• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Host
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Seaver


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Host
    - Savannah Anna Delilah Duncan - SunnySpring


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    BEGIN
    De meiden komen samen om nieuwe plannen te bedenken en de jongens zijn gewoon aan het werk, hun dienst zit er al op of ze hebben vrij.

    (De meisjes spreken nu af bij Maya om samen te komen)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 1:01 ]


    16 - 09 - '17

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    ''Hey babe!'' Hoorde ik plots achter me, een stem die mijn mondhoeken meteen omhoog trok, het meisje waar ik zo gigantisch mee kon lachen.
    ''Hé chickie!'' Grijnsde ik naar Savannah waarna ze me uitgebreid omhelsde. Niet veel later werd de deur opengedaan van het appartement van Maya, Alicia stond met een vrolijk gezicht in de deuropening. ''Heey meiden!'' Was haar net zo vrolijke verwelkoming. ''Hé Alies.'' Glimlachte ik voordat ik ook haar een dikke knuffel gaf. Terwijl we richting de woonkamer wilden lopen - de woonkamer waar we al velen listige plannen hadden gemaakt, die altijd werkten - hoorde ik wéér een bekende stem, ditmaal die van Chiara. ''Niet zo snel dame, je mag niet zo doen tegen de dame die vandaag 1000 euro heeft gepikt uit de kassa''
    ''1000 euro? Toe maar!'' Lachend draaide ik me om waarna ik recht in het gezicht keek van Chiaria, ik knuffelde haar ook.

    Nathaniel Ethan Johnson
    Zuchtend sloot ik mijn computer af na velen uren achter elkaar papierwerk te hebben gedaan, iets wat ik het meest verafschuwde van mijn werk. Er was alweer een tijdje niets spannends gebeurd en eerlijk gezegd kon ik niet wachten totdat dat wél zou gebeuren. Ik griste mijn tas van mijn bureau en zei een paar collega's gedag die hun documenten nog aan het afmaken waren. Genietend glimlachte ik toen ik de namiddagzon op mijn huid voelde branden. Ik besloot mijn collega Kyle te sms'en, misschien dat hij nog wat boeiends had meegemaakt.
    Nog iets gebeurd?
    Ik drukte het knopje verzenden in voordat ik hem weer terug in de achterzak van mijn spijkerbroek stopte,daarna stapte ik in mijn donkerblauwe auto. Ik was toe aan een nieuwe zaak, een nieuw mysterie wat ons veel moeite zou kosten om het op te lossen. Ik wilde actie.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 14:57 ]


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Hé Alies.'' Glimlachte Alyssa en haf me toen ook een dikke knuffel.
    Net als ik de deur wil toe doen ,komt er een voet tussen te zitten. Blijkbaar was Chiara er ook.''Niet zo snel dame, je mag niet zo doen tegen de dame die vandaag 1000 euro heeft gepikt uit de kassa''zei ze en kneep in mijn wangen.Ik glimlachte even nep naar haar. Ik haatte het als mensen dat deden bij me.
    Ik weet niet ,maar ik had haar niet zo graag en dat was wederzijds.
    ''1000 euro? Toe maar!'' zei Alyssa en haf toen Chiara een knuffel ,ik ging ondertussen terug naar de woonkamer en plof me in de zetel.
    We waren er nu allemaal. Ik neem mijn biertje van de tafel en neem en flinke slok.
    "Dus wat hebben jullie allemaal kunnen verdienen?"vraag ik de andere meiden dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chiara Bella Love

    Ze keek me nep glimlachend aan. Ze liep weg maar ik trok der nog even terug. ''Niet zo snel bitch je zal nooit een man vinden'' glimlachend loop ik naar de bank waar Alicia ook al zit. Toen ik hier net pas kwam en Maya mij voorstelde zij ze ''Ze is pas 17 en lelijk'' ik kookte van woede en wou haar een klap in haar gezicht geven. Maar dan zou ik mijn rang kwijt raken en dat wil niemand maar dan ook niemand. ''Ik heb 1000 euro plus ik kan elk moment gebekd worden om een pizza te maken en te brengen en natuurlijk troggel ik dan nog want geld af. Een tientje ofseu''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Maya Loreen Smith
    Ik knik als Alicia haar zegje doet over het geld en de kortingsbonnen en dat ze drukker was met de verhuis. "Snap ik." zeg ik dan en hoor de bel. Alicia springt recht en zegt dat zij wel gaat. Meteen hoor ik de bekende stemmen van Alyssa en Savannah en daarachter opeens die van Chiara die het niet kon laten om Alicia op de één of andere manier weer de grond probeerde in te boren. Ik hoor ook iets van een 1000 euro, hello kroket! "Giiiirls!" roep ik vrolijk als ze met zen allen naar de woonkamer lopen. Ik geef ze allemaal een knuffel. "Iemand iets te drinken? Doe een voorstel en ik kijk wat ik heb, heb alleen geen wodka, daar vroeg Alicia al om." Ik hoor Alicia ondertussen ook al vragen wat iedereen allemaal heeft kunnen verdienen. "Laat die 1000 euro maar zien Chiara!" roep ik grinnikend.

