• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:
    (...)

    Gewoon improviseren dan, want et is echt verveled idd als er niet op je posts gereageerd wordt. DUS AAN IEDEREEN ALS DAT GEBEURD merk het gewoon op (:

    x

    P.S. Ik ga nu slapen, bye to y'all


    [Haha, maar ik zat net in de coupe dus tja.]


    Reality's overrated.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik was al veel te vroeg op het perron en daarom zit ik nu tussen een groep mensen die ik niet ken ik een coupé. Maar ik vind het fijner zo, ik heb de capuchon van mijn trui over mijn hoofd getrokken en sluit de wereld buiten door uit het raampje te staren. De mensen om mij heen kletsen vrolijk, maar ik ben zo druk met het hebben van een emotional breakdown om mijn ouders dat ik er niet op let. Zelfs het feit dat ik weet dat Sybil en Draco me waarschijnlijk al zoeken, doet me niks. Ik wil gewoon alleen zijn nu, want ik weet dat de kans groot is dat ik zo in tranen uitbarst. En ik wil niet dat mijn vrienden me zo zwak zien, dus houd ik me afwezig.

    [fuck it, ik heb zo veel gemist dat ik me zo even de tijd moet nemen om alles te lezen x'D]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Eleanor Green


    Het liefst zou ik nu niet naar Hogwarts gaan,maar het gaat me wel goed doen.Denk ik tenminste.Eén ding snap ik niet.Hoezo moest die brief aankomen voor het schooljaar.En niet in de 2de week ofzo?Samen stappen Dean,Ginny-die was net weer terug gekomen-en ik de coupe uit.Dan zie ik Liam met zijn Hufflepuf vrienden lopen.Ze lopen onze kant op,ik kreeg het een beetje benauwd.'Rustig Ele.'fluister Ginny zó zacht dat alleen ik het kan horen.Ik glimlach naar haar.Dan komt mijn broer op mij aflopen en vraagt zachtjes:'Gaat het?'Ik kijk hem aan en knik.Ze lopen verder en ik blijf verbaasd achter met mijn vragende vrienden.Wat was er met mijn broer gebeurd?
    Ik zit met veel vragen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harper Green.

    Ik zit tussen mijn kleine vriendengroepje in een coupé en doe vrolijk wat spelletjes met hen. Knalpoker is mijn favoriet, maar ook met Fluimstenen spelen vind ik wel leuk. We hebben een heleboel snoepgoed van de trolley gekocht en ik eet mijn buikje rond met de ongezonde troep. Maar zo nu en dan dwalen mijn gedachten af naar Draco Malfoy, die ik alleen heb gezien toen hij de trein instapte. Hij is zo leuk, zo mooi, zo knap, zo rijk, zo perfect. Mijn hart slaat een paar slagen sneller als ik aan hem denk en ik merk dat Ernie Macmillan kijkt zo nu en dan naar me op. Ik draai me om naar Susan Bones, de enige die van mijn obsessie af weet, en begin wat met haar te kletsen, totdat we onze gewaden aan moeten gaan doen en te horen krijgen dat we over een klein uurtje aan zullen komen.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sarah Lily Welsh

    'Zijn we er al?' vraag ik aan Seamus. Hij haalt zijn schouders op en precies op dat moment mindert de trein vaart. 'Ik denk het wel' zegt
    Seamus. Dean, Ginny en Eleanor waren net uit de coupé gestapt. Volgens mij had ze me niet eens opgemerkt. Echt ik zou blij zijn als mijn ouders dood waren. Dan werd mijn oma mijn voogd en dan zou ik bij haar gaan wonen.
    Ik kijk uit het raampje en zie het vertrouwde perron. Eindelijk was ik weer thuis. Ik sta op en zorg ervoor dat ik niet op de voeten van Seamus ga staan en loop de coupé uit. Seamus loopt me achterna en we banen ons een weg door de drukke gangpaden. Ik sprong de trein uit en raakte even Seamus kwijt. Plots pakt hij mijn hand en trekt hij me mee naar de koetsen. In de koets zaten ook al: Cho Chang. Ik zat samen met Cho in het zwerkbalteam en we konden goed met elkaar opschieten. Meestal was Luna Lovegood ook bij haar, vertellend over de verhalen in The Quibble.
    Ik deelde samen met Cho en Luna een kamer. We waren de enige meisjes in die kamer.
    'En,' begint Seamus, grijnzend naar Cho. 'Hoe gaat het met Harry.' Woeden sla ik hem op zijn kop. 'Hou je mond Seamus,' snauw ik en ik kijk snel naar Cho. 'Sorry, hij is soms nogal lomp.' Cho haalt haar schouders op. Seamus lacht zacht en ik geef hem nog een mep.
    'Ik ben benieuwd of Grant al een nieuw plan heeft voor zwerkbal' zegt Cho en ik knik. Grant Page was onze aanvoerder met zwerkbal. Hij was ook de wachter. Cho was zoeker. Ik was samen met Jason Samuels een drijver en onze jagers waren Robbie Davids, Jeremy Stretton en Randolph Bone.
    De koets begint te rijden en eindelijk kan ik me ontspannen. Ik zou Draco even niet zien, want dan zou mijn hoofd weer rood worden, en ik was veilig bij Cho en Seamus. Ik kijk in de richting waar zo meteen het kasteel zou verschijnen en ja hoor daar zijn de torens en de lichtjes. Ik was thuis.


