• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic

Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

Rollen:

Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

NOTE:

De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).

RPG Regels:

• OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post

Begin:

Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]

'Hello Beautiful.' - Scabior.

Haar spreuk raakten me en ik viel meteen op de grond en alles werd zwart.
    Ik werd wakker in de ziekenzaal en zag hermoine zitten ze keek me bezorecht aan.
    Ik had geen zin in stommen vragen dus ik sprong meteen uit het bed en liep er vandoor.
    Ik liep zo snel als ik kon naar de vijfde verdieping en verstopte me daar achter een wandkleed en begon te huilen ik was toch zoon stomeling.

[ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 19:42 ]

“Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

[En jij weet ook dat Stupefy word gebruikt om je te verlammen, en je dus eigenlijk niet in staat zou moeten zijn om te bewegen? (:]

You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

Porcelainn schreef:
    [En jij weet ook dat Stupefy word gebruikt om je te verlammen, en je dus eigenlijk niet in staat zou moeten zijn om te bewegen? (:]

oeps vergeeten ik verander het wel even.

Porcelainn schreef:

Vola aangepast bedankt om het telaten weten

MissMeXD schreef:
    (...)

oeps vergeeten ik verander het wel even.

[Sawwy, ben nu eenmaal iemand die op dat soort dingen let. xD]

Pansy Parkinson

Ik verdomde het om de gehele avond rond te hangen met Blaise en die domkoppen Crabbe en Goyle, Draco en Sybil waren een beetje afzijdig en vooral Draco maakte me onrustig. Ik luisterde maar met een half oor naar Dumbledore en tijdens de sorteerseremonie riep ik alleen keihard 'BOE!' Wanneer een eerstejaars niet bij Slytherin werd ingedeeld, na het avondmaal liep ik druk pratend met Millicent naar de Common Room, helaas had ik geen idee wat het wachtwoord was. Dus wachtten we en verdeden onze tijd met het afkraken van voorbijgangers.

(Guys, serieus wat is het wachtwoord voor de eerste twee weken? Ik dacht aan Pure blood? Ofzo...)

[ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 19:53 ]

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Dicapri schreef:
    Pansy Parkinson

Ik verdomde het om de gehele avond rond te hangen met Blaise en die domkoppen Crabbe en Goyle, Draco en Sybil waren een beetje afzijdig en vooral Draco maakte me onrustig. Ik luisterde maar met een half oor naar Dumbledore en tijdens de sorteerseremonie riep ik alleen keihard 'BOE!' Wanneer een eerstejaars niet bij Slytherin werd ingedeeld, na het avondmaal liep ik druk pratend met Millicent naar de Common Room, helaas had ik geen idee wat het wachtwoord was. Dus wachtten we en verdeden onze tijd met het afkraken van voorbijgangers.

(Guys, serieus wat is het wachtwoord voor de eerste twee weken? Ik dacht aan Pure blood? Ofzo...)

[Pureblood is wel geinig ja xD Of iets in de richting van ''Snake''?]

Porcelainn schreef:
    (...)

[Pureblood is wel geinig ja xD Of iets in de richting van ''Snake''?]

[Wacht, zal ik een lijstje maken met wachtwoorden? ik zet ze wel in het rollentopic, goed idee? Eigenlijk @Ressurection zou je een praattopic aan moeten maken (; dan kunnen we dit voor het spelen houden]

Eleanor Green

'Ik heb zin in de Quidditch selectie!'kirde ik op de terug weg tegen Ginny,Dean,Harry en Ron.Ginny,Dean en Ron knikken instemmend.'Welke positie wil jij dan Ele?'vraagt Ron.Ik keek hem even aan.'Drijver, ik bedoel Fred en George(die zelf wandelende beukers waren)zijn van school af,en we hebben nieuwe drijvers nodig.'antwoord ik dan.Ron knikt weer instemmend.We lopen naar de 7e verdieping,op de 5de hoor ik gehuil.Ik zeg tegen Ginny en de jongens dat ik zo wel kom,en ga kijken.Ik tref daar Rosalina Kleinhart aan.Niet dat ik haar echt ken ofzo maar we hebben wel eens gepraat.'Wat is er?'vraag ik voorzichtig.

