• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:25 ]


    El Diablo.

    Naam: Bree Leigh Jackson
    Leeftijd: 18
    Karakter: Bree is een lief meisje. Een schatje zoals veel haar noemen. Ze geeft om iedereen en laat zichzelf snel achteraan staan. Ze heeft de liefste vriendinnen die er zijn en helpt ze ook graag. Bree denkt niet snel aan zichzelf aangezien ze de mensen om zich heen veel liever aandacht geeft. Ze word zelf niet graa in de watten gelegt en weigert ook het liefst dingen. Ze voelt zich dan zo verwend. Bree is niet het meisje dat wacht, maar ze onderneemt zelf actie. Ze wacht niet tot iemand iets voor haar koopt maar doet het zelf. Ze is een harde werkster en probeert alles zelf te berijken. Het gaat soms moeizaam maar het is het waard. In de liefde is Bree vrij makkelijk. Bree kan verliefd worden op iedereen zolang het maar het innerlijk is. Bree heeft wel al haar eerste kus gehad maar ze heeft haar vriendje vertelt dat ze met de rest wilt wachten ondanks haar leeftijd. Haar ouders zijn namelijk katholiek dus ze willen niet dat ze het voor het huwelijk doet. Bree is een vrij braaf meisjes dus durft niet te weigeren. Ze heeft een vriendje op dit moment maar dit gaat in het begin van de RPG uit.
    De rest kom je achter in de RPG
    [Misschien meer karakter als ik op mijn iPad ben]
    Uiterlijk:



    Bre haar ogen zijn groen blauw achting en vormen haar ovale gezicht. Ze skate en is en relaxed meisje en draagt dan ook relaxede kleding. Ze vond zichzelf zeker niet knap en vind het raar dat jongens voor haar vallen.
    Extra:
    Bree is dol op eten en koken. Ze houd zelf erg veel van Oreo's en heeft dan ook een voorraad thuis liggen. Als je Bree wilt verwennen doe dat met eten. Neem haar mee naar heerlijke restaurants.
    Zelf is Bree niet een modepopje het liefst draagt ze gewoon een vest en een skinny jeans maar ze haar rokjes. Ze doet eigenlijk ook niet aan hoge hakken.
    [De rest komt nog dat komt dus als ik de iPad in handen krijg.]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:51 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yay, kunnen we bijna beginnen?

    Nog Harry normaalgezien ?

    Alleen nog Harry :3


    El Diablo.

    Oh sorry, helemaal vergeten! ;o
    Als het goed is, vul ik 'm binnen de tien minuutjes in. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kunnen we dan vanavond beginnen ? ;D

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:51 ]

    ja, ik hoop het wel!!

    Ik denk het wel (:


    El Diablo.

    Naam: Harry Edward Styles, "Hazz(a)"
    Leeftijd: 19 - 1/02/1994
    Karakter: Harry is dé flitter van de groep en heeft al ontelbaar veel meisjes op zijn naam staat. Hij kan enorm goed acteren en windt meisjes zó om zijn vinger. Toch heeft hij ook een gevoelige kant, alleen moet je die eerst zien te vinden. Hij is nogal gesloten en geeft niet veel emoties prijs. Harry is degene van de groep die nog het meest rekening zou houden met de gevoelens van de meisjes, ook al houdt hij dat dan voor zichzelf.
    Uiterlijk:



    Extra: Hij heeft een tattoo op zijn lies, waar de anderen niets van afweten. Hij heeft ook regelmatig last van misselijkheid, waarvan hij de oorzaak niet weet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    yes, nu kunnen we beginnen

    Ik post nog even een reactie op een ander topic en open dan deze. (:


    El Diablo.

    Topic O1


    El Diablo.