• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

    De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

    De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

    slaapkamers:



    badkamers:



    Woonkamer:





    Spelmaker: BluePassion

    Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

    Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue

    Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

    Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:28 ]

    JEEY NOG MAAR ONGEVEER EEN UURTJE! Heb zo'n zin om mijn familie weer eens te zien. En ik heb ook veel zin in morgen, om zowat heel de familie van mijn vaders kant is met het vliegtuig naar Nederland vanuit East-Harlem, Toronto, Atlanta en Miami. Ook heb ik geen idee waarom ik dit meld, maar alvast dat jullie weten dat ik er weinig ben. Morgen, dan. Vandaag neem ik gewoon mijn laptop mee. Noem me verslaafd, maar ik noem het gewoon een heel goede vriendschap tussen mij en mijn laptop.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lavigna schreef:
    Lol ;D BROOKIE. Jij ook hier? (:


    HÉ, MARIE. Jazeker. In zowat elke 1D RPG waar ik in zit, zit jij ook.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ach. Bijna alle ;D Behalve in mijn eigen, lol. Tenminste die ik heb overgenomen. Dus ja. Volgende week ben ik niet heel veel, er komt familie overgevlogen vanaf Indonesië. En hij logeert hoogstwaarschijnlijk bij ons.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Blog schreef:
    JEEY NOG MAAR ONGEVEER EEN UURTJE! Heb zo'n zin om mijn familie weer eens te zien. En ik heb ook veel zin in morgen, om zowat heel de familie van mijn vaders kant is met het vliegtuig naar Nederland vanuit East-Harlem, Toronto, Atlanta en Miami. Ook heb ik geen idee waarom ik dit meld, maar alvast dat jullie weten dat ik er weinig ben. Morgen, dan. Vandaag neem ik gewoon mijn laptop mee. Noem me verslaafd, maar ik noem het gewoon een heel goede vriendschap tussen mij en mijn laptop.


    Lol. Veel plezier. Ik zou je maar niet teveel aan je laptop hechten want voor je het weet is je familie weer weg. Maak er een leuke tijd van :) (dat zou ik in ieder geval doen)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:54 ]

    AFHSJDKFL. Ik ben echt jaloers op jou. Indonesië is zo mooi, en leuk. Kom ik aan met mijn familie uit Amerika :<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BluePassion schreef:
    (...)

    Lol. Veel plezier. Ik zou je maar niet teveel aan je laptop hechten want voor je het weet is je familie weer weg. Maak er een leuke tijd van :) (dat zou ik in ieder geval doen)


    Dankjeee ;D. Daar is het al te laat voor. Ik en Billie Joe zijn beste vrienden. Ja, ik heb mijn laptop vernoemd naar de zanger van Green Day ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    AFHSJDKFL. Ik ben echt jaloers op jou. Indonesië is zo mooi, en leuk. Kom ik aan met mijn familie uit Amerika :<.


    Indonesië, mooi? Als je het 'echte' leven ziet is het niet zo mooi, alleen op alle flyers en foto's wel. Er zijn wel veel plekken die ik persoonlijk ook mooi vind (: Guess what? Mijn oom heeft een ijswinkel die hij zelf maakt ;D Want some?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn laptop heet Mackie, gewoon omdat het een Macbook is ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Indonesië? Amerika? Wat ben ik dan sneu met mijn Nederlandse familie :)

    EN LIAM KOM SNEL....

    Kom ik met m'n familie uit Brabant. Ik wil ook familie hebben die in een leuk wonen. (cat)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moet even snel douchen en omkleden. Na het douchen ben ik weer een half uur bezig met mijn haar, om een hanenkam is mooi maar erg moeilijk. Tot zo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik kom uit Indonesië, heb nog steeds geen Nederlands paspoort en wil die niet eens :Y) In juli ga ik er naartoe, wiehie. Ik heb wel in het vliegtuig wi-fi dan ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (We gaan een beetje off-topic;))

    BluePassion schreef:
    Ik zal iedereen er even bij zetten. De mensen kennen elkaar van tevoren niet en worden wakker op een bed en ze weten niks meer.


    Uhm, kennen de jongens van One Direction elkaar dan ook niet?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    BluePassion schreef:
    Indonesië? Amerika? Wat ben ik dan sneu met mijn Nederlandse familie :)

    EN LIAM KOM SNEL....


    Ik ben ook 100 procent Nederlands


    It just takes one negative comment to kill a dream