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Dicapri schreef:
    (...)

[Wacht, zal ik een lijstje maken met wachtwoorden? ik zet ze wel in het rollentopic, goed idee? Eigenlijk @Ressurection zou je een praattopic aan moeten maken (; dan kunnen we dit voor het spelen houden]

[oeps ik had al even een par wachtwoorden opgeschreven en gepost in de rollentopic :$]

"Rebellion's are build on hope"

Woedend ben ik als ik hoor van Luna dat Rosaline was vervloekt door Sybil. Rosaline sliep ook bij ons op de kamer en ook met haar kon ik goed opschieten. Tandenknarsend zit ik op mijn blauwe hemelbed. Ze zou nu toch wel bijna komen. Cho was gelijk als een blok in slaap gevallen en Luna staarde naar de maan terwijl ze in het raamkozijn zat.
    'Denk je dat het nodig is?' Vraagt ze plots. Ik kijk op uit mijn gedachten. 'Wat?' Vraag ik.
    'Al die bescherming?' Zegt ze.
    Ik sta op en kom tegenover haar zitten. Ik staar in de verte en als je heel goed kijk zie ik een paar dementors.
    'Ik weet het niet,' fluister ik dan. 'Dumbeldore zal het wel weten en tot die tijd moeten wij gewoon ons best doen op school zodat we al die deatheaters kunnen doden als ze ons iets willen aandoen.'
    Luna lacht een beetje.
    'Ja dat moeten we doen' zegt ze. Dan staat ze op en gaat met haar roze pyama in bed liggen. Ik volg haar voorbeeld en kijk nog even naar Rosalines bed voordat ik de gordijnen van mijn eigen warme bedje sluit.

[sorry voor de slecht grammatica ben op mijn mobiel haha]

Die had ik geen zin om me te laten zien bang dat ze me gingen uit lachen.
    Dus bleef ik maar lekker achter het wand kleed zitten.
    Ik had al heelemaal geen zin in morgen ik was al niet zo populeir en Draco's zus ging het dus echt niet makelijker maken.
    Weetje wat ik blijf gewoon morgen hier zitten dacht ik bij me zelf en viel langzaam inslaap.

-[sorry Q doet irri en daardoor heb ik steeds dubbelposts]-

[ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 21:40 ]

Pansy Parkinson

Intussen wist ik dat het wachtwoord voor de komende twee weken Pureblood was en dus konden Millicent en ik de Common Room binnen. Het was nog redelijk druk voor de eerste avond, normaal gesproken ging iedereen snel naar bed omdat ze moe waren van de reis. Maar ik vandaag kennelijk niet, ik keek naar de sofa's rondom het haardvuur en wenkte Millicent, 'volgens mij is dat míjn vaste stoel, en dat die van jou.' Ik wees naar een stel tweedejaars wat onwetend in de grote leren stoelen weggezakt was. Die tweedejaars werden alsmaar vervelender, en ik dus ook. 'Tijd voor actie.'
    'Zeg kleintjes, jullie kunnen nu opstaan of ik zorg dat jullie in de lucht zweven.' De kinderen keken me angstig aan en twee van de drie stonden op. de derde bleef echter zitten en keek me arrogant aan, 'pech voor jou ik zit hier nu.' Ik lachte, dat had hij niet moeten zeggen: 'Ik heb je gewaarschuwd ukkie' 'Levicorpus!' de jongen zwaaide aan zijn enkel omhoog tegen het stenen plafond van de kerker en gilde. De mensen die nog in de leerlingenkamer waren keken naar het schouwspel en lachten de jongen vierkant uit, deze begon te huilen en smeekte om weer op zijn benen te mogen staan.
    Nadat zijn hoofd helemaal rood was geworden en ik flink gelachen had zei ik: 'Liberacorpus! en scheer je weg!' De jongen viel met een pijnlijke klap op de grond en haastte zich naar de slaapzalen. Ik knikte naar Millicent: 'Zó doe je dat' en plofte zelfvoldaan in mijn stoel.

[ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 21:42 ]