• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine || 16 jaar || Het perron

    "Mikelle!" roept Ginny terwijl ze mijn armen om me heen slaat.
    Geërgerd duw ik haar weg, niet te ruw, maar ook niet erg aardig ofzo. "Ginny," zeg ik zonder enige emotie.
    "Je ziet er leuk uit," zegt ze met een glimlachje."Ik ben echt heel blij dat je ouders eindelijk accepteren dat je een heks bent en dat je ook naar Hogwarts mag!" ze wilt haar armen weer om me heen slaan maar ik weer haar af.
    "Nu niet Ginny," sis ik.
    Ginny zelf heeft er namenlijk geen enkel probleem mee om uit de kast te komen. Maar ik, ik weet het nog niet zo goed. Ik weet niet of ik Ginny üperhaupt wel leuk vind. Ik bedoel, ik heb nog nooit gevoellens voor iemand gehad, dus kan het ook niet vergelijken. Met Ginny begon het voor mij als een flirt, net als altijd. Maar Ginny werd echt verliefd, en dacht dat ik dat ook was en ben. Of in iedergeval, dat heeft ze me verteld. Maar ik, ik weet het niet. Met Ginny is het in iedergeval anders als met de meeste jongens, ik ben dan misschien nog jong, maar ik heb wel een hele hoop jongens versleten. Waarom ik weer rommel met Ginny weet ik niet. Ik wou niet gemeen zijn. Want toen ik zei dat ik er niks meer mee te maken wou hebben was ze echt verdrietig, en kwaad op mij. Nee, we hebben geen echte relatie, ook al zou Ginny dat heel graag willen. Maar ik vind ons nog steeds gewoon friends with benefits.
    "Wat heb je toch Mikelle?" vraagt Ginny.
    Ik haal mijn schouders op en draai me dan om terwijl ik mijn bruine lokken over mijn schouder gooi. Dan komt een jongen mijn kant op lopen.
    "Hoi, jij bent nieuw hier, anders had ik je wel eerder opgemerkt" zegt hij terwijl hij mijn hand schud en zichzelf voorsteld als Blaise. "Ik zag dat je een Weasly hebt afgeschud, goed werk!"
    Ik glimlach, ook al heb ik Ginny niet echt afgeschud, deze jongen is leuk en waarom zou ik zeggen van wel? Ik ben niet echt in een aardige bui dus heb geen zin om Ginny te verdedigen. Ja, ik snap echt niet wat Ginny üperhaupt in me ziet. Alsof ik zo aardig voor haar ben.
    "Ik ben Mikelle Rhine," zeg ik dan. "En ja, ik ben nieuw."
    "Zo, Mikelle dus. Hoe zou je het vinden om bij ons in de coupe te zitten? En als we eenmaal op Hogwars zijn zal ik je graag wat nodige dingetjes vertellen," zegt hij dan terwijl hij me een knipoog zend.
    "Hmm," ik kijk zogenaamd bedenkelijk. "Misschien..."
    Blaise trekt een pruillipje. "Alsjeblieft?"
    Ik doe alsof ik diep zucht en geef hem dan aan por. "Vooruit dan maar!"
    Hij lacht en trekt me mee de trein in. "Ik weet zeker dat je ze aardig vind! Als je ze maar niet té aardig vind," bij het laatste draait Blaise zich om en glimlacht breed naar me. Waarna ik terug glimlach.


    Reality's overrated.

    [Voor de duidelijkheid: Mikelle komt bij het groepje met Draco enzo in de coupe zitten.
    Ze weten ook nog niet dat ze Mudblood is!]


    Reality's overrated.

    [@Caleo, Ginny kan niet in een keer bij jou zijn. Want Ginny zat bij mij (Eleanor Green) in de coupe en dan is ze in een keer bij Mikelle. Hihi c:]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LizzLoveHell schreef:
    [@Caleo, Ginny kan niet in een keer bij jou zijn. Want Ginny zat bij mij (Eleanor Green) in de coupe en dan is ze in een keer bij Mikelle. Hihi c:]


    [Owh, ik schreef dit toen dat stukje er nog niet was. Chips, nu moet ik écht mijn héle post aan gaan passen. :O Naja, dan verwijder ik hem wel... SORRY!!! Q. doet zowiezo raar, dus ik kan die post niet lezen, (nu nog steeds niet...)]


