• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik duw Draco gelijk weg als hij doet alsof hij me gaat zoenen.
    'Hou op Eleanor, da's lang geleden.' zeg ik grijnzend. Draco gaat weer gewoon zitten. 'Nah, een jaar geleden ofzo?' zegt hij.
    'Whatever.' praat ik er gelijk overheen. Oh, ik vond het echt niet erg om te doen hoor, maar geweest is geweest. Of beter gezegd; What happens in Malfoy Manor, stays in Malfoy Manor.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik wist heus wel dat ze zo zouden reageren en dat is precies de reden dat ik erover begon. Maar ik houd wijselijk mijn mond en begin ergens anders over, nu we toch nog alleen zijn. 'Vandaag zijn mijn ouders al vijf jaar dood,' floep ik eruit, en ik kijk gauw om me heen om te zien of er -echt- niemand anders in de buurt van de koets is. Dan zucht ik en sla mijn ogen neer. Ik voel de tranen alweer prikken achter mijn ogen en ik weet dat ik mag huilen waar Draco en Sybil bij zijn, ze zullen het niet erg vinden of me belachelijk maken, ze zouden me eerder troosten. Maar ik stel me altijd op als het sterke, zelfverzekerde meisje, en dat imago wil ik niet kwijt.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Ach Eleanortje toch.' Ik wil haar omhelzen maar Draco is me voor en ploft naast Eleanor neer waarna hij haar beschermend tegen zich aantrekt. Hij weet dat Eleanor niet wilt dat iemand ziet dat ze huilt. En aangezien we nog niet vertrokken zijn bied hij haar bescherming aan om zich tegen hem aan te verbergen.
    'Ik was het vergeten.' biecht ik op. Dan begint de koets te rijden, maar Draco laat Eleanor niet los.

    [beetje kort sorry, ik ga nu dansen bye-a x]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Rosalina Kleinhart

    Mijn muggle oma bracht me naar de muur waar ik door moest lopen.
    Ik gaf haar een kus op haar wang en liep snel door de muur ik was namelijk al best laat.
    Ik trok mijn koffer mee de trein in en liep langs een paar coups.
    Todat ik mijn beste vriendin Hermione Granger zag zitten en liep de coupe binnen.
    'Hoi!' Riep ik vrolijk en gaf haar en knuffel.
    Ze knuffelde me terug en Harry en Ron begroeten me.
    Ik ging naast hermione zitten en de rest van de trein rit praaten we een beetje over de vakantie.
    Toen de trein aan kwam liepen we vrolijk uit de trein en gingen we in een koets zitten die ons naar het kasteel reed.


    (Sorry dat ik zo laat schreef had niet door dat we al bezig waaren en niet letten op mijn schrijf fouten plies ik heb een spelings stoornis)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Eerst schrik ik een klein beetje van zijn plotseling actie, maar daarna kan ik niets anders dan glimlachen door mijn tranen heen en mijn arm om zijn middel krullen. Ik vind deze kant van Draco het leukst, de kant die bijna niemand kent. De lieve en beschermende kant van Malfoy. Mijn hand rijkt uit naar die van Sybil en ik pak hem stevig vast.
    'Maakt niet uit,' zeg ik geruststellend, en ik knipper mijn tranen gauw weg.
    Niet huilen, Eleanor. Toon geen zwakte.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    MissMeXD schreef:
    Rosalina Kleinhart

    Mijn muggle oma bracht me naar de muur waar ik door moest lopen.
    Ik gaf haar een kus op haar wang en liep snel door de muur ik was namelijk al best laat.
    Ik trok mijn koffer mee de trein in en liep langs een paar coups.
    Todat ik mijn beste vriendin Hermione Granger zag zitten en liep de coupe binnen.
    'Hoi!' Riep ik vrolijk en gaf haar en knuffel.
    Ze knuffelde me terug en Harry en Ron begroeten me.
    Ik ging naast hermione zitten en de rest van de trein rit praaten we een beetje over de vakantie.
    Toen de trein aan kwam liepen we vrolijk uit de trein en gingen we in een koets zitten die ons naar het kasteel reed.


