• Ik twijfel tussen twee dingen, Paranormal Academy, een school waar kinderen hun paranormale gaves kunnen uitoefenen en verbeteren. Of Pirates Of The Carribean, die film die iedereen wel kent ;3.


    Giovanni

    Paranormal academy met paranormale gaves is nogal cliché. Er lopen nu meerdere RPG's met dat idee.
    Pirates of the Caribbean vind ik wel een hele goede.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Paranormal academy met paranormale gaves is nogal cliché. Er lopen nu meerdere RPG's met dat idee.
    Pirates of the Caribbean vind ik wel een hele goede.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kijk, ik ben dus gaan googlen maar vond niks over een rpg die daar over ging...


    Giovanni

    Jawel. En hij heet 'Welcome to our world'


    26 - 02 - '16

    Ik heb al een stuk of 10 RPG's over zoiets gezien.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het niet over mutanten - gave's ik heb het over paranormale, like geesten zien en betere zintuigen.


    Giovanni

    Michonne schreef:
    Ik heb al een stuk of 10 RPG's over zoiets gezien.


    Over allebei?


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    (...)

    Over allebei?


    Ja, allebei.


    Your make-up is terrible

    Ik heb gehoord van mensen dat POTC nog nooit is gezien...?


    Giovanni

    Michonne schreef:
    Ik heb al een stuk of 10 RPG's over zoiets gezien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Paranormaal schreef:
    Ik heb gehoord van mensen dat POTC nog nooit is gezien...?


    Ik heb er zelf één gehad. (cat)
    De reden waarom je ze nu niet ziet is omdat ze niet goed lopen en elke keer doodgaan.


    Your make-up is terrible

    Niet persé POTC, maar wel meerdere RPG's over piraten en het komt op hetzelfde neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik vind dat idee met paranormale gaves wel leuk (: het 6e zintuig achtig iets^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Dat eerste idee is al zo vaak geweest en sommigen lopen zelfs nu nog. Tenzij je een originele, goed uitgedachte verhaallijn hebt, zeg ik nee.

    Bij een RPG over POTC zal je ook een goede verhaallijn moeten hebben, anders loopt het snel dood.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    als je goede schrijvers hebt loopt het ook niet dood, je moet zelf gewoon creatief denken en het verhaal levend houden.. als schrijvers kan je het verhaal origineel maken


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.