    Reality's overrated.

    Pansy Parkinson

    'Sybil' groet ik terug maar ik kijk haar een beetje arrogant aan.
    Ik heb haar nooit echt gemogen en ook dit jaar zal daar hoogst waarschijnlijk niets in veranderen.
    En ik wist dat ook zij niet echt dol was op mij, de manier waarop ze ''Parkinson'' had gezegd bevestigde dit nogmaals, het kwam simpelweg omdat ik altijd in de buurt was van haar broer en ze er niet van hield dat zo veel meisjes een oogje op hem hadden. Maar pech had ze, want ik was nou eenmaal een standaard in zijn vriendencirkel. Ik stond op en volgde Crabbe en Goyle terwijl ik Blaise aan zag komen lopen, 'Jij ook hier' zei ik.
    'Ja, problemen?' hij grijnsde en sloeg zijn arm luchtig om mijn schouders. Blaise en ik hadden altijd een typische verhouding gehad maar ik mocht hem wel, opzich. Ik bleef zo staan tot mijn oog viel op Draco die achter zijn zus stond en een groep Ravenclaws uit een van de grote coupés jaagde, 'kom' zei ik. Crabbe, Goyle en Blaise volgden mij en we liepen de coupé binnen en ik nam zonder pardon plaats naast Draco. Stiekem glurend naar Sybil om haar reactie te peilen. Dit werd een fantastisch jaar.

    [Pansy slaat geen acht op ''het nieuwe meisje'' daar is ze te arrogant voor.]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:34 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eleanor Green

    Ik begin te zuchten, de reis duurt veel te lang!De coupe deur werd open gedaan en ik zag Liam staan.'Ele wil je even mee komen?'vraagt hij.Zijn stem klinkt schor.Wat zou er mis zijn?Ik knik,en lach flauwtjes naar Ginny.Dan volg ik mijn broer naar zijn coupe.Waarom moeten al die vrienden er bij zitten?Liam vraagt of hun heel even weg willen gaan, en ze knikken.'Ele ik ontvang net een brief...en...en'hij slikt even'Vader en Moeder zijn in ons vakantie huisje dood aangetroffen'Nee,dit kan niet!Dit is niet waar!Ik ga tegen de coupe deur aan staan en zak op de grond.Ik leg mijn hoofd in mijn handen,en een eenzame traan valt over mijn wang.Liam gaat tegenover mij op zitten,en trekt me in een knuffel, nu vallen de tranen bij mij echt.Na vijf minuten sta ik op en veeg mijn tranen weg.Ik loop de coupe uit en ga opzoek naar Dean en Ginny.Eenmaal daar vraagt Ginny meteen wat er is.Ik antwoord dat ik het later wel zeg,alleen Dean heeft me door dat het iets ergs is met mijn familie.Hij trekt me in een knuffel.Dean was altijd al mijn beste vriend.'Het komt wel goed Eleanor'fluistert hij in mijn oor.'Nee,dat komt het niet.'fluister ik schor terug.
    Het komt echt niet goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Caleo schreef:
    (...)

    [Owh, ik schreef dit toen dat stukje er nog niet was. Chips, nu moet ik écht mijn héle post aan gaan passen. :O Naja, dan verwijder ik hem wel... SORRY!!! Q. doet zowiezo raar, dus ik kan die post niet lezen, (nu nog steeds niet...)]



    [Okee niet erg hihi.
    Q doet idd sloom en raar :p]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:35 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sybil Narcissa Malfoy

    Even kijk ik Parkinson beledigd aan maar besluiy haar daarna te negeren.
    'Jij bent nieuw hier,' zeg ik overdreven vriendelijk en ik wend me tot het meisje dat Blaise heeft meegebracht. Ik geef haar een hand.
    'Sybil Malfoy, noem me Sybil of Malfoy het maakt me niet uit.' Zonder op haar reactie te wachten wend ik me weer tot Draco.
    'Maak eens ruimte, broer.' zeg ik grijnzend. 'Die is er niet.' antwoordt hij ook grijnzend.
    'Wat jammer nou.' zeg ik terwijl ik Parkinson blijf aankijken. Ik ga op Draco's schoot zitten en leun met mijn rug tegen de wand van de coupé.
    'Je hebt zo altijd baas boven baas.' Ik kijk naar het nieuwe meisje. 'Nietwaar?' vraag ik aan haar.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    LizzLoveHell schreef:
    (...)


