• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

    De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

    De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

    slaapkamers:



    badkamers:



    Woonkamer:





    Spelmaker: BluePassion

    Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

    Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue

    Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

    Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:28 ]

    Zo, hij zit maar hij is slordig. Ik heb zo'n vijf minuten gedoucht en vijfentwintig minuten over mijn haar gedaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Zo, hij zit maar hij is slordig. Ik heb zo'n vijf minuten gedoucht en vijfentwintig minuten over mijn haar gedaan.


    Hoe doe je dat dan op schooldagen? Moet je dan een halfuur eerder opstaan om je haar te doen?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lijkt me best irritant ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Leeyum?


    Do what people say you can't.

    *facepalm* Ik was je net een berichtje aan het sturen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hehe, dat zag ik ^-^


    Do what people say you can't.

    Moringa schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat dan op schooldagen? Moet je dan een halfuur eerder opstaan om je haar te doen?


    Ik moet sowieso véél eerder opstaan om ik heb nogal veel broertjes en zusjes, en mijn moeder heeft elke week nachtdienst. Dus ze ligt 's middags en 's ochtends in bed, ik ben een soort moeder in huis, tiehie. Maar ik woon op loopafstand van het station, en elke dag ga ik met de trein naar school dus ik hoef me niet te haasten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Semper Tuurlijk

    Oh ja, en alvast sorry voor de komende spelfouten. Ben namelijk niet zo goed in Nederlands, heb dan ook een soort programma op mijn laptop staan maar die werkt niet altijd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wie bestuurt dan de mensen in huis?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oh god. Ik heb nog maar 44 MB op mijn mobiel staan, ik heb alles in een week opgemaakt D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: Negentien jaar
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Liam is de meest rustige van de band. Hij is zorgzaam en behulpzaam. Liam denkt dan ook goed na voordat hij iets doet. Soms iets te lang. Hij denkt ook aan andere en niet altijd aan zichzelf. Hij kan erg bezorgd zijn om mensen. Soms ook iets te. Liam is niet zo snel boos te krijgen, maar als hij boos is dan is hij het ook echt. Het duurt dan ook even voordat hij weer rustig is. Liam werd vroeger erg gepest waardoor hij soms nog wat onzeker is. Liam kan de ene keer heel vrolijk en hyper zijn maar de andere kant ook weer heel erg verlegen en stil zijn. Maar over het algemeen is Liam een lieve jongen.
    Extra: Hij is bang voor lepels.


    Do what people say you can't.

    sorry./ harry komt eraan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De spelmaker(ik) bestuurt iedereen...