• 5 jongens en 5 meisjes gaan samen in een huis wonen omdat ze het leven bij hun ouders zat zijn. Langzaam zullen er vriendschappen en relaties ontstaan. Er is alleen 1 iemand die hun dwarsboomt.

    De spelmaker bestuurt alles in het huis, zelfs de mensen. Als de spelmaker de boel eens lekker op wil schudden zorgt hij bijvoorbeeld voor een ruzie, of zorgt hij dat je plots wakker word met iemand anders naast je.

    De identiteit van de spelmaker blijft om welke reden dan ook geheim.

    slaapkamers:



    badkamers:



    Woonkamer:





    Spelmaker: BluePassion

    Jongens
    -Liam Payne-Semper
    -Louis Tomlinson-xMerlex
    -Zayn Malik-Blog
    -Niall Horan-Panday
    -Harry Styles-Mufinn

    Meisjes
    -Chantal Nelsonamy66
    -Katherine HowardSakura1994
    -Tiffany CareyMoringa
    -Angel Jasmine MoonDamnBieber
    -Clarisse Infelia BondLavigna

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    -alleen ik maak nieuwe topics
    -16+ mag
    -geen geruzie OOC
    -minimaal 4 regels
    -Geen Mary Sue

    Kamerindelingen:
    Liam-Katherine
    Louis-Angel
    Zayn-Clarisse
    Niall-Chantal
    Harry-Tiffany

    Dit is puur willekeurig ingedeeld. Het kan zijn dat je de volgende dag gewoon naast iemand anders slaapt...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:28 ]

    Moringa schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Weten ze dat het One Direction is? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    BluePassion schreef:
    Nou in het huis maakt het niet zoveel uit..... Er komen toch geen mensen van de buitenwereld dus ik denk het niet. Ze kunnen wel zingen :)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oeh leuk idee! Doe niall maar voor mij :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jeey! Ik heb altijd zo'n zin als RPG's open gaan. Hopen dat deze snel vol zit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam:Angel Jasmine Moon
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Extra:

    Derest vul ik later in.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:41 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga nu mijn laptop aan doen en Niall invullen (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Tiffany Carey.
    Leeftijd: zeventien jaar.
    Uiterlijk:


    Tiffany heeft prachtige lange blonde haren met een kleine slag erin. Haar ogen hebben een bruine kleur. Haar uiterlijk vindt ze erg belangrijk, dat is immers het eerste beeld dat mensen van haar krijgen. Haar smaak qua kleren is meisjesachtig maar niet tuttig. Ze heeft het liefst jurkjes en rokjes aan. Haar make-up is naturel. Meestal alleen wat mascara en eyeliner. Ondanks dat ze niet heel veel draagt, is er nog geen dag voorbij gegaan waar ze niets aan make-up draagt. Haar haren draagt ze elke keer anders. De ene keer heeft ze haar haren los over haar schouders hangen en de andere keer heeft ze een knot in.
    Innerlijk:Tiffany is vrij onzeker en verlegen. Het duurt een tijdje voordat ze zich op haar gemak voelt in de buurt van vreemden. Als je haar vertrouwen hebt, zal ze altijd voor je klaar staan. Ze heeft mensen om haar heen nodig die in haar geloven en haar vertrouwen, die haar leuk vinden om wie ze is en die haar nooit laten vallen, zelf is zij ook zo. Het maakt haar niet uit hoe iemand eruit ziet, of hoe het verleden van dat persoon is, als je aardig tegen haar doet, zal ze ook terug zijn. Met vrienden en familie om haar heen zit ze vol energie en kan ze niet stoppen met lachen. Ook zal Tiffany je altijd vergeven, ondanks dat ze dat moeilijk vind. Een van haar mindere kanten is haar onzekerheid. Als het over haarzelf gaat, is ze een grote pessimist. Ze is niet tevreden met haar uiterlijk en persoonlijkheid. Tiffany heeft de vervelende eigenschap dat ze zich altijd met mensen vergelijkt. Voor haar gevoel is iedereen mooier en leuker, waardoor ze een slecht zelfbeeld heeft. Op momenten dat ze het allemaal even niet meer ziet zitten, is een simpele knuffel al voldoende om in te zien dat er mensen zijn die om haar geven.
    Extra: Haar ouders hebben hoge eisen. Ze willen een perfecte dochter die ze met trots kunnen laten zien. Ze is streng opgevoed en Tiffany heeft er nu genoeg van. Het laatste jaar is een en al ruzie bij haar thuis. Toen ze de kans kreeg om in een huis te komen met vier andere meisjes en vijf jongens twijfelde ze dan ook geen seconde.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:05 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mag ik een meisje?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Niall James Horan
    Uiterlijk:

    NIall heeft blond haar en blauwe ogen. Hij heeft eigenlijk bruin haar maar hij verft het blond.
    Innerlijk: Niall is een vrolijke jongen met een goed gevoel voor humor. Hij kan ook heel serieus zijn als het om belangrijke dingen gaat. Hij is soms wel wat onzeker over zichzelf, maar niet zo erg als vroeger. Toen dacht hij dat hij dik was door al het commentaar van fans. Nu probeert hij dat zo veel mogelijk te negeren. Toch vind hij het heel erg als mensen hem ''haten''. Als iemand iets gemeens tegen hem zegt is zijn humeur voor de rest van de dag toch wel verpest. Dan heeft hij even steun nodig bij van iemand, het liefst van de andere jongens. Niall maakt snel nieuwe vrienden omdat hij heel aardig en grappig is. Verder eet hij veel, maar komt hij nauwlijks aan. Hij gaat ook naar de sportschool.
    Extra: Niall speelt gitaar en is van Ierse afkomst.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Als er nog een meisje is mag ik die dan reserveren??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mijn rol is af. Is ze goed zo? :')


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik zal iedereen er even bij zetten. De mensen kennen elkaar van tevoren niet en worden wakker op een bed en ze weten niks meer.

    Ja? Ik snap het dan niet..... Hoe weten ze dan dat ze met een jongen slapen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    HurtedHeart schreef:
    Als er nog een meisje is mag ik die dan reserveren??


    I'm finally back, Finally after a Year break