Heay iedereen,
Misschien kennen de meesten van jullie mijn quiz nog wel, Unknown stories that also deserve a chance. En door de vele reacties die ik hier op kreeg, heb besloten een topic aan te maken waar mensen hun O.Ps kunnen droppen. Deze O.Ps ga ik vervolgens promoten door ze in een story te zetten. Dus iedereen die hier hun story dropt, krijgt een eigen hoofdstuk met daarin informatie + de link van zijn/haar story. Zo Kan iedereen een story op naam zoeken, en hoop ik dat O.Ps wat meer worden gelezen.
Uiteraard zijn hier wel wat regeltjes voor, en dingen die er sowieso in moeten staan. Dingen die ik handig vind om te weten, als ik de story ga plaatsen.
x Regels
Alleen hier kun je je story(s) droppen, en dus NIET in het verhaal zelf. Die berichten worden dan ook meteen verwijderd, en zul je opnieuw in de topic moeten plaatsen.
Het is niet nodig maar, toch heb ik een ingegeven naam nodig. Username of echte naam maakt niet uit, deze zet ik namelijk bij het hoofdstuk, voor als er mensen zijn die vragen hebben over JOU story.
Alleen onbekende personen (O.P's) toegestaan.
Alle genre(s) zijn toegestaan.
Ik plaats alleen wanneer ik tijd heb.
x Nodige informatie
Link
Genre(s)
Leeftijdskeuring
Eventuele waarschuwingen
Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen?
Beschrijving!
Link voor het plaatje van je cover
Zijn er nog vragen, of opmerkingen. Je kunt me een Privé bericht sturen, natuurlijk kan dit onder de topic en in mijn gastenboek. Verder wil ik jullie veel plezier wensen, en natuurlijk hoop ik dat er wat meer O.P's worden gelezen en zelfs in de top komen.
Klik hier voor de link van het verhaal: Unknown person stories
Emissive (Aléande)
[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:47 ]