• Koude nachten waren het geweest dat staat vast, honger, dorst we hebben het allemaal gehad. De winter is ongenadig hier maar godzijdank is de lente hier.
    Helaas nam de winter een hoop zielen mee, waaronder de graaf, de eigenaar van ons land. Helaas heeft onze graaf nooit kinderen mogen krijgen, helaas voor ons...
    Een oorlog is in aantocht, oorlog om ons lang, oorlog tegen mensen die net weten hoe ze een hooivork moeten vast houden.


    het is een middeleeuwse drama met [16+] romantiek en magie
    uhhh als jullie meer info nodig hebben vraag van hier even.

    dankjulliewel alvast!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Learning the ropes
    War against dummies
    Middle ages of doom
    The seasons took my soul


    26 - 02 - '16

    De val van de Graaf
    Koude Oorlog
    De eigenaar van ons land


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    hmmm nee dat is het niet echt =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Uhm...
    Donkere winter/Dark winter
    Winters ziel/ Winter's soul
    Dit is het enige wat ik nu zo snel kan bedenken. Wil je eigenlijk liever een Nederlandse of Engelse titel?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hongerwinter is het enige waar ik aan kan denken...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Een strijd om macht?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik gok dat je voor een goede titel meer informatie nodig hebt dan dat. Wat je nu hebt gepost is meer een inleiding dan een echte uitleg waarover je verhaal gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parachutes schreef:
    Uhm...
    Donkere winter/Dark winter
    Winters ziel/ Winter's soul
    Dit is het enige wat ik nu zo snel kan bedenken. Wil je eigenlijk liever een Nederlandse of Engelse titel?
    het liefst een nederlandse titel ik vind engelse titels ontzettend verwarrend als het verhaal wel in het nederlands is geschreven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ik weet nu niets maar kan je me wel waarschuwen


    Remember to be ridiculous.

    Na de Winter
    Een Rode Lente
    Een Rood Begin


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    Na de Winter
    Een Rode Lente
    Een Rood Begin
    Rode lente ˆˆ perfect hier mag een slotje op!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.