• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Streven: (Wat wil je doen met pokemon)
    Jouw Pokemon: (Max. 6, geen legendarische en niet allemaal klaar evalueren.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Trainers (nog 1 jongen beschikbaar):
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart
    - Gereserveerd door xSkinnygirl

    Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Mannen en vrouwen verdeeld.
    ~ Gelieve niet te snel.


    De wereld van pokemon.

    Medetopicbeheerder: Seaver.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Glucio heeft al een Dratini, en het kan niet dat 2 mensen van dezelfde groep een dezelfde erg zeldzame pokemon hebben


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helium schreef:
    Glucio heeft al een Dratini, en het kan niet dat 2 mensen van dezelfde groep een dezelfde erg zeldzame pokemon hebben

    Glucio heeft nog geen dratini en het is een andere pokemon anagezien je een Dratini eerst nog moet trainen dan naar een Dragonair moet krijgen en dan een Dragonite. Ik weet dat ze heel zeldzaam zijn, maar het zijn niet dezelfde pokemon...
    Over Growlittle. Dat is nog de vorige evolutie en ik verdedig me om te zeggen dat mensen ook een Pichu en een pikachu hebben. Terwijl dat ook al overgaat naar elkaar...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart. Ik heb haar al beloofd dat ze die later mag gaan vangen. Je verdediging is waar, maar zij moet ook haar pokemon al delen, en dan heeft ze ook geen kans meer om ze te laten evolueren. Of je verandert je rol, of je doet niet mee. Klaar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    En ik wil dat je even goed naar de Pokémon van een ander kijkt voordat je je rol aanmaakt/aanpast. Scyther is er al. Dratini komt. De vorige vorm van Growlittle ook al. En ik heb gezegd dat ik niet te veel van dezelfde wil. Je verdediging was inderdaad goed, maar dat waren er maar 1 of 2. Meer wilde ik ook niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sorry scyther had ik niet gezien. Ik heb nu goed opgelet. Zou ik alleen Dragonite mogn houden. Dat ik de rest dan verander? Want dragonite is echt mijn favoriet. Ik zal voor de anderen een vervanger zoeken


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HurtedHeart schreef:
    Sorry scyther had ik niet gezien. Ik heb nu goed opgelet. Zou ik alleen Dragonite mogn houden. Dat ik de rest dan verander? Want dragonite is echt mijn favoriet. Ik zal voor de anderen een vervanger zoeken


    Overleg dit wel eerst met Glucio.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helium schreef:
    (...)

    Overleg dit wel eerst met Glucio.


    Kijk, ik heb er geen problemen mee wanneer ik pokemon moet ''delen'', maar twee evoluties van dratini in één team... Dat is gewoon zo onwaarschijnlijk. Het is sws bijzonder om er eentje te hebben, vandaar dat mijn personage nog steeds zoekende is en ik ga het haar ook niet makkelijk maken. Ik wil niemand verbieden om iets te doen, maar zelf vind ik het nogal vreemd en ben ik van mening dat het de geloofwaardigheid van de rpg aantast. Maar doe wat je niet laten kunt. Ik wil alleen niet dat mijn personage dan behandeld gaat worden als een soort student dratini vanger, omdat ik de rpg gewoonweg geloofwaardig wil houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik had de The Pokémon Games RPG geopend, maar hierdoor raak ik dus mijn spelers kwijt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oké ik zal jouw personage niet helpen belooft. En we kunnen het waarschijnlijk houden. Thx Koekkoek. Wel weer eens leuk om een RPG met je te doen (;


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maar misschien wil ik wel meedoen....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Glucio schreef:
    (...)

    Kijk, ik heb er geen problemen mee wanneer ik pokemon moet ''delen'', maar twee evoluties van dratini in één team... Dat is gewoon zo onwaarschijnlijk. Het is sws bijzonder om er eentje te hebben, vandaar dat mijn personage nog steeds zoekende is en ik ga het haar ook niet makkelijk maken. Ik wil niemand verbieden om iets te doen, maar zelf vind ik het nogal vreemd en ben ik van mening dat het de geloofwaardigheid van de rpg aantast. Maar doe wat je niet laten kunt. Ik wil alleen niet dat mijn personage dan behandeld gaat worden als een soort student dratini vanger, omdat ik de rpg gewoonweg geloofwaardig wil houden.

    Dit vind ik ook. Dus hou het realistisch. Voor deze keer zal ik het goedkeuren. ;)

    xSkinnyGirl schreef:
    Maar misschien wil ik wel meedoen....


    Vind ik best. Jongen of meisje?
    Sorry als jij je RPGers hierdoor kwijtraakt, ik had het eerst moeten vragen. Ik was alleen zo enthousiast over het idee van een Pokemon-RPG dat ik dat helemaal was vergeten :$


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helium schreef:
    (...)

    Vind ik best. Jongen of meisje?
    Sorry als jij je RPGers hierdoor kwijtraakt, ik had het eerst moeten vragen. Ik was alleen zo enthousiast over het idee van een Pokemon-RPG dat ik dat helemaal was vergeten :$


    Exuses aanvaard :3

    Wat is precies de bedoeling dan? Eigenlijk gewoon een groep trainers die... Badgees verzamelen enzo?

    Ik zou dan graag een meisje willen (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik ga mijn rol zo aanmaken


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Anaya Acly
    Leeftijd:16
    Streven: voor zichzelf, en Sentret zorgen, vrienden maken, en gelukkig worden.
    Jouw Pokemon: Sentret (evolueert in Furret)
    Innerlijk: lief, maar fel tegen mensen die ze niet mag. Je kan haar maar liever te vriend houden.
    Uiterlijk:

    Anaya is lang en dun, en heeft dikke bos paars geverft haar, dat ongeveer tot haar middel komt. Ze heeft grijs blauwe ogen, en volle lippen. Ook heeft ze een piercing boven haar lip.
    Extra:
    Anaya heeft een moeilijk verleden, wat haar erg verdrietig maakt. Haar vader heeft toen ze 11 was zelfmoord gepleegt, en haar moeders nieuwe vriend heeft haar gepropeerd te misbruiken. Ze is weggelopen van huis en heeft Sentret gevonden.
    Anaya heeft op verschillende vecht/verdedigings sporten gezeten, en is daar ook erg goed in.
    Ze houd ook heel veel van Muziek.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 19:15 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.