• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Streven: (Wat wil je doen met pokemon)
    Jouw Pokemon: (Max. 6, geen legendarische en niet allemaal klaar evalueren.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Trainers (nog 1 jongen beschikbaar):
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart
    - Gereserveerd door xSkinnygirl

    Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Mannen en vrouwen verdeeld.
    ~ Gelieve niet te snel.


    De wereld van pokemon.

    Medetopicbeheerder: Seaver.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helium schreef:
    (...)

    Hmm. 1 Gelijk kan nog. Maar zou je wel een paar willen veranderen? Het spijt me ;(


    Welke dan :( Ik vind ze allemaal zo leuk en weet geen andere leuke eigenlijk..en weet ook niet meer welke gelijke... suggesties zijn welkom..

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 13:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkienn schreef:
    (...)

    Welke dan :( Ik vind ze allemaal zo leuk en weet geen andere leuke eigenlijk..en weet ook niet meer welke gelijke...


    Je kan een pokedex met alle 649 pokemon opzoeken, dan kun je daar gewoon even tussen kijken


    We've lived in the shadows for far too long.

    kijk op serebii. net ,daar heb je alle pokémons van alle seizoenen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Topic 1.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb ze veranderd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zou ik misschien nog een meisje mogen maken? Ik kom nu pas achter deze rpg en ik vind het een super idee (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Jade Rae Dawn
    Leeftijd:Net 17 jaar
    Streven: (Wat wil je doen met pokemon) Legends vangen en Badges verkrijgen, maar ze zoekt eigenlijk nog een lieve pokemon die aan haar zijde kan strijden.
    Jouw Pokemon: (Max. 6, geen legendarische en niet allemaal klaar evalueren.)
    Dragonite (Dragon, Flying) Dragonite was haar eerste pokemon, maar was toen nog een Dratini deze kwam nog uit een Egg. Ze is heel trots om hem naast haar zijde te hebben. Ze zijn als beste vrienden en ze laat hem nooit in zijn pokebal aanezien Dragonite geen pokémon is maar haar beste vriend.
    Zebstrika (Electric), Zebstrika ving ze als een Blitzle en heeft ze getraint. Ze geeft erg vveel om hem en hij ook voor haar. ij is heel beschermend over Jade
    Blastoise (Water) Ze vond hem als Squirtle. Hij wasachterlaten en verwond door zijn trainer dus besloot ze om hem te helpen, maar goed ook want ze werden goeie kamaraden
    Misdreavus (Ghost) Misdreavus is een grappenmaker. Die neemt het liefst iedereen in de maling daarom zijn ze ook in contact gekomen. Ze konden het goed vinden en Jade ving haar.
    Axew (Dragon) Jade kon het niet laten om Axewcte vangen. Ze vond hem omtzettend schattig en hij was onwijs lief voor Jade. Ze wilt eigenlijk niet dat hij Evolueert, omdat hij dan zijn lieve uiterlijk verliest, maar je moet niet altijd naar het uiterlijk kijken.
    Nog een plaats over voor een pokemon die ze nog kan vangen.
    Innerlijk: Jade houd wel van een avontuur. Ze houd van pokemons en helpt ze meestal wel. Afgezien als ze word aangevallen valt ze liever geen pokemons aan aangezien haar pokemons ze echt kunnen verwonden. Ze geeft veel om haar eigen pokemons, maar tegen een match zegt ze geen nee. Ze kan nogal fanatiek zijn. Haar pokemons ziet ze als haar gelijke en zal ze niet slecht behandelen. Ze reist alleen. Meestal met haar pokemons uit de bal al zoekt ze nog wel iemand om mee te reizen. Daarom gaat ze naar deze groep met trainers aangezien ze dan omringt is met mensendie vast niets kwaads in de zin hebben.
    Uiterlijk:




    Extra: Jade kan goed koken en kookt dan ook voor haar eigen pokemons aangezien brokken en snoepjes zelf kopen kan erg duur kosten. Vooral omdat ze het beste van de beste wilt voor haar pokemons.

    [Is ze goed? Of ben ik telaat?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 9:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nou, volgens mij zijn Emolga en Jolteon er al. Ik heb liever niet nog meer dezelfde pokémon. Dus als je die wilt veranderen, is het goed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    En ik hb een growlithe..... Ik moet mijn Dewott ookal delen....

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 16:23 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alle Eevee-pokemons zijn sws niet meer beschikbaar.

    EDIT: sorry, maar ze mag niet alleen reizen. Ze reizen in een groep. Als je deze gebreken niet aanpast kan ik de rol niet accepteren.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 16:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Is ze zo dan wel goed. Of moet ik nog wat veranderen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Is ze zo dan wel goed. Of moet ik nog wat veranderen?


    Nou, Dragonite is hartstikke zeldzaam, dus of je die nog aan wilt passen. En misschien het streven een beetje, want Violet heeft precies hetzelfde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Seaver schreef:
    En ik hb een growlithe..... Ik moet mijn Dewott ookal delen....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Helium schreef:
    (...)

    Nou, Dragonite is hartstikke zeldzaam, dus of je die nog aan wilt passen. En misschien het streven een beetje, want Violet heeft precies hetzelfde.

    Maar je mocht dan toch geen legends en Dragonite is dus wat zeldzamer, maar ik ga al wel weer naar een pokemon zoeken die nog niet gepakt is..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @Seaver, inderdaad


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.