    [Okee niet erg hihi.
    Q doet idd sloom en raar :p]


    [Is het misschien een idee om zeg maar eerst Ginny met Mikelle te laten praten en dat ze dan in die coupe zit? Dat maakt voor onze beiden posts verder niks uit... Dus tja.

    Owja, en ik ga zo op die andere post reageren!]


    Reality's overrated.

    [ hei , ehm ik zit ergens mee want ik heb wel gepost maar niemand schijnt erop te reageren. Dus of ik heb het niet goed gelezen if jullie hebben misschien mijn stukje niet gezien. Ik denk ik zeg het maar even voordat ik oordelen ga trekken :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Oh,' zeg ik. Ik kom gelijk weer overeind en richt me tot de groep. 'Ik zal me gelijk omkleden.' Zonder verder iets te zeggen pak ik mijn gewaad en loop de coupé uit. Onderweg naar de toiletten loop ik langs de coupé waar die Ravenclaw zit en ik kan het niet laten om de deur open te trekken.
    'Dat was niet erg slim van jullie.' zeg ik terwijl ik Seamus en de Ravenclaw streng aankijk.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [@noelle111: Sorry, maar ik heb niet bepaald wat te reageren op die post.]


    Reality's overrated.

    Eleanor Green

    'Niet zo denken. En ik ben er altijd voor je.'fluistert Dean net nog voordat hij me los laat.Ik moet het vertellen.'Jongens ik moet wat vertellen.'begin ik dan schor.'Mijn ouders zijn dood aangetroffen in ons vakantie huisje.'Hun ogen worden groot.Met een hand ga ik door mijn haar.Ze weten dat ik geen medelijden wil,want dan voel ik me zwak.Waarschijnlijk moet ik nu bij mijn zus-Danique Ravenburg Green-wonen, of bij Liam-als hij van Hogwarts af is-
    'Ik ben er voor je.'zegt Ginny en dan staat ze op en loopt weg.Dan stromen de tranen opnieuw,en opnieuw trekt Dean mij tegen zich aan en troost me.
    Dean en ik voelen dat de trein tot stilstand komt.'Dankje,Dean voor alles.'zeg ik terwijl ik mijn tranen wegveeg.
    Wat moet ik zonder mijn beste vriend?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Caleo schreef:
    [@noelle111: Sorry, maar ik heb niet bepaald wat te reageren op die post.]


    Gewoon improviseren dan, want et is echt verveled idd als er niet op je posts gereageerd wordt. DUS AAN IEDEREEN ALS DAT GEBEURD merk het gewoon op (:

    x

    P.S. Ik ga nu slapen, bye to y'all


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Mikelle Aura Rhine || 16 jaar || De coupé bij Malfoy en vrienden

    "Je bent nieuw hier," zegt een blond meisje die me een hand geeft.
    "Inderdaad," zeg ik terwijl ik haar hand schud.
    "Sybil Malfoy, noem me Sybil of Malfoy het maakt me niet uit," zegt ze waarna ze zich tot een jongen met de zelfde blonde haarkleur wend.
    "Maak eens ruimte, broer," zegt ze.
    "Die is er niet," antwoordt hij.
    "Wat jammer nou," zeg Sybil en ze gaat op de schoot van haar broer zitten.
    "Je hebt zo altijd baas boven baas," zegt ze dan wend ze zich tot mij. "Nietwaar?" vraagt ze me.
    Ik grinnik. "Zoals je zegt," dan ga ik zitten. "Ik ben Mikelle Rhine, hoe jullie me noemen boeit me geen zier."
    Ik hoor iemand wat fluisteren, wie het is is voor mij niet duidelijk. "Oeh, Mikelle is wel lekker," klinkt het.
    Ik grinnik, maar doe verder alsof ik het niet heb gehoord.
    "En, ik heb geen idee hoe het hier allemaal werkt, dus als jullie het me willen uitleggen? Graag!"
    Dan staat Sybil op. "Oh," zegt ze. "Ik zal me gelijk omkleden."

    [Hehe, sorry dat laatste is echt vaag, maar ik moest het er wel inzetten anders is het negeren van een post.]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 12:56 ]


    Reality's overrated.