• Ik twijfel tussen twee dingen, Paranormal Academy, een school waar kinderen hun paranormale gaves kunnen uitoefenen en verbeteren. Of Pirates Of The Carribean, die film die iedereen wel kent ;3.


    Giovanni

    lilangel schreef:
    als je goede schrijvers hebt loopt het ook niet dood, je moet zelf gewoon creatief denken en het verhaal levend houden.. als schrijvers kan je het verhaal origineel maken

    Natuurlijk kan dat, maar het is veel leuker als je een soort aanleiding hebt en daarna je fantasie er bij kan gebruiken. Het is niet veel aan als je bijvoorbeeld 10 mensen in een huis neer zet en het maar laat voor wat het is; er moet ook tijd in worden gestoken, vind ik.

    Daarbij ben je niet in je eentje dus moet je alles op elkaar afstemmen, wat voor onenigheden of misverstanden kan zorgen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 20:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Natuurlijk kan dat, maar het is veel leuker als je een soort aanleiding hebt en daarna je fantasie er bij kan gebruiken. Het is niet veel aan als je bijvoorbeeld 10 mensen in een huis neer zet en het maar laat voor wat het is; er moet ook tijd in worden gestoken, vind ik.

    Daarbij ben je niet in je eentje dus moet je alles op elkaar afstemmen, wat voor onenigheden of misverstanden kan zorgen.


    ja maar nu kan je er wel zelf een draai aan geven, je kan je eigen fantasie op de loop laten als er al een verhaallijn is wordt je beperkt in je fantasie


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    ja maar nu kan je er wel zelf een draai aan geven, je kan je eigen fantasie op de loop laten als er al een verhaallijn is wordt je beperkt in je fantasie

    Again, je RPGt met meerdere mensen en niet alleen met jezelf. Je moet wel een aanleiding hebben naar iets anders wordt het één complete chaos; mensen sluiten elkaar -onbewust- buiten, iedereen doet zijn eigen ding... dan is het niks aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    dan overleg je met elkaar ^^ en je kan er zelf ook voor zorgen dat je niet wordt buitengesloten :P


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    dan overleg je met elkaar ^^ en je kan er zelf ook voor zorgen dat je niet wordt buitengesloten :P

    Geloof me, dat ligt niet altijd aan jezelf. :'D En als je gaat overleggen kan je net zo goed een verhaallijn hebben.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    hmm jah maar als je overlegt kan iedereen zijn mening delen over het idee :p anders is er 1 iemand die het beslist


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Niet iedereen kan het er mee eens zijn, hè. Als je het idee niet leuk vind doe je niet mee, punt. Niet iedereen kan tevreden worden gesteld, al overleg je.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    haha tuurlijk wel ^^ ik vind dat dat best kan (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Er is altijd wel iemand die het ergens niet mee eens is. :'D Ik weet niet in wat voor perfect wereldje jij leeft, maar tot zo ver ik heb meegemaakt is er nooit iemand 100% écht tevreden, al helemaal niet als het gaat om een RPG. Want dan zal heel Quizlet mee kunnen RPG'en, en dat zie ik niet echt gebeuren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    hahah mijn wereld is perfect ^^ over het algemeen kan ik het mensen heel goed naar de zin maken haha maar waarom discussiëren wij eigenlijk? xD het is niet eens ons idee of topic of weet ik het :P


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Dat het ons topic is, zegt toch niet dat we niet mogen discussiëren? :W
    En succes daarmee. Waarschijnlijk heb je dan nog heel veel niet van jouw wereld gezien, maar als jij denkt dat je alles en iedereen tevreden kan stellen... bedenk dan maar eens een RPG waar werkelijk iedereen aan mee wilt doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik heb ontzettend veel van de wereld gezien dingen waar ik liever niet aan terug denk daarom heb ik mijn eigen wereldje gemaakt (: en in mijn wereld probeer ik in ieder geval wel iedereen tevreden te stellen en nee dat lukt niet altijd maaar wie niet waagt wie niet wint, als je iedereen tevreden wil stellen moet ook iedereen toegeven het gaat om geven en nemen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    en toen kwam er geen reactie meer ):


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    En dan kom je weer op dat iedereen zich aan elkaar moet aanpassen, wat ook niet altijd gaat. Kijk, niet iedereen is niet zo afhankelijk of 'onderdanig' om gelijk met alles in te stemmen. Sommigen willen meedoen aan iets origineels, en dat is een internaat/school/idk voor mensen met magische krachten nou eenmaal niet.
    Er is een reden dat ze 9 van de 10 keer allemaal doodlopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    als je mee wil doen aan iets origineels moet je niet reageren op iets niet origineels ^^ het is uiteindelijk allemaal je eigen keus er zijn ook mensen die een internaat/school/idk voor mensen met magische krachten wel leuk vinden..
    het is ook niet de bedoeling dat iedereen overal mee in stemt het was de bedoeling dat van iedereen een beetje wordt toegepast


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.