• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Uhu^^ Voor m'n neef die in Erasmus studeert, dus we moeten hem wel bezoeken.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Leuk ^-^. Ik kan mijn familie haast nooit meer zien. Mijn neven en nichten wonen allemaal in de VS]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik woon alleen in NL met mijn vader, moeder, halfbroer en neef. Er is een kans dat ik van het weekend naar Engeland ga ;D]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Puhh. Ik kan niet zo één twee drie naar Amerika gaan >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MissStoran schreef:
    [ahhaha sorry moest even

    Niall HOran.
    Mackenzie begint te huilen en natuurlijk moet Liam erbij komen. 'Niall! Het is pas vier uur. We hoeven echt geen avondeten nú, hoor. Je hoeft niet zo boos te worden, wat kan Mackenzie eraan doen dat ze geen honger heeft? Dat jij nu elke minuut van de dag zowat honger hebt, is jou probleem. Maar ik hoef nog geen eten op dit moment, het is gewoon te vroeg. En dan kook je maar niet meer, hebben wij geen last van' Ongelooflijk keek ik hem aan "Ow nou sorry hoor, als je me een vreetzak vindt kun je het ook gewoon gelijk zeggen en als je me een irritante Ier vind ook " gekwetst kijk ik hem aan "Ik was hier niet degene die vroeg om avond eten" sis ik boos en draai nukkig mezelf om. Ik wist dat Liam en Ik nooit lang boos op elkaar konden zijn maar hij had me nu toch gekwetst. "Ik doe hier helemaal niets goed" nukkig rol ik me op als een balletje


    Mackenzie Lou Arretez

    Zuchtend keek ik de jongens aan en maakte van mijn ogen spleetjes. ''Sorry, ik huilde niet echt. Het was niet de bedoeling. Eerst dacht ik dat het wel grappig zou zijn, maar toen veranderde ik van gedachten en wilde ik het niet, maar daarna begon ik te huilen.'' zuchtte ik. Ik speelde wat met mijn Rosario-ketting en grinnikte even. Niet dat ik elke week naar de kerk ging, maar toch was ik wel bijgelovig. Het was overigens mijn geluksketting.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Nee, ik moet ook 20 uur onderweg zitten om mijn familie te zien. 16 uur daarvan in het vliegtuig ;x Zoiets ook naar Californië, geloof ik.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben naar Rotterdam, doei!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall HOran

    ''Sorry, ik huilde niet echt. Het was niet de bedoeling. Eerst dacht ik dat het wel grappig zou zijn, maar toen veranderde ik van gedachten en wilde ik het niet, maar daarna begon ik te huilen.'' zucht Mackenzie, ik mompel wat in mezelf. Ik kreeg steeds meer het gevoel alsof ik onbelangrijk was. Zayn negeerde mij, Alyssa maakte me alleen maar klein, Liam had alleen maar een oog voor Mackenzie en de rest kreeg ik nergens gevonden. Ik had Demi wel maar ik voelde me zo onzeker naast haar.. Ze kon veel beter dan mij krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en grinnikte even. 'En dan zeg je dat ík vaag ben? Ja, vast' lachte ik. Ik snapte niet waarom Niall zich zo aanstelde. Hij kon schijnbaar niet normaal doen. Maar ach, ik zou mijn excuses vroeg of laat toch aanbieden. Vervloekte schuldgevoelens. Mompelend stond ik op en drukte ik nog snel een kusje op Mackenzie's lippen. 'Ik ga maar even met Niall praten, voordat hij me gaat negeren' zuchtte ik. Met mijn hoofd naar de grond gebogen liep ik naar Niall toe. Zachtjes ging ik vóór hem zitten. 'Nialler? Sorry dat ik zo gemeen tegen je deed. Ik wilde je niet kwetsen' piepte ik, bang voor zijn reactie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NIall HOran.
    “Nialler?” ik kijk via mijn wimpers omhoog en zie Liam voor me zitten. “Sorry dat ik zo gemeen tegen je deed. Ik wilde je niet kwetsen” piept hij en kijkt me iets wat banger aan. Ik kauw op mijn lip en voor ik het weet druppen mijn tranen uit mijn vervloekte ogen. Ik verstop mijn gezicht tegen mijn benen in de hoop dat Liam ze niet zag. Ik had al genoeg gehuild dit progamma, ik jankte en als ik mijn tranen van de afgelopen weken zou kunnen verzamelen ha dik meer water dan alle oceanen hier in de wereld voor mijn gevoel. Normaal kon ik mijn broer bellen, mijn hart luchten en klaar, maar ik wou laten zien dat ik sterk kon zijn maar dat faalde dus nogal. Ik had gewoon altijd iemand nodig die me hielp en beschermde, zonder iemand die dat deed voel ik me eenzaam, klein en machteloos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics. Wat heb ik gemist?]

    [uhm niall was chagie naar beneden en had eten gekookt maar niemand kwam dus was hij boos en heeft mackenzie liam en hij naar elkaar geschreeuwt. liam wilt het nu uitpraten en niall zit te huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik heb alles netjes opgeruimt. Het toetje voor vanavond was dan eindelijk klaar. Ik had kwarktaart gemaakt met slagroom en een beetje ijs. Als dat niet lekker is dan weet ik het ook niet meer. Ik was mijn handen en doe mijn schort af voor ik mijn haar in een staart doe en mijn schoenen uti doe die nu wel een beetje pijn begonnen te doen aan mijn voeten.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik beet even op mijn lip en zuchtte kort. ''Liam, er zit me iets dwars. Ik krijg steeds naar me hoofd toegesmeten dat ik je carrière heb verpest, omdat ik pas twee dagen je vriendin was en toen al zwanger was.'' mompelde ik en ging weer op de bank zitten. Mijn blik strak naar de televisie, die op een nutteloos zender staat. Ik wist het even niet meer, gewoon echt niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Niall?' vroeg ik zachtjes. 'Wat heb ik fout gedaan? Omdat ik tegen je schreeuwde? Ja, hè? Oh, wat ben ik vreselijk. Ik schreeuw tegen mijn beste vriend, sla een meisje en ik ben opgefokt. Waarom ben ik zo gemeen?' Waarschijnlijk vonden mensen dat ik overdreef maar ik kon er niks aan doen. Het was gewoon onmogelijk om het schuldgevoel te negeren. 'Ik ben een vreselijk mens, is het niet? Maar ik wilde niks fout doen' piekerde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."