• In de Ferryl kliniek voor alcohol problemen worden dagelijks tientallen mensen binnengebracht met onder andere alcohol verslavingen. Zo ook deze vijftien mensen. Zij vinden echter niet dat ze problemen hebben. Ze hebben immers kinderen grootgebracht en een baan gehad. Ze zien echter hun aandeel van de situatie niet. Ze weten niet hoe erg de alcohol hun kapot heeft gemaakt. Met het idee dat ze de hele wereld aankunnen bedenken ze plannen om te ontsnappen, beginnend met het observeren wat er zoal gebeurd en of er andere gevangenen zijn die hun misschien gaan verlinken. Zal het de mensen lukken te ontsnappen aan het, voor hen, verschrikkelijke oord? Of zal het uitlopen op een grote flop die gênant wordt zodra ze hun roes hebben uitgeslapen?

De kliniek:

De woonkamers:

De slaapkamers:

Meedoen mag als je bereid bent je te houden aan de volgende regels:
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd.
    Als je je niet aan dit minimum houdt is er een kans dat ik je eruit schop, tenzij je een goede reden hebt.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    Heb respect voor de ander en laat hem/haar in zijn/haar waarde.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn.
    Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven. Anders volgen er maatregelen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    Daarna haal ik ze weg en hebben andere mensen kans om mee te doen.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    Ik zou het niet leuk vinden als je er gelijk mee op zou houden na een paar dagen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    Maar ik verwacht, als je meerdere personages neemt, dat je ze niet verwaarloost.
    • Alleen Mavis maakt de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.

Invullijstje:

Naam:
    Leeftijd: (Het liefst vanaf de 20 jaar)
    Geslacht:
    Beroep: (Wat voor beroep oefent jouw personage uit of oefende uit)
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Niet alleen maar bitchy mensen met bijv. ook een lieve kant. Doe ook mensen als boekenwurmen en nerds, slonzige mensen etc.)
    Geschiedenis: (Is jouw personage in aanraking geweest met de politie, hoe kwam hij/zij in contact met alcohol, etc.)
    Extra:

Rollen [ongeveer 15 dus op is op] :
    Wilhelmina Genesis Sloan - Michonne
    Bailey Miller - Pantheon
    Brittany ''Bitchanny'' Jones - Paranormaal
    Isabelle Alana van Voggers - Lalalia
    Daniël McMillen - Amell
    Reservatie voor Paranormaal
    Luke William Alan - Memoria
    Josh Matthew Sky - ZiamStorason
    Aiden Levi Murray - Sourire

Kletstopic: link
    Speeltopic: link

Omdat het aantal mannen en vrouwen redelijk gelijk is nu, mogen man en vrouw nu aangemaakt worden. Maar houd het gelijk s.v.p

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:24 ]

26 - 02 - '16

lalalia schreef:
    ok dan doe ik dat morgen wel even want ik ga nu maar eens slapen, heb vannacht amper geslapen en school was nou niet echt leuk vandaag dus ben gesloopt.

Dat is goed

26 - 02 - '16

Michonne schreef:
    (...)

Maar, als je niet eens een normaal karakter kan schrijven, hoe haal je dan ongeveer 300 woorden/10 regels in een post met zulke dingen?
    ik bedoelde het innerlijk ;p

Giovanni

Paranormaal schreef:
    (...) ik bedoelde het innerlijk ;p

Maar het innerlijk is vrij simpel te omschrijven.
    Je zoekt een foto en bedenkt daar dingen bij. Bijvoorbeeld een meisje met een zwarte trui. En dan beschrijf je waarom ze zich altijd zwart kleed, wat het voor betrekking heeft op haar karakter. Heeft ze iets meegemaakt in het verleden, waardoor is ze in aanraking gekomen met negatieve dingen of juist positieve en met wat voor dingen is ze in aanraking gekomen. Hoe zit ze in elkaar, is ze netjes of slordig.
    En zo kan ik nog wel tig voorbeelden noemen.

