• Haii,
    Ik heb dus sinds kort een hele lieve vriend.. Maar nu heb ik een beetje een probleemm..
    Hij is 9 december jarig! Maar hij is supertevreden over alles wat hij al heeft en hoeft dus niets nieuws..

    Ik wil hem gewoon een super lief en leuk cadeau geven!
    Wie weet er eentje?

    xx


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Aangezien het nu toch bijna winter is misschien naar een schaatsbaan gaan of zo? Of eh, ga samen uit eten, een luchtje? Ik weet niet, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik had precies hetzelfde laatst. c:
    Ik gaf 'm een knuffelbeer met skittles (aangezien we allebei skittle-verslaafden zijn). :3

    Als hij van draken houdt, geef hem draken stuff :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een mok gegeven, met een foto van ons samen erop en die had ik gevuld met chocolade hartjes. :) En hij vond het echt helemaal geweldig!
    Jij kan ook zoiets doen, je moet naar de site gaan van Hema. Daar kun je voor goedkoop een fotowerk laten maken. Ze maken niet alleen mokken, maar ook muismatten, klokken, schilderijen, kussenslopen, T-Shirts. Moet je zelf maar even kijken als het je leuk lijkt. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Parfum?
    Ik kan nooit genoeg krijgen van parfum, dus waarom niet?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb mijn vriend parfum gegeven en ik neem hem mee naar de bioscoop, wat ie helemaal geweldig vond. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Villique schreef:
    Parfum?
    Ik kan nooit genoeg krijgen van parfum, dus waarom niet?

    parfum?
    geef mij toch maar liever een bus axe of adidas XD


    mijn gsm "le bak" is awesome

    Een pyjama


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik gaf mijn vriend mexx black en hij vond het heerlijk c:


    26 - 02 - '16

    Cologne! Ikzelf zou mijn vriend denk ik the Walking Dead comics geven sinds hij daar net als ik helemaal weg van is, haha. ;D


    ars moriendi

    Als je weet wat hij leuk vind qua muziek, hobbies, films or whatever, dan kun je hem dat geven.
    Anders inderdaad ook uit eten/ schaatsbaan/ film. Noem het maar op. :Y)
    Parfum is volgens mij altijd wel goed? Hahaha.


    Ha! Ik ga even meelezen met dit topic, want ik wil iets voor kerst halen. Hij houdt van "nuttige cadeautjes" (en volgens mij mannelijke vrienden vinden alle mannen dat veel leuker en vinden ze, helaas, een dineetje of dagje weg niet "nuttig" ) zoals een dekbedovertrek en een kussensloop. Maar dat vind ik ook zo stom om te geven, zeker nu hij het zelf als voorbeeld noemt o.o

    Overigens gaf een andere vriend een tip om sexy (nieuwe?) lingerie aan te trekken en een lintje om mezelf binden, maar dat ter zijde.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 1:10 ]


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    mupetfrog schreef:
    (...)
    parfum?
    geef mij toch maar liever een bus axe of adidas XD
    Één pot nat, het gaat er bij beide toch om dat je lekker ruikt? ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga hier even opletten

    Maar ik nam mijn vriend mee uit etem en daarna zijn we gaan bowlen


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zo'n packetje showergel van de Rituals?


    Tanya is de beste.