• Twaalf april heb ik een schoolgala. Dit kan maar zo mijn laatste gala met mijn beste vriendinnen zijn, dus ik zoek er een mooie jurk voor. De enige twee jurken die ik heb is er één uit de brugklas -die ik nog steeds pas, maar die doe ik dus echt niet aan :')- en een aardappelzakjurk.
    Nu heb ik een klein probleem qua lichaamsverhoudingen. Mijn schouders zijn breder dan mijn heupen, door veel zwemmen ontwikkeld. Hierdoor staan sommige jurken mij gewoon niet goed, spagettibandjes bijvoorbeeld, daar lijken mijn schouders superbreed in. Wel heb ik mooi gespierde kuiten.
    Verder heb ik schouderlang blond haar, blauwe ogen -paarse bril- en geen verstand van mode en lichaamsvormen :')
    Dus, weet iemand wat voor soort jurk ik het best zou kunnen dragen? :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    haha , ik zoek ongeveer hetzelfde , heb ook zo'n soort figuur :'D
    - abo !
    Succes nog ! (A)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Strak-los? Lang-kort?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Strak-los? Lang-kort?


    & wat voor kleur?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mag wel wat strak.zijn, zo rond de knie -anders kom je niet binnen- en een donkere kleur, donkerblauw of zwart.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb laatst zelf zo'n jurk gemaakt, alleen die is niet te koop in winkels:') maar die zou wel perfect zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    Full size; Link

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 22:38 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou een dagje de stad in gaan met je moeder of een vriendin en gewoon lekker gaan passen. (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik zou een dagje de stad in gaan met je moeder of een vriendin en gewoon lekker gaan passen. (:

    + tegenwoordig is bij elke H&M een style-adviseur te vinden. maak een afspraak, of zoek ze op in de winkel zelf. zij kunnen je helpen bij het zoeken!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 23:04 ]



    Zoiets staat je denk ik wel.



    Ik denk dat dit je ook wel goed staat.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    ik denk inderdaad dat je zo'n jurk moet passen, zoals Qiayau heeft geplaatst. Dat legt dan niet zo de nadruk op je schouders, maar je moet er wel voor zorgen dat hij echt goed past - straks zakt tie af (':
    Of misschien een jurk met maar éen schouder bedekt (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Licet schreef:



    Full size; Link

    die eerste is echt geweldig c:


    Save me from myself.

    lol ik zou zegegn zoek mijn allerlaatste aangemaakt topic, dat ging dan wel over een feestjurk maar op die site's waren ook gala jurken. dus ik zeg kijken maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat het mooi staat om of iets over je schouders te hebben(iets van mouwtjes). of een jurkje wat boven redelijk strak zit en dan beneden wat wijder valt, dan lijkt je lichaam meer in proportie.


    Many things don't need to be understood ... just accepted - Zayn Malik