Passerby schreef:
(...)Dat is het hem juist niet, want zijn mama moest hem nog heel veel geld en omdat hij dat dus kreeg zei ie dat ie mij wou verwennen om uit te gaan eten, terwijl ik juist zei dat ik daar geen geld voor had, maar dan beloofd hij heel de tijd om het toch te doen en ik dus niet moet betalen, maar dan kom het er gewoon niet van. En ergens vind ik het erg dat ik het jammer vind dat we niet gaan omdat ik er zelf geen geld voor heb, maar hij bleef het maar beloven en komt het gewoon niet na en dat is het gene dat me dwars zit en dat vind ik erg van mezelf.
Nou als hij zoiets beloofd en het geld ervoor heeft zou hij je gewoon mee uit eten moeten nemen. Toen ik nog geld verdiende ( lol ) deed ik dat ook met Nikki, hartstikke zo'n avondje uit eten.
Nouja, ik ben het dus met Sam eens. Stel een ultimatum voor jezelf en als hij tot dan nog niks heeft gedaan, moet je hem er maar gewoon op aanspreken, want telkens iets verwachten wat maar niet komt heeft ook weinig zin.
[ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 14:21 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.