• PAS OP KAN TRIGGERENd ZIJN!

    Ik heb dit dus ergens gezien en uit ervaring weet ik dus dat het klopt precies zoals het daar staat....
    Dit raakte me echt! Ik vond het een prachtig gedicht dus ik vond ik het niet mocht negeren. Wat vinden jullie ervan? Als je niet begrijpt waar het over gaat is dat alleen maar goed!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 1:27 ]


    Dont say why me, say try me

    Prachtig.


    Tijd voor koffie.

    Mooi geschreven c:.
    Veel beter dan die plaatjes waar ze zeggen dat je dunner moet worden ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zo mooi.


    And I'm gonna shine like a star, cause I'm the only me in this world.

    Melonpan schreef:
    Ik snap het "Someone please hear my silent screams, cause she won't let me tell" stuk niet.


    Het betekend dat ze in tegenspraak is met haar zelf. 'Ana' wil dat ze niks aan anderen laat merken, terwijl een deel van haar heel graag hulp wil.

    Mooi. Vind het echt zo'n heftige aandoening.


    You are beautiful, you are love.

    Vind het erg mooi geschreven, ook omdat ze dus haar mening over Ana steeds laat veranderen.
    Triggering is het soms wel, maar het is wel erg realistisch, jeetje.


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Pythias schreef:
    Ik vind hem erg mooi geschreven.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Mooi geschreven over een verschrikkelijke ziekte.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Michonne schreef:
    (...)

    Het kan wel triggerend zijn voor degene die er midden in zitten, of eruit zijn gekomen. Je kan niet voor anderen bepalen of het alleen maar mooi is of niet. Het kan echt invloed hebben.


    Luister lieve schat, ik ben zelf een meisje die met eetstoornissen heeft gedeald, en er uit is gekomen. Er staat letterlijk in mijn vorige reactie 'ik vind het een mooi, op waarheid gebaseerd gedicht,' daar staat dus letterlijk dat IK dat vind. Ik bepaal dus helemaal niets voor anderen.


    Bad decisions make good stories.

    het is een mooi gedicht!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Melonpan schreef:
    Ik snap het "Someone please hear my silent screams, cause she won't let me tell" stuk niet.

    Meiden met Anorexia Nervosa worden vaak gedwongen door een stemmetje in hun hoofd genaamd "Ana". Ze willen het zelf eigenlijk niet maar ze voelen zich niet geaccepteerd als ze niet dun worden, en Ana is al perfect, dus nemen ze haar 'hulp' aan. Ana wordt vaak met de tijd strenger, dus mogen de meisjes / jongens met Ana in hun hoofd het aan niemand vertellen, anders staan ze in "hun weg om dun te worden".
    Zo ongeveer.

    Anarose schreef:
    (...)

    Luister lieve schat, ik ben zelf een meisje die met eetstoornissen heeft gedeald, en er uit is gekomen. Er staat letterlijk in mijn vorige reactie 'ik vind het een mooi, op waarheid gebaseerd gedicht,' daar staat dus letterlijk dat IK dat vind. Ik bepaal dus helemaal niets voor anderen.


    Nou, sorry lieve schat, maar ik mag toch ook wel zeggen hoe ik erover denk? Ik heb er zelf ook mee 'gedeald' en ik ben er ook uit gekomen, maar toch snap ik niet goed wat dat nou weer met je reactie te maken heeft. Ik vind dat trouwens er ook over, ik heb nooit gezegd dat ik het geen mooi, op waarheid gebaseerd gedicht vind.


    Your make-up is terrible

    Dragneel schreef:
    (...)
    Meiden met Anorexia Nervosa worden vaak gedwongen door een stemmetje in hun hoofd genaamd "Ana". Ze willen het zelf eigenlijk niet maar ze voelen zich niet geaccepteerd als ze niet dun worden, en Ana is al perfect, dus nemen ze haar 'hulp' aan. Ana wordt vaak met de tijd strenger, dus mogen de meisjes / jongens met Ana in hun hoofd het aan niemand vertellen, anders staan ze in "hun weg om dun te worden".
    Zo ongeveer.


    overigens er zijn mensen en die zijn volgens hun pro-ana, zij vinden niet dat het een ziekte is maar een levensstijl en met anorexia nervosa (wat mensen met pro-ana ook zoizo hebben) ben je niet gelijk pro-ana, want je kan jezelf nog altijd te dik vinden enzo en willen afvallen (en het ook doen), maar het zien als een ziekte of helemaal als niks zien, maar gewoon gewoon


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    overigens er zijn mensen en die zijn volgens hun pro-ana, zij vinden niet dat het een ziekte is maar een levensstijl en met anorexia nervosa (wat mensen met pro-ana ook zoizo hebben) ben je niet gelijk pro-ana, want je kan jezelf nog altijd te dik vinden enzo en willen afvallen (en het ook doen), maar het zien als een ziekte of helemaal als niks zien, maar gewoon gewoon


    Mensen met pro-ana weten best dat ze een ziekte hebben hoor en zo zien ze het ook. Ze willen er alleen niet vanaf.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Mooi geschreven over een verschrikkelijke ziekte.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zal Ana es op een big mac menu trakteren :].

    Handig dat je erbij zet dat 't triggerend kan zijn.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 22:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste