• Ja, ik wil dus al een tijdje mijn haar een ander kleurtje geven.
    Gewoon met een shampoo die na een aantal wasbeurten vervaagd aangezien ik de uitgroei wil vermijden.
    Nu zit ik met het probleem dat ik niet goed weet wat ik moet doen aangezien niet elke kleur zo mooi staat bij mij.
    Ik heb namelijk het probleem dat ik een erg lichte huid heb en zwarte wenkbrauwen terwijl mijn natuurlijke haarkleur totaal verschilt met mijn wenkbrauwen.
    Op de foto's kan je het zien.
    Ik wil graag iets met een rode tint, nu niet vuurrood, maar toch wel een warme kleur.
    Dus nu was mijn vraag, weten jullie soms welke kleur ik het best kan doen?
    En het liefst van al kleurtjes die ik in de winkel kan vinden, dus geen afbeeldingen.
    Denk bijvoorbeeld aan mahoniebruin, zonnig goudbruin, donker mahonie koperblond...
    Iets dat letterlijk op de verpakking staat zeg maar, dan kan ik me sneller oriënteren.


    Ik ben de rechtse
    Voorlaatste
    De grootste


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pas op met rood, dat wordt heel snel vaal.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Pas op met rood, dat wordt heel snel vaal.


    Ben ik het niet mee eens. Hahah. Heb het zelf ook nmlk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    En ik zou het niet met een shampoo doen. Ik had dat ook gedaan toen ik mn haren rood verfde en ik had toen nog mijn natuurlijke haarkleur, en dat was iets tussen donkerblond en lichtbruin in, er was niet echt een naam voor..
    En toen ik het dus met die shampoo deed, ging hij van boven uit naar beneden vervagen, dus zag het er alsnog uit als uitgroei + waar de shampoo nog ''inzat'' had ook opeens een hele rare kleur rood omdat het maar lichtelijk vervaagde, waardoor het er dus ook slecht uitzag. Ook duurde het vrij lang voordat alles eruit was.
    Ik had trouwens wel ooit een bruine haarverf met een hele rode gloed, ik heb er veel gehad dus ik weet niet precies welke het was. Volgens mij was het koperbruin.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    GleeManiac schreef:
    (...)

    Ben ik het niet mee eens. Hahah. Heb het zelf ook nmlk.

    Ik heb het zelf gehad, maar vond dat het mooie er al heel snel uit was. Zie ik bij andere mensen ook vrijwel altijd gebeuren.


    ars moriendi