• Ik weet het allemaal niet meer hoor, soms word je gewoon zo gek van jongens!
    Ik heb twee best wel goede vrienden die beide ook jongens zijn. Een ken ik al sinds ik in groep 2 zit en de ander net iets meer als een jaar.
    D ken ik het kortst, hij kreeg iets met mijn toenmalige beste vriendin, maar dat ging uit en ondertussen bleven er constant spanningen tussen ons blijven. Ik vind nouja ondertussen vond, hem helemaal geweldig. Elke dag praten we met elkaar, over van alles en nog wat maar ook over serieuze dingen zoals zelfmoord, (hij was depressief) Toen kreeg hij een nieuwe vriendin, nou ik was er helemaal kapot van en een paar week later kwam hij erachter dat ik hem leuk vond. Komt hij aan met de opmerking 'Als ik dat had geweten had ik nu niet met A gehad.' Dat maakte me nog verder kapot. Ik heb het een maand volgehouden om nog steeds elke dag met hem te praten, totdat ik zag hoe zijn nieuwe vriendin hem kapot maakt. Daarna ging het bergafwaarts met onze vriendschap, ik zonderde me van hem af, vertelde hem dingen niet meer omdat elke keer als ik met hem praatte ik het onder ogen moest komen dat hij mij niet leuk vond. Toen raakte ik weer aan de praat met J, die in puur toeval bij mij in de klas is gekomen, ik raakte steeds beter bevriend met hem en hij flirt constant met me. Ook tijdens de les, na school fietsen we altijd samen terug (10 km) en dan legt hij altijd zijn hand op mijn arm en port hij in mijn zij. Tijdens lessen blijft hij maar naar mij kijken en als ik me niet goed voel maakt hij grapjes tot ik me weer goed voel. Nu vind D het niet leuk dat ik met J om ga (want hoewel hij een vriendin heeft mag ik niet met jongens omgaan, logies...) en J vind het niet leuk dat ik met D omga en maakt zich zorgen omdat ik me door hem weer slecht ga voelen.
    Ik vind D niet meer leuk maar maak me wel constant zorgen over hem omdat ik gewoon zie hoe hij door A de grond word ingeboord maar hij wil het niet uitmaken.
    J is gewoon een ongelofelijk leuke jongen maar ik weet niet wat ik met hem moet doen, als hij met zijn vrienden is doet hij altijd vet stoer maar als ik dan alleen met hem naar huis fiets gaat hij ineens liedjes zingen en dat soort dingen. Ook vroeg hij laatst of ik mee wou zijn honden uitlaten, heel schattig want hij werd helemaal rood, maar ik moest klusjes doen. Daarbij neemt hij ook nooit vrienden mee naar huis dus vond ik het erg raar dat hij dat voorstelde.

    Jongens wat moet je er mee?


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ie mut toch zelf weten met wie je omgaat? Da voor bullshit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat je ermee moet? Gewoon een keertje met J afspreken! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ..'Jongens/mannen wat moet je er mee?'
    Dat is alleen geaccepteerd als je 35+ bent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    Wat je ermee moet? Gewoon een keertje met J afspreken! ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kan aan mij liggen, maar volgens mij ben jij degene die is begonnen met moeilijk doen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Van wat ik hier heb gelezen, is die D helemaal zo leuk nog niet en lijkt J me best aardig. Je moet je in ieder geval niet laten vertellen met wie je wel en niet omgaat, dat is jouw keuze. Succes ermee :].


    i put the fun in funeral

    Barnabas schreef:
    Wat je ermee moet? Gewoon een keertje met J afspreken! ^^


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zie het probleem hier niet echt. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Backfire schreef:
    Van wat ik hier heb gelezen, is die D helemaal zo leuk nog niet en lijkt J me best aardig. Je moet je in ieder geval niet laten vertellen met wie je wel en niet omgaat, dat is jouw keuze. Succes ermee :].


    You are beautiful, you are love.

    Passerby schreef:
    Ik zie het probleem hier niet echt. :W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik denk niet dat het probleem hier bij jongens ligt :')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik denk niet dat het probleem hier bij jongens ligt :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als ik jou was zou ik niet luisteren naar D als hij zegt dat je niet met andere jongens mag om gaan. Zelfs al zou je wel zijn vriendin zijn dan mag hij je nog niet verbieden om met andere jongens om te gaan.

    Daarnaast komt J over als een jongen die echt om je geeft en je misschien wel ziet zitten. Dus stel een keer voor om samen wat te gaan doen en kijk hoe J daar op reageert.

    En als D het niet wil uit maken met A terwijl ze niet goed voor hem is, dat is zijn keuze daar kan jij weinig aan doen en ik denk dat je er uiteindelijk alleen maar ruzie om zal krijgen met D.


    Physics is awesome