• Halloo Dutch Directioners.

    Wij waren eens aan het denken, en kwamen tot de conclusie, dat wij zelf altijd graag naar een concert of festival een aandenken hebben.

    Nu vond ik het bij concert coldplay helemaal geweldig dat er polsbandjes uitgedeeld werden. Ik zelf heb dat bandje nog bijna een half jaar om gehad.

    Nu zal voor iedereen die naar het concert gaat, het concert een ervaring zijn die niet snel vergeten zal worden. Het zou daarom leuk zijn natuurlijk om iets van het concert bij je te kunnen dragen zo lang als je wilt.

    Nu heb ik via, via een bedrijf kunnen regelen, wat polsbandjes voor het 1D concert wil maken. De tekst die er op gaat komen en de kleuren zijn nog in overleg.

    ( voor de mensen die niet weten wat er bedoeld word, typ bij google festival bandjes in en je zult gelijk zien waar we het over hebben)

    De prijs van een polsbandje zal ongeveer tussen de €0.70 cent en €1.00 liggen.

    later deze week zal er meer informatie komen en zullen de kleuren bekend zijn. Zodra de kleuren bekend zijn zullen we op onze facebookpagina en twitter acount foto's plaatsen, en kan het bestellen beginnen!

    De bandjes kunnen besteld worden, maar ook gereserveerd, zodat je ze 3 mei op kan halen en dan betalen.

    Zodra het uiteindelijke ontwerp er is post ik een foto!!

    Meer informatie volgt! en wij hopen dat jullie net zou enthousiast zijn als ons.

    Een leuk aandenken aan het concert :)
    xx

    ik ben geen directioner ofzo, maar het is wel een leuk idee haha.

    Leuk idee, ik ben een fan van polsbandjes (: maar helaas ga ik niet naar t concert


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nice! Ik denk echter wel dat er bij de kraampjes bij het concert ook armbandjes, posters en shirts worden verkocht. Dat was bij The Script namelijk ook zo haha. Maar goed, die spullen zijn natuurlijk wel enorm duur, dus een armbandje voor 70 cent is natuurlijk mooi meegenomen.

    Ik stopte al bij "Hee directionors'. Maar ik was te nieuwsgierig en begon verder te lezen best een leuk idee,


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Leuk idee! Ik ga niet naar het concert, maar wel vet van je dat je het initiatief hebt genomen!


    Alleen maar tranen van geluk

    Bieberen schreef:
    ik ben geen directioner ofzo, maar het is wel een leuk idee haha.


    Inspiration can hit you any time

    Ik woon in België, dus moest ik tickets hebben (die ik dus niet heb) zou ik er sowieso moeilijk kunnen aangeraken, maar ik vind het wel een leuk idee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dicapri schreef:
    Leuk idee, ik ben een fan van polsbandjes (: maar helaas ga ik niet naar t concert


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Hm, misschien reserveer ik er wel voor drie mei (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je kunt meestal spullen van een band op het concert zelf kopen?

    Sofinite schreef:
    Je kunt meestal spullen van een band op het concert zelf kopen?

    Volgens mij wel ja, maar ik heb nog nergens iets daarover gehoord voor het 1D concert. In iedergeval bij Justin, Rihanna, Nicki, LMFAO etc is het wel zo.

    Jammer dat het zo'n papieren armbandje is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Volgens mij wel ja, maar ik heb nog nergens iets daarover gehoord voor het 1D concert. In iedergeval bij Justin, Rihanna, Nicki, LMFAO etc is het wel zo.


    Meetstal hoor je dat toch niet voor het concert? Ik heb tot nu toe bij elk concert waar ik naartoe ben geweest een kraampje zien staan waar ze spullen verkochten.

    Het is een leuk idee, maar ik ga niet naar het concert op 3 mei, maar naar die in Berlijn.
    Maar ik zat te denken, is het niet tegen de regels om spullen te produceren en te verkopen met het logo van een merk erop. Ligt er natuurlijk aan wat er op het bandje komt, maar voor zover ik weet is het One Direction logo een merk en mag je dat dus niet gebruiken. Maar als dat bedrijf mee wil doen, zal het dus wel mogen denk ik.
    Iig succes!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Bieberen schreef:
    (...)
    Volgens mij wel ja, maar ik heb nog nergens iets daarover gehoord voor het 1D concert. In iedergeval bij Justin, Rihanna, Nicki, LMFAO etc is het wel zo.


    Ik heb de exclusieve TMH-tour spullen al gezien, haha. Posters en zo.