkbrauwwiebel