• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

    De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

    De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

    slaapkamers:



    badkamers:



    Woonkamer:





    Spelmaker: BluePassion

    Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

    Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue

    Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

    Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:28 ]

    Mag ik een meisje??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    tuurlijk !

    Naam: Katherine Howard
    Uiterlijk: Lang blond krullend haar bleke huid, blauwe amandelvormige ogen 1.66
    Innerlijk: Een aardig vrolijk meisje dt houd van haar vrienden en van lol maken ze vind het leuk om opstap te gaan of gewoon een gezellig dagje uit
    Extra:

    Mag ik Louis??


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    sure! 'k zet je der meteen bij :)

    Naam: Chantal Nelson
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Zo ongeveer! Ze is 1.62 meter lang, blond haar en felblauwe ogen. Haar kledingstijl is verschillend. Ze heeft geen moeite met hoge hakken, maar draagt niet graag rokjes.
    Innerlijk: Ze is meestal vrolijk en best brutaal. Ze zegt altijd wat ze denkt waardoor ze soms bot kan overkomen. Als je haar vroeg wakker maakt kan ze een ochtandhumeur hebben, maar dat probeert ze een beetje te verbergen. Ze is best wel kieskeurig, maar ze zou alles doen voor de mensen waarom ze geeft. En ze is ook best wel eigenwijs. Ze is niet graag alleen, dan voelt ze zich eenzaam. Ze schaamt zich niet zo snel en `heeft ook best wel veel lef.
    Extra: Ze heeft een best rijke vader waardoor ze best wel luxe spullen gewend is.

    Ik maak haar later wat uitgebreider

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:12 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mag ik Harry?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik Zayn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    harry en zayn komen eraan :)

    Zijn de jongens beroemd?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nou in het huis maakt het niet zoveel uit..... Er komen toch geen mensen van de buitenwereld dus ik denk het niet. Ze kunnen wel zingen :)

    Naam: Louis Tomlinson
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zorgzaam, grappig.
    Extra: Wil graag iedereen tevreden stellen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Ook houdt Zayn van aandacht, positief bedoeld. Hij wilt niet vierentwintig uur in de spotlight staan, dat nooit, maar gewoon dat ie als vriend wordt gezien. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn vrienden wel meer lachen. En als hij bij zijn familie is, staat er op Zayn's gezicht altijd wel een grote glimlach. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Hij is dan ook vaak erg stil, en antwoord alleen als iemand het iets vraagt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in het leven gaat, is Zayn wel een ijdel iemand. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt.
    Extra: Zayn heeft drie zusjes, waarmee hij erg gehecht is. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Het liefst wilt Zayn bij zijn familie zijn, wat niet altijd kan. Ook kan Zayn erg goed tekenen, wat ie veel doet. Vanwege dat Zayn altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen. Hij heeft meer dan twintig tattoos, waar hij bij elke wel een reden voor heeft. Zelfs voor de kleine, minst zichtbare tattoos. Over zijn hele lichaam zijn die tattoos verspreid. Eén op zijn linkerarm, en meerdere op zijn hele rechteronderarm. In zijn nek heeft hij er ook één, en naast zijn heup. Vlakbij zijn schouder heeft Zayn ook een aantal tattoos.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 20:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sidestap --> Blog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een meisje reserveren?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”