Zeiktopic alert
Ik heb er vrij lang over nagedacht om dit topic aan te maken, en ik weet ook niet precies wat ik hiervan verwacht. Maar ik voel me niet zo goed. Vorige week hebben mijn ouders me gemeld dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan. Iedereen in mijn omgeving veracht me, mensen waarmee ik hoopte te kunnen praten weigeren zelfs naast me te zitten. Ik ben het on-aantrekkelijke mollige kind in de klas die dagelijks belachelijk wordt gemaakt voor een goede lach. Ik ben een sociaal misbaksel, elke keer als ik mijn mond overtrek kom ik over als een autist die alleen ongepaste opmerkingen kan maken. Ik ben nog nooit een relatie gehad. Ik ben een van de meest onproductieve personen die ik ken, ik ken mezelf nergens toe zetten, zelfs niet de dingen die ik leuk vind. Ik veracht mijn stem, ik praat soms lange tijden niet omdat ik niet wil dat mensen mijn stem horen. Ik heb een 'fobie' voor foto's in de zin dat, het zien van een foto van mezelf zie, het mijn hele week kan verpesten. Ik beledigd mensen onbedoeld, ik was vroeger vrij luid. Maar nadat verschillende mensen me keer op keer er aan herinnert hebben wat voor irritante bitch ik ben, probeer ik geforceerd mijn mond dicht te houden.
Ik weet dat ik een goed leven heb, zeker. Maar ik heb het gevoel dat ik alsof ik dingen goed verkloot heb.
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'