26 - 02 - '16

ik twijfel

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Oke, denk er nog maar goed over na. Maar als je een personage aanmaakt wil ik eigenlijk alleen nog maar mannelijke personages, tot het weer gelijk is met het aantal vrouwelijke.

26 - 02 - '16

Wil je trouwens nog een uiterlijk beschrijving of is alleen foto genoeg?

Mavis schreef:
    Oke, denk er nog maar goed over na. Maar als je een personage aanmaakt wil ik eigenlijk alleen nog maar mannelijke personages, tot het weer gelijk is met het aantal vrouwelijke.

Ik speel eigenlijk alleen maar mannelijke.
    Wat word er precies van de personage verwacht/wat ze doen?

Ik zit er eigg alleen mee, dat ik niet altijd even vaak kan reageren. Op school en tussendoor tijdens het studeren gaat wel, maar als ik bij mijn vriend ben, ben ik meestal op mijn mobiel en kan ik niet echt precies zien of ik 10 regels heb.. (tenzij ik men laptop mee heb, zodat hij kan gamen, wat wel vaker gebeurt)

Naam: Wilhelmina Genesis Sloan, al zal ze zich altijd voorstellen als Billy en zo wilt ze ook genoemd worden.
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouwelijk
    Beroep: Kapster
    Uiterlijk mét foto:

Billy is ongeveer 1,70 lang, maar draagt graag hakken om nog langer te lijken. Ze houd er een beetje van om op te vallen en om over iedereen heen te kunnen kijken. Haar stijl is dan ook iets extravagant, soms tegen het sletterige aan. Ze draagt dan ook het liefst kleding die niet iedereen aantrekt en benadrukt er haar vrouwelijke vormen mee, die redelijk minimaal zijn, omdat ze ook redelijk mager is. Toch doet ze heel erg haar best om haar stijl er een beetje slordig uit te laten zien. Haar huid heeft een ongezond bleke kleur, maar in haar gezicht weet ze dat altijd wel met make-up te verbergen. Haar blanke huid is heel egaal, behalve op bepaalde plekken. Ze heeft allerlei littekens van verschillende dingen.
    Verder heeft Billy een hele donkere haarkleur, tegen het zwarte aan, al is het niet helemaal zwart. Het is donkerbruin met enkele lichtere highlights. Ze knipt het altijd zelf en houd het altijd redelijk kort. Met make-up benadrukt ze liever niet haar donkere ogen, die net zo donker zijn als haar haren. Ze draagt wat mascara en oogschaduw en dat was het. Ze laat de aandacht vaker uitgaan naar haar volle lippen die altijd wel minstens een glosje hebben en accentueert haar jukbeenderen altijd met rouge. Haar wenkbrauwen zijn ook donker, maar die houd ze goed bij. Je kan wel zeggen dat ze ijdel is om haar uiterlijk.
    Innerlijk: Billy is enorm eigenwijs en rebels, zelfs op deze leeftijd nog. Als je 'a' zegt, zal zij 'b' doen. Het liefst gaat ze tegen alles in wat je zegt en doet ze precies het tegenovergestelde. Dit is dan ook omdat ze andere mensen niet vertrouwt, zij is de enige die ze zelf vertrouwd. Dat zal ze zelf alleen niet zo snel toegeven, alweer omdat ze gewoon enorm koppig is. Ze neemt dan ook niets van je aan en zal doen wat zij denkt dat het beste is. Ze is helemaal niet zo agressief en houd niet van geweld, wel is ze erg geniepig en kan ze af en toe de ergste scheldwoorden eruit gooien. Ze vecht dan ook liever verbaal dan fysiek.
    Verder is Billy een redelijk schuw meisje en niet zo sociaal als ze niets gedronken heeft. Ze is vaak liever alleen en zegt geen woord, stilte is iets waar ze graag mee omringt wordt op zulke momenten. Ook kijkt ze vaak liever de kat uit de boom bij andere mensen. Dus hoewel ze met haar uiterlijk om alle aandacht vraagt, doet ze dit niet zozeer met haar persoonlijkheid. Ze zal je ook niet snel vertrouwen, voor ze al iemand vertrouwd ben je een heel stuk verder. Ze is vaak heel afstandelijk en oppervlakkig als ze niet gedronken heeft, maar eigenlijk heeft ze gewoon iemand nodig die om haar geeft en voor haar zorgt.
    Geschiedenis: Billy is niet altijd zo rebels en tegendraads geweest. Ze heeft een lange en vooral vervelende geschiedenis waar ze niemand over vertelt. Haar vader heeft haar en haar moeder al vroeg verlaten, maar haar moeder had een spierziekte waardoor ze invalide werd. Billy heeft lang voor haar gezorgd, maar ging niet meer naar school. Tegen haar moeder zei ze van wel, maar ondertussen ging ze met de verkeerde mensen om en gebruikte ze drugs en dronk ze veel. Uiteindelijk is haar moeder overleden en probeerde Billy haar leven weer op te pakken, door naar school te gaan en een vak te leren. Uiteindelijk is ze kapster geworden, maar haar 'foute' leven was nog niet helemaal over. Ze maakte veel moeilijke dingen mee waardoor ze weer begon te drinken.
    Verder is ze een echte partygirl. Overdag werkte ze, 's avonds ging ze alle feestjes af. Uiteindelijk resulteerde het erin dat ze amper sliep en 's morgens niet meer uit bed kon komen door het slaapgebrek en de katers. Ze is ontslagen en werkeloos. Toen ze haar dierbare motor in de prak reed, was het voor haar klaar. In een helder moment heeft ze zich aangemeld om af te kicken, maar uiteindelijk beseft ze niet waarom ze zich daarvoor heeft aangemeld. Er is verder niets mis met haar, toch? Aan drugs doet ze ondertussen niet meer, hoewel ze nog wel rookt als een kettingroker.
    Extra: Billy heeft geen enkele vaste relatie, niet in vriendschap en niet in de liefde. De gevoelens die ze voor anderen voelt zijn allemaal oppervlakkig en heel erg afgevlakt. Het enige waar ze een intense liefde voor voelt is haar motor.

