• PAS OP KAN TRIGGERENd ZIJN!

    Ik heb dit dus ergens gezien en uit ervaring weet ik dus dat het klopt precies zoals het daar staat....
    Dit raakte me echt! Ik vond het een prachtig gedicht dus ik vond ik het niet mocht negeren. Wat vinden jullie ervan? Als je niet begrijpt waar het over gaat is dat alleen maar goed!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 1:27 ]


    Dont say why me, say try me

    Misschien kan je er voor de zekerheid even bijzetten dat het triggerend kan zijn?


    Your make-up is terrible

    Nice pun.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zal ik wel ff heel groot erboven zetten


    Dont say why me, say try me

    Ik vind dit niet echt triggerend, ik vind het een mooi, op waarheid gebaseerd gedicht. Ook de slechte kant van Anorexia wordt juist laten zien, dus triggerend vind ik het absoluut niet.


    Bad decisions make good stories.

    Daarom had ik het er eerst niet bij gezecht, maarja het kan geen kwaad om het er bij te laten staan


    Dont say why me, say try me

    Anarose schreef:
    Ik vind dit niet echt triggerend, ik vind het een mooi, op waarheid gebaseerd gedicht. Ook de slechte kant van Anorexia wordt juist laten zien, dus triggerend vind ik het absoluut niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Anarose schreef:
    Ik vind dit niet echt triggerend, ik vind het een mooi, op waarheid gebaseerd gedicht. Ook de slechte kant van Anorexia wordt juist laten zien, dus triggerend vind ik het absoluut niet.


    Het kan wel triggerend zijn voor degene die er midden in zitten, of eruit zijn gekomen. Je kan niet voor anderen bepalen of het alleen maar mooi is of niet. Het kan echt invloed hebben.


    Your make-up is terrible

    Anarose schreef:
    Ik vind dit niet echt triggerend, ik vind het een mooi, op waarheid gebaseerd gedicht. Ook de slechte kant van Anorexia wordt juist laten zien, dus triggerend vind ik het absoluut niet.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Michonne schreef:
    (...)

    Het kan wel triggerend zijn voor degene die er midden in zitten, of eruit zijn gekomen. Je kan niet voor anderen bepalen of het alleen maar mooi is of niet. Het kan echt invloed hebben.


    Ik ben er zelf ook uitgekomen en voor mij werkt dit juist positief, het geeft me een gevoel dat ik gelijk had en dat ik echt had moeten stoppen omdat ik nog altijd twijfel of dat wel zo was.........

    maargoed je hebt ergens misschien wel gelijk dus daarom laat ik het staan


    Dont say why me, say try me

    Bij de eerste alinea stopte ik al. Gatver ik haat zulk soort gedichten.


    26 - 02 - '16

    Iedereen zijn smaak, maar mavis op het einde gaat het er juist over dat ze ana weg wil hea!


    Dont say why me, say try me

    Anarose schreef:
    Ik vind dit niet echt triggerend, ik vind het een mooi, op waarheid gebaseerd gedicht. Ook de slechte kant van Anorexia wordt juist laten zien, dus triggerend vind ik het absoluut niet.


    To love is to destroy.

    Ik vind hem erg mooi geschreven.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik snap het "Someone please hear my silent screams, cause she won't let me tell" stuk niet.

    ik vind het mooi dat die eerste zin steeds veranderd


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.