    "Rebellion's are build on hope"

    [De mensen in het zwerkbalteam zijn echt, ik heb het opgezocht op google ;)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik loop in mijn gewaad terug naar de coupé en trek de deur open.
    'Back,' roep ik zonder me te interesseren of ze misschien in gesprek waren. Ik neem weer plaats bovenop mijn broer en kijk dan een beetje uit het raam.
    'Knoop dat dicht jij hoer.' zegt Draco grijnzend en hijdoet het bovenste knoopje van mijn gewaad dicht.
    'Oh nou sorry hoor, meneer die daar naar kijkt.'
    'Tja, als je het in mijn gezicht duwt...' mompelt Draco en ik sla hem bovenop zijn hoofd.

    [Noelle je zei dat er niet gereageerd werd en toen ik dat deed deed je er niks mee ):]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    Gestoord kijk ik op als Sybil binnen komt en ampassant 'back' roept. Maar ik negeer haar en kijk met rollende ogen toe naar de twee die een gesprek voeren over Sybils hoeren kleding. ik wend me tot de nieuweling en kijk haar schattend aan.'En wie mag dat wezen?' Vraag ik aan BlaisevHij lacht om mijn minachtende toon en knikt naar het meisje: 'Mikelle.'


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Sorry ik typ als een gehandicapte op mn telefoon.]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Let even op Parkinson dat heeft ze mij net ook al verteld.' Ik kijk naar Mikelle. 'Ze heeft echt altijd haar hoofd bij mijn broer en niet bij anderen.' Draco geeft een klein kneepje in mijn hand als sein dat ik mijn mond moet houden. De trein is eigenlijk al gestopt dus ik sta op.
    'Kom Draco, Blaise.' En ik trek de deur open terwijl ik op hun reactie wacht.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Green


    Ik zeg tegen Ginny en Dean dat ik hun wel op het perron zie.Ze knikken allebei,en ik draai me om en loop vooruit.Geen idee waar ik heen loop.Ik zie het wel.Dan sta ik in een grote open coupe.Shit!Dit is de zwadderich coupe.Ik wil omdraaien en weglopen,als ik in een keer bij mijn pols word gegrepen.Ik kijk de persoon aan en zie dat het Margaret Bull Mans is.'En wat doe jij hier Green?'vraagt ze bot.'Ik ging lopen en kwam hier terecht Bull Mans'antwoord ik onbeleefd terug,en ik trek mijn arm los.Dan wil ik weer weglopen maar word tegen gehouden door een groep Zwadderaars.
    Hoe kan ik zo dom zijn?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik zie buiten de coupé hoe Crabbe en Goyle die snoep gingen halen een meisje tegen houden. Als ik me niet vergis is het Eleanor Green. Ik grijns en kom erbij staan. Ook aan Green is duidelijk te zien dat ze een oogje heeft op Draco.
    'Wel, wel, miss Green.' zeg ik en ik duw Crabbe en Goyle aan de kant. Draco en Blaise die me zijn gevolgd uit de coupé komen naast me staan.

    {Is Eleanor pure, half of mudblood?}


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:
    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik loop in mijn gewaad terug naar de coupé en trek de deur open.
    'Back,' roep ik zonder me te interesseren of ze misschien in gesprek waren. Ik neem weer plaats bovenop mijn broer en kijk dan een beetje uit het raam.
    'Knoop dat dicht jij hoer.' zegt Draco grijnzend en hijdoet het bovenste knoopje van mijn gewaad dicht.
    'Oh nou sorry hoor, meneer die daar naar kijkt.'
    'Tja, als je het in mijn gezicht duwt...' mompelt Draco en ik sla hem bovenop zijn hoofd.

    [Noelle je zei dat er niet gereageerd werd en toen ik dat deed deed je er niks mee ):]


    [ Oh sorryyy het spijt me, ik heb er denk ik overheen gelezen. en wel bedankt dat je dat zei dat mensen erop moesten letten :) Ik zal alles even teruglezen en kijken of ik het kan aanpassen]


    "Rebellion's are build on hope"

    Mikelle Aura Rhine || 16 jaar || De coupé bij Malfoy en vrienden

    "En wie mag dat wezen?" vraagt een bruinharig meisje met een varkenskop aan Blaise.
    "Mikelle," zegt Blaise terwijl hij naar me knikt, ik glimlach liefjes.
    Dan voegt Sybil zich er tussen. "Let even op Parkinson," zegt ze. "Dat heeft ze mij net ook al verteld." Dan kijkt ze mij aan. "Ze heeft echt altijd ahar hoofd bij mijn broer en niet bij anderen zegt ze dan.
    Ik grinnik. "Ik merk het."
    Snel ga ik me ook omkleden, net als Sybil net al heeft gedaan.
    "Kom Draco, Blaise," zegt Sybil als ik terugkom en de trein net tot stilstand komt.
    Dat neem ik ook meteen als teken om mee naar buiten te gaan, als ik de anderen volg kom ik er vanzelf wel.


    Reality's overrated.

    Pansy Parkinson

    Ik kijk beledigd naar Sybil maar doe verder geen moeite haar tegen te spreken. Ik zag Draco sowieso in haar hand knijpen als sein dat ze haar mond moest houden. Als de trein eindelijk t9t stilstand komt ben ik de eerste die opspringt en mijn hurkoffer uit het baggagerek trek.Sybil. wenkt Draco en Blaise en Draco kijk mij met een vragende blik aan. Ik lach naar hem ter bevestiging dat het wel goed zit en volg de meute naar buien.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.