Your make-up is terrible

I like her! c:
    Je hebt haar echt fantastisch omschreven vind ik

26 - 02 - '16

lalalia schreef:
    Wil je trouwens nog een uiterlijk beschrijving of is alleen foto genoeg?

Beschrijving én foto.
    Dus ook een beschrijving graag ^^

26 - 02 - '16

Tolkienn schreef:
    (...)

Ik speel eigenlijk alleen maar mannelijke.
    Wat word er precies van de personage verwacht/wat ze doen?

Ik zit er eigg alleen mee, dat ik niet altijd even vaak kan reageren. Op school en tussendoor tijdens het studeren gaat wel, maar als ik bij mijn vriend ben, ben ik meestal op mijn mobiel en kan ik niet echt precies zien of ik 10 regels heb.. (tenzij ik men laptop mee heb, zodat hij kan gamen, wat wel vaker gebeurt)

Nou, ze komen in een soort afkickkliniek en ze willen daar eigenlijk zo gauw mogelijk weg. Stuk voor stuk. Dus beramen ze plannetjes om te kunnen ontsnappen. Natuurlijk zijn er ook nog andere alcoholverslaafden die hun zullen proberen te verlinken of hun plannetjes dwarsbomen.
    En kijk maar wat haalbaar is, ik wijs mensen erop als ze te weinig regels schrijven.

26 - 02 - '16

Reserveer dan maar een man voor me, Het is geen probleem als ik soms niet kan reageren? (ik zal dan wel aangeven Bijvoorbeeld ; Ik ben nu op mijn tel ik kan vanavond/morgen reageren?)

Dat is goed. Het is juist goed dat je meld wanneer je wel of niet kan reageren. Ik zet je op de lijst.

26 - 02 - '16

Mavis schreef:
    I like her! c:
    Je hebt haar echt fantastisch omschreven vind ik

Yeeeh, dankjewel. :3

Your make-up is terrible

ZIjn het eigenlijk gewoon Nederlandse mensen zegmaar en zit de kliniek dus ook in Nederland?