    (Sorry dat ik zo laat schreef had niet door dat we al bezig waaren en niet letten op mijn schrijf fouten plies ik heb een spelings stoornis)


    Geeft niet hoor ;) En kijk anders even op het rollentopic van deze topic want ik schrijf de roosters voor de afdelingen ;)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Eleanor Green

    Ik zie hoe die Slytherins een kleine Gryffindor jongen uit de koets duwen.Waarom haten Gryffindor en Slytherin elkaar?Ik bedoel Gryffindor is goed bevriend met Ravenclaw en Hufflepuf,en Slytherin is met alleen Slytherin bevriend.Als Gryffindor en Slytherin gewoon normaal tegen elkaar deden dan kwam ik dichter bij .....!
    Maar dat komt toch nooit.Ik nurië zachtjes een muggel liedje die ik ken.Eindelijk we staan voor Hogwarts.Of ja een nieuw hek...Filch komt er aan met een hypocriet dinges.Hij controleerd iedereen.Dean,Neville,Ginny en ik stappen de koets uit en lopen naar Filch.'Namen?'vraagt hij nors.'Eleanor Green.Ginny Weasley, Dean Tomas en Neville Longbottom.'antwoord ik brutaal.Hij kijkt mij boos aan.En ik?Ik kijk hem arrogant aan.Ik heb nog leuke trucjes van Fred&George geleerd vorig jaar.Die zouden dit jaar van pas komen.Filch controleerd ons met de hypocriet en zegt dat we door mogen lopen.We pakken onze koffers en lopen door de poort richting het kasteel.
    Pas maar op Filch je krijgt het zwaar dit jaar.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:20 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rosalina Kleinhart

    Toen de koetsen aan kwamen nam ik afscheid van Ron, Harry en Hermione .
    Zei liepen naar Neville en ik liep meteen het gebouw in.
    We we werden eerst door Flinch gechekt met een hypocriet dinges.
    En daarna pak ik mijn koffe loop het kasteel binnen.
    Het was al druk maar ik liep meteen naar de tafel van Ravenclaw.
    Terweil ik wat met de zoom van mijn gewaad zat de spelen kwamen draco zijn zus zijn beste vriendin en zijn groepje er aangelopen.
    Ik keek stiekem naar Draco hij was zo knap ik weet niet waarom ik hem zo leuk vind hij is gemeen en slecht.
    Maar hij is wel knap en hij heeft waarscheinlijk wel een goede kant.
    Opdat moment zag ik dat iemand van het groepje mij aankeek en keek ik snel weg

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:22 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harper Green.

    Na een tijdje komen we aan bij het kasteel en we worden allemaal gecontroleerd door Filch. Ik rol met mijn ogen en maak er wat grapjes over, maar als ik zijn gemene blik zie houd ik snel mijn mond en loop door, de Great Hall in, naar de Hufflepuff tafel. Mijn maag knort echt enorm en Ernie begint keihard te lachen door het geluid.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Eleanor Green

