• buuuh goed hier komt ie.

    ik ga dus binnenkort naar de kvk om me in te schrijven ik ben van plan te gaan kaart lezen (lenormand) op de festivallen en thuis. daarbij ben ik bezig met reiki en meer van dit soort dingen. maar goed, het vinden van een bedrijfsnaam is behoorlijk moeilijk iemand ideeen?
    het moet dus slaan op de spirituele aard van mijn bedrijfje, het moet makkelijk te onthouden zijn voor klanten binden enz.

    oh ik wil liever geen discussie over de diensten die ik ga aanbieden of je er in geloofd of niet maakt me weinig uit =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh god.


    ars moriendi

    Ben je van plan om zoveel geld te verdienen dat je dit moet opgeven bij de Kamer van Koophandel :'D

    Daarbij lijkt het me verstandig als je zelf een naam bedenkt. Het is immers ook jouw bedrijf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Ben je van plan om zoveel geld te verdienen dat je dit moet opgeven bij de Kamer van Koophandel :'D

    Daarbij lijkt het me verstandig als je zelf een naam bedenkt. Het is immers ook jouw bedrijf.
    in principe niet, maar om op festivals te mogen staan heb je een handelsnummer nodig =)
    bovendien kan ik dan btw terug vragen =)

    ik kom er niet uit vandaar ik mensen dus om hulp vraag niet waar?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zweverige zooi inc? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit lijkt me eigenlijk niet iets waar je op een forum vol vreemdelingen via internet een geweldige oplossing voor zult vinden. Namen zijn natuurlijk altijd lastig, maar wij weten nog minder wat jij leuk vindt dan jij. Ik denk dat een naam van zo'n bedrijfje het beste werkt als het iets is dat echt met jou te maken heeft, dus als je er echt niet uitkomt, kun je waarschijnlijk beter hulp vragen aan familie of vrienden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    fireflower schreef:
    (...)in principe niet, maar om op festivals te mogen staan heb je een handelsnummer nodig =)
    bovendien kan ik dan btw terug vragen =)

    ik kom er niet uit vandaar ik mensen dus om hulp vraag niet waar?


    Tsja, het is jouw keuze. Maar oké, je hebt ook een kloppend financieel plan nodig voor de KVK, dat weet je toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    RainbowDash schreef:
    Zweverige zooi inc? (cat)


    Ligt lekker in de mond.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Maar ga eens brainstromen, pak een paar woorden die je bij je diensten/bedrijf vindt passen. Zoals 'kaarten' en ga er gewoon over door denken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Omg laat haar toch! Waarom altijd een gezeik. Ze vraagt toch om hulp? Als zij dat via deze weg wilt doen laat het haar dan zo doen. Ze zal zelf ook wel weten wat jullie haar allemaal voorleggen.. Ik zelf heb echt geen inspiratie voor namen, maar ik wilde dit wel ff zeggn


    Where words fail, music speaks

    SafeToSay schreef:
    Omg laat haar toch! Waarom altijd een gezeik. Ze vraagt toch om hulp? Als zij dat via deze weg wilt doen laat het haar dan zo doen. Ze zal zelf ook wel weten wat jullie haar allemaal voorleggen.. Ik zelf heb echt geen inspiratie voor namen, maar ik wilde dit wel ff zeggn


    Als zij een vraag als deze via deze weg wil stellen, laat iedereen haar dat ook doen maar kan ze wel spottende reacties verwachten. Welcome to the internet.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 14:09 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)


    Als zij een vraag als deze via deze weg wil stellen, laat iedereen haar dat ook doen maar kan ze wel spottende reacties verwachten. Welcome to the internet.

    He's hot. :9~
    OT: Tja, dat zul je toch zelf moeten bedenken. :'D We kunnen je wel helpen, maar jíj moet je goed voelen bij de naam.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    He's hot. :9~
    OT: Tja, dat zul je toch zelf moeten bedenken. :'D We kunnen je wel helpen, maar jíj moet je goed voelen bij de naam.

    Gotta love Javi Martinez. ;]


    Wat is dat trouwens voor handeltje waar je je mee wilt inschrijven? Want ik snap nog steeds niet helemaal wat voor diensten je nou helemaal aanbied. Ligt aan mij waarschijnlijk, hoor. :']


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Gotta love Javi Martinez. ;]


    Wat is dat trouwens voor handeltje waar je je mee wilt inschrijven? Want ik snap nog steeds niet helemaal wat voor diensten je nou helemaal aanbied. Ligt aan mij waarschijnlijk, hoor. :']


    Ze gaat ja hand lezen op een festival, dat wordt d'r bedrijf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ach ergens had ik wel zulke reacties verwacht, wel jammer dat er hierboven iemand denkt dat je op het internet perse de klootzak moet gaan uithangen. maar goed maakt niet uit =) ik zit er niet echt mee.

    de kvk=kamer van koophandel daarmee krijg je een nummer en sta je dus al handelaar in geschreven, wat zowel voordelen en na delen met zich mee brengen.
    sinds 2013 is de jaarlijkse bijdragen afgeschaft waardoor het voor mij helemaal aantrekkelijk is geworden.
    ik lever diensten zoals kaartlezingen, reiki meditatie enz.
    om op de plekken te kunnen staan waar ik wil staan (zoals casltefest, midwinterfair enz.) heb je helaas een kvk nummer nodig en dus ook een bedrijfsnaam.

    ik heb denk ik al een naam gevonden ˆˆ dus er mag eens slotje op,

    p.s. zweverige zooi inc. (als ik ooit in de detailhandel eindig met dit soort spullen word dat mijn bedrijfsnaam gewoon omdat ik er wel om kon lachen)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Boira schreef:
    (...)

    Ze gaat ja hand lezen op een festival, dat wordt d'r bedrijf.
    fout je hebt niet goed gelezen KAART lezen, hand lezen ligt me niet :Y)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.