• Ik ben deze week echt super klunzig :W. Ik laat alles uit me handen vallen. stoot dingen om en heb mijn hand bezeerd.
    Maar ik was woensdag echt heel erg slim. Ik gooide mijn zak vol met boterhammen in de prullenbak. Gelukkig zat het in een zakje en kon ik het eruit vissen.
    Die dag daarna op een donderdag (gister) was ik weer slim bezig. We moesten met de hele 3e klas naar een toneel stukje toe fietsen. Wil ik een papiertje van een koekje opeten die ik snel opgegeten had weggooien. Gooi ik mijn fiets sleutel erin T.T


    Het toneelstukje was btw van het project staal. Het ging over jongens die 'echte' mannen worden, samen met het verhaal over hun vader die er soms- of niet aanwezig waren. Klinkt allemaal een beetje zielig, totdat 1 verhaal overduidelijk van The Lion king kwam. De naam Simba werd zelfs gezegd (cat). En het naartoe fietsen was niet leuk. Het begon met hagel toen we weggingen, hadden tegen wind en stopte toen we bij het theater aan kwamen ._.

    Jullie nog iets klunzig gedaan?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou, we hadden pauze en ik kreeg een bloedneus. Dus ik stopte een propje papier in mijn neus om het op te vangen, komt mijn bazin opeens binnen gewandeld.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik stootte gisteren mijn knie heel hard tegen een muurtje onder de douche. Nu is mijn knie helemaal blauw en kan ik hem nauwelijks buigen. Maar ik sta over het algemeen als lomp bekend.


    Take risks and conquer your fears.

    Herkenbaar :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik niet echt, maar mijn moeder had een strikje op mijn fiets geplakt en toen viel mijn arme fiets opeens uit elkaar. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mijn moeder was ik al vanaf mijn derde klunzig :c


    Do what people say you can't.

    Een gesprek over beenhaar hebben nadat iemand me mooi noemde. Nothing much.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moest op mijn werk van die kleine geboortemuisjes in zakjes doen. Kwam er een bekende aan, ik ermee praten terwijl ik nog steeds bezig was. Hele schep van die muisjes naast het zakje. En dan zeggen ze dat vrouwen meerdere dingen tegelijkertijd kunnen doen...


    Searching heavens for another earth

    Ik ben iets aan het doen, mijn moeder begint tegen mij te praten en ik laat het gene waarmee ik bezig ben uit mijn handen vallen. Zoals Taiteilijan al zei dan zeggen ze dat vrouwen meerdere dingen tegelijkertijd kunnen doen.


    Physics is awesome

    Ik werd gisterochtend wakker met krassen in mijn nek :'l In mijn slaap gedaan denk ik (hoop ik?) :']


    Caution first, always.

    Ik heb een paar uur terug de glazen plaat in onze magnetron in stukken gebroken. De magnetron (en de hele keuken) zit er net een dag in...


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Haha ik herken het met die prullenbak. Ik heb een keer mijn sleutel probgelijk weg gegooid in zo'n prullenbak daar. Dat was toen een heel gedoe om hem eruit te krijgen. Ik kon wel door de grond zakken.


    I still think of the guitar bible.

    Over sleutels gesproken; ik was een keer de eentjes aan het voeren aan de kant van een beekje en ik had handschoenen aan. Ik had mijn sleutel vast in de ene hand en gooide met de andere hand een stukje brood. Ondertussen liet ik ook de sleutel vallen, plons in het water. Gelukkig lag hij niet zover van de kant en kon mijn broertje, vraag me niet hoe, hem pakken met een stok :')

    En tja, ik laat eigenlijk alles vallen in mijn leven. Daarom geven mensen mij nooit breekbare dingen :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    ehm vorige week woensdag met dansen meoten we een paar keer vallen in de dans en ik ben de sukkel die zich gewoon laat flikkeren op de grond tot 3x toe...dus een blauwe knie en een wondje van draaien op de grond.. uhm gister drie zakken chips met 2 op en 3 flessen colla dus ik was misselijk maar dan eet ik wel door-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had laatst een keer m'n fietssleutel in de plee laten vallen. En ik had nog niet doorgetrokken... (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive