• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (lol nialls eten staat al opgescheptcmaar iedereen negeerdevhem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Niall kan naar Mackenzie toe?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (waar is ze....hij slaapt wel.. Owja en het etenXD mondeling viel mee)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ze loopt te zingen in de woonkamer.. Xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Kan wel over twee uur reageren ;x zit wel op school namelijk.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [oke]

    Niall Horan
    Ik kreun geïriteerd als ik een stem hoor zingen en doe een oog open. Ik haal een hand door mijn haar meaar ik merk dat het geen nut heeft.
    Zuchtend kijk ik haar aan "is het avondeten al op of nog niet?" mompel ik en wrijf vermoeid in mi jn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte en keek naar Niall. ''Eet maar op, ik heb geen honger meer. Desnoods maak ik straks wel iets voor de mensen die nog willen eten, maar die er niet zijn.'' Ik haalde mijn schouders en ging naast hem zitten. Ik begon wat met mijn haar te spelen en keek Niall met spleetoogjes aan. ''Ik verveel me.'' zuchtte ik.

    [Late reactie, die eigenlijk 5 uur eerder moest komen ;x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [haha ik ging glee kijken met mama]

    Niall Horan

    ''Eet maar op, ik heb geen honger meer. Desnoods maak ik straks wel iets voor de mensen die nog willen eten, maar die er niet zijn.'' zegt ze en gaat naast me zitten. Bozig en ongelovig kijk ik haar aan "Ow fijn ik loop daar met moeite voedsel voor iedereen te maken en vervolegns komt er helemaal niemand. Ik ga hier nooit mee rkoken" schreeuw ik hard. Ik was zoo moe, ik werd er gewoon helemaal chagerijnig van, en dan weten dat mensen je heel de dag in de gaten houden, er een vervelend kind genaamd Alyssa hier rond huppeld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik pruilde mijn lippen en had zin om in huilen uit te barsten, gewoon voor de lol. Hoe aantrekkelijk het ook klonk, ik deed het niet. Anders ging ik mensen nog hartaanvallen bezorgen - daar was ik tenminste bang voor. Eén voor één liep er een traan over mijn wang en mijn wangen begonnen te schokken. Oeps. Dit was niet de bedoeling! ''Jesus.'' snikte ik en veegde mijn tranen weg.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik schrok op uit mijn gedachten door Niall. 'Niall!' riep ik uit. 'Het is pas vier uur. We hoeven echt geen avondeten nú, hoor. Je hoeft niet zo boos te worden, wat kan Mackenzie eraan doen dat ze geen honger heeft? Dat jij nu elke minuut van de dag zowat honger hebt, is jou probleem. Maar ik hoef nog geen eten op dit moment, het is gewoon te vroeg. En dan kook je maar niet meer, hebben wij geen last van' zei ik wat opgefokt tegen Niall. Toen ik Mackenzie zag, stond ik op en snelde ik naar haar toe. Even snel wierp ik een woedende blik naar Niall, en kwam naast Mackenzie zitten. Bezorgd sloeg ik mijn arm om haar heen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 17:54 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Terug]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik zit KFC te eten bij mijn laptop^^ Moet zo wel naar Rotterdam.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Lekker ;p. Waarvoor?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ahhaha sorry moest even

    Niall HOran.
    Mackenzie begint te huilen en natuurlijk moet Liam erbij komen. 'Niall! Het is pas vier uur. We hoeven echt geen avondeten nú, hoor. Je hoeft niet zo boos te worden, wat kan Mackenzie eraan doen dat ze geen honger heeft? Dat jij nu elke minuut van de dag zowat honger hebt, is jou probleem. Maar ik hoef nog geen eten op dit moment, het is gewoon te vroeg. En dan kook je maar niet meer, hebben wij geen last van' Ongelooflijk keek ik hem aan "Ow nou sorry hoor, als je me een vreetzak vindt kun je het ook gewoon gelijk zeggen en als je me een irritante Ier vind ook " gekwetst kijk ik hem aan "Ik was hier niet degene die vroeg om avond eten" sis ik boos en draai nukkig mezelf om. Ik wist dat Liam en Ik nooit lang boos op elkaar konden zijn maar hij had me nu toch gekwetst. "Ik doe hier helemaal niets goed" nukkig rol ik me op als een balletje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan