• In de Ferryl kliniek voor alcohol problemen worden dagelijks tientallen mensen binnengebracht met onder andere alcohol verslavingen. Zo ook deze vijftien mensen. Zij vinden echter niet dat ze problemen hebben. Ze hebben immers kinderen grootgebracht en een baan gehad. Ze zien echter hun aandeel van de situatie niet. Ze weten niet hoe erg de alcohol hun kapot heeft gemaakt. Met het idee dat ze de hele wereld aankunnen bedenken ze plannen om te ontsnappen, beginnend met het observeren wat er zoal gebeurd en of er andere gevangenen zijn die hun misschien gaan verlinken. Zal het de mensen lukken te ontsnappen aan het, voor hen, verschrikkelijke oord? Of zal het uitlopen op een grote flop die gênant wordt zodra ze hun roes hebben uitgeslapen?

    De kliniek:



    De woonkamers:



    De slaapkamers:



    Meedoen mag als je bereid bent je te houden aan de volgende regels:
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd.
    Als je je niet aan dit minimum houdt is er een kans dat ik je eruit schop, tenzij je een goede reden hebt.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    Heb respect voor de ander en laat hem/haar in zijn/haar waarde.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn.
    Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven. Anders volgen er maatregelen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    Daarna haal ik ze weg en hebben andere mensen kans om mee te doen.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    Ik zou het niet leuk vinden als je er gelijk mee op zou houden na een paar dagen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    Maar ik verwacht, als je meerdere personages neemt, dat je ze niet verwaarloost.
    • Alleen Mavis maakt de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd: (Het liefst vanaf de 20 jaar)
    Geslacht:
    Beroep: (Wat voor beroep oefent jouw personage uit of oefende uit)
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Niet alleen maar bitchy mensen met bijv. ook een lieve kant. Doe ook mensen als boekenwurmen en nerds, slonzige mensen etc.)
    Geschiedenis: (Is jouw personage in aanraking geweest met de politie, hoe kwam hij/zij in contact met alcohol, etc.)
    Extra:


    Rollen [ongeveer 15 dus op is op] :
    • Wilhelmina Genesis Sloan - Michonne
    • Bailey Miller - Pantheon
    • Brittany ''Bitchanny'' Jones - Paranormaal
    • Isabelle Alana van Voggers - Lalalia
    • Daniël McMillen - Amell
    • Reservatie voor Paranormaal
    • Luke William Alan - Memoria
    • Josh Matthew Sky - ZiamStorason
    • Aiden Levi Murray - Sourire
    •
    •
    •
    •
    •
    •

    Kletstopic: link
    Speeltopic: link

    Omdat het aantal mannen en vrouwen redelijk gelijk is nu, mogen man en vrouw nu aangemaakt worden. Maar houd het gelijk s.v.p

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:24 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb niet veel ervaring met RPG inderdaad maar 10 regels lukt me wel.

    Oke, als het je echt niet lukt heb ik eventueel nog wel tips voor. Ik zal je er even bij zetten.


    26 - 02 - '16

    Ik haak eerder af bij lange stories die ik geheel zelf moet schrijven dan situaties van anderen waar ik op in kan spelen dus ik denk dat het wel gaat lukken en als het niet lekker loopt zal ik wel tips vragen :)

    Weet iemand een goede tip om een foto te vinden van iemand die wat minder mooi is dan gemiddelt? ik weet niet wat ik heb vandaag maar ik vind gewoon echt niks!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:13 ]

    Ik zit op google rpg vrouwen op te zoeken maar er komen alleen plaatjes met links van quizlet is 't erg als ik foto's gebruik die iemand anders in een rpg ook heeft? of heb je tips voor trefwoorden/


    Giovanni

    Eh nee, dat is niet erg. Tenzij de desbetreffende RPG'er, van wie je de foto gebruikt, er wel een probleem mee heeft. Maar daar ga ik niet van uit.


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel meedoen, tien regels gaat prima. Ik ben nog niet heel ervaren, maar ja. Zou ik een man mogen reserveren?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    lalalia schreef:
    Ik haak eerder af bij lange stories die ik geheel zelf moet schrijven dan situaties van anderen waar ik op in kan spelen dus ik denk dat het wel gaat lukken en als het niet lekker loopt zal ik wel tips vragen :)


    Ik heb nog iets van 10 goede tips liggen, dus (;


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    Ik wil wel meedoen, tien regels gaat prima. Ik ben nog niet heel ervaren, maar ja. Zou ik een man mogen reserveren?(:


    Tuurlijk mag je dat c:


    26 - 02 - '16

    Paranormaal schreef:
    Ik zit op google rpg vrouwen op te zoeken maar er komen alleen plaatjes met links van quizlet is 't erg als ik foto's gebruik die iemand anders in een rpg ook heeft? of heb je tips voor trefwoorden/


    Je kan ook gewoon naar weheartit gaan en daar iets intypen?


    Your make-up is terrible

    en zou iemand een karakter voor me willen doen, ben daar nogal slecht in ;p


    Giovanni

    Ik heb wat tips neergezet wat je eventueel als richtlijn kan gebruiken - zoals nerd etc. -, wellicht kan je daar iets mee en ik wist nog een handig topic.

    Et voila

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:15 ]


    26 - 02 - '16

    hoe kan je eigenlijk een plaatje toevoegen? shame on me ik heb nog nooit een plaatje toegevoegd :$

    lalalia schreef:
    hoe kan je eigenlijk een plaatje toevoegen? shame on me ik heb nog nooit een plaatje toegevoegd :$


    Neem maar eens een kijkje in dit topic.


    26 - 02 - '16

    Paranormaal schreef:
    en zou iemand een karakter voor me willen doen, ben daar nogal slecht in ;p


    Maar, als je niet eens een normaal karakter kan schrijven, hoe haal je dan ongeveer 300 woorden/10 regels in een post met zulke dingen?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:20 ]


    Your make-up is terrible

    Geen haat. Maar volgens mij halen jullie niet eens een deftige vijftal zinnen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28