    Dan loop ik samen met mijn vrienden Hogwarts binnen,en ga aan de Gryffindor tafel zitten.Dean ging naast mij zitten en even later Hermione ook.'Hermione!'zeg ik blij.'Eleanor!'antwoord ze even enthousiast terug.Toen iedereen binnen was begon de sorteerceremonie.Toen die afgelopen was bracht Professor McGonagall de sorteerhoed weg.Dumbledore stond op.Hij wenste iedereen een welkom terug.Of welkom dat je net op Hogwarts bent.En deelde ons mee over dat zwarte magië het kasteel wilde binnendringen.En nog wat over Voldemort.Ik slikte even,en keek naar de Slytherin tafel waar mijn oog meteen op Draco viel.Zijn gezicht stond paniekerig.Ik wende me weer tot Dumbledore.'Wat zou Voldemort van plan zijn.'vroeg ik Dean.Hij keek anstig toen ik die naam zei.Ik ben niet bang voor Voldemort.Ik ben klaar om te vechten tegen hem.En hem alles betaald te zetten.Ik wist zeker dat hij mijn ouders heeft vermoord,omdat ze hem verraden hadden.En Bellatrix Lestrange zou ik ook nog eens wreken.Maar vooral Voldemort.En als het er op aan komt ben ik bereid om te sterven.
    Ik ben niet bang.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    De koets stopt en Cho, Seamus en ik stappen uit. Filch komt aangehobbeld op zijn kleine pootjes. Ik wou het eigenlijk, maar hij zag me een beetje als zijn lievelingetje. Net als Hermione gaf ik altijd het goed antwoord en hij was ook nog eens de afdelingsleider van Ravenclaw.
    'Ik moet jullie even controleren' zegt hij een beetje nors. We knikken en een Griffioen ruikt aan onze kleren en knikt dan goedkeurend. We zeggen gedag tegen Filch en lopen door naar het kasteel.
    'Oh Hogwarts' roep ik vrolijk naar het kasteel. 'Wat heb ik je gemist.'
    Seamus en Cho moeten lachen en ik zelf ook. We lopen de trappen op en komen aan op het bordes dat naar de grote deur leid.
    'Ben je er klaar voor Saartje?' vraagt Seamus. Ik kijk hem aan en geef hem de blik van maak-je-nu-een-grapje? We doen de deuren open en gaan gelijk naar de grote zaal. Het was al aardig vol en ik en Cho moesten naar onze tafel en Seamus naar de zijne. Hij drukt nog even een kus op mijn wang en loopt dan snel naar Ron, Harry en Hermione. Cho grijpt mijn hand en we gaan prompt zitten aan onze tafel.
    'Eindelijk,' zucht ze. 'Hij is weg' zucht ze. Alleen ik wist dat ze een crush had op Seamus. Ze vond het altijd leuk als hij er was, maar ze durde zowat dan nooit wat te zeggen. Onrustig kijk ik naar de borden en dan naar de oppertafel.
    'Nou,' mompel ik. 'Laat het feest neginnen.'


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    Dat zag ik nog net. Zo'n meisje van Ravenclaw kijkt óók al naar Draco. Voordat ik er naartoe kan lopen trekt Draco me mee en ik ga naast hem en Eleanor aan dr Lsytherin tafel zitten waar gelijk ruimte is gemaakt voor ons. De hele speech van Dumbledore kijk ik een beetje om me heen maar dan wordt er opgemerkt dat 'Zwarte Magie' het kasteel probeert binnen te dringen. Gelijk leg ik mijn hand op die van Draco en we kijken elkaar zenuwachtig aan. Dit betekent dat we extra voorzichtig moeten zijn met onze taak.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    De indelings seremoni ging snel voorbij.
    Ik luisterde aandachtig naar het lied van de sorteer hoed.
    En ook naar de speech van Professor Dumbledore.
    Na dat alles werd het eten geserveerd en ik begon ik heel veel op te schepen.
    Na het eten liep ik snel de grote zaal uit ik keek even niet waar ik liep.
    Ik botste ergens tegen aan en viel.
    Ik ging recht staan en zag dat ik tegen de zus van draco was gelopen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Sybil Narcissa Malfoy

    Bijna val ik om, maar Draco duwt me net optijd terug in evenwicht.
    'Hoe durf je?' roept hij gelijk. 'Jij bent zó onverstandig.' zeg ik en ik pak mijn wand.
    'Stupefy.' Het meisje wordt een stuk naar achteren gesmeten en ik loop naar haar toe mer Draco achter me aan.
    'Jij bent dat meisje dat naar mijn broer staarde, nietwaar?' vraag ik met een vieze blik en ik voel gewoon in mijn rug hoe Draco breed grijnst.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik heb wat getreuzeld bij het eten en kom daarom vijf minuten later pas de zaal uit. Ik kon gewoon geen hap door mijn keel krijgen en moest steeds aan mijn ouders denken. Een heel hechte band hebben we nooit gehad, maar ik hield wel van ze. Ik zie nog net hoe iemand door Sybil op de grond gesmeten word. Oh, nee hè? Zijn ze nu al ruzie aan het maken? Op de eerste dag?
    'Hey!' roep ik uit, en ik ren ernaartoe. 'Wat is dit nu weer?'


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.