    Kyle Williams
    Met een zucht gooi ik het laatste stukje pizza terug in de doos, ik kreeg geen hap meer door mijn keel, ik zat meer dan vol. "Dat smaakte." mompel ik en laat een harde boer. "Oeps." lach ik en neem een flinke slok van mijn biertje. Ik neem de afstandsbediening in mijn handen en begin te zappen tot ik een paar lekkere chicks in bikini zie en stop met zappen. Dit gaan we kijken, alleen maar om die knappe dames. Als ik net geconcentreerd hun borsten en kontjes zit te bekijken schrik ik door mijn mobiel. Met een zucht gris ik mijn mobiel van de salontafel en zie dat ik een sms'je heb van Nathaniel. Ik open zijn bericht en lees het 'Nog iets gebeurd?'. Ik open een nieuw bericht en antwoord op zijn vraag. 'Euhm, als je zoiets bedoelt als een oude dronken man die weird op zijn fiets reed, waardoor ik even niet bij kwam van het lachen? Dan wel en anders niet echt. Jij niks meegemaakt fzo?'. Ik verzend de sms en bekijk dan de vrouwen op tv weer.


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Niet zo snel bitch je zal nooit een man vinden''zei Chiara nog.
    Ik kon haar nek wel omwringen.Ik kijk haar even dodelijk aan als ze bij dezelfde bank waar ik zit komt zitten.
    Wie zei er dat ik wel een man wilde hebben. Ik hield van mijn leventje als singel.
    Het enige wat mij boeide aan dat wijf was het geld dat ze kon jatten ,derest was allemaal nutteloos. Alsof zei ooit een vriendje ofzo kon hebben. Ze zouden haar alleen willen voor haar lijf.
    Ik neem nog een grote slok van mijn drank en keek toen naar de andere meiden.

    (Bij wie kan ik Michael dumpen ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Je mag m naar Kyle sturen? Kunnen ze samen meiden in bikini's bekijken, haha xp]


    16 - 09 - '17

    [Jullie mogen mijn personage er ook wel bij betrekken.]


    26 - 02 - '16

    (ok :3 )
    Michael Oliver Gabriëls
    Ik besloot uiteindelijk maar een eindje te wandelen.Niet dat ik echt kon genieten van de frisse lucht aangezien er hier om de zoveel seconden wel een stinkende auto rijd.
    Aangezien ik toch langs Kyle's huis passeer ,kon ik toch wel even binnenspringen. Na een tijdje ben ik er en druk ik op de bel.
    Ik ga denk ik niet zo lang blijven aangezien ik ook nog moet eten,maar ik kon gewoon wel even met hem gaan praten over dingen.
    Terwijl ik wacht kijk ik even naar de straat ,waar ik toch een bende jonge kerels even in de gaten houd aangezien ze er dronken uitzien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nigel Sam Grawford
    Na een tijdje begon de tv me ontzettend te vervelen. Ik pakte mijn laptop, een acer met een kwaaltje, en startte het internet op. Ik opende mijn mail en zag dat ik wat van een collega had gekregen. Eentje die ergens een paar steden verderop werkte in een politiebureau. De baan in de supermarkt was slechts een dekmantel om te zorgen dat inbrekers me niet zouden herkennen of overvallers. "Hey, hoe gaat het met je? Gebeurd er zoal nog iets bij jullie?" stond er in de mail. Ik schudde mijn hoofd. Dit was werkelijk de saaiste stad van de wereld, er gebeurde bijna nooit iets heel ergs. Er waren nog wel eens kleine winkeldiefstalletjes, maar ja, daar waren we dan toch veel te laat bij. "Nee, het is saai hier. Bij jou?" Ik leunde weer achterover in mijn stoel en staarde naar het scherm.


    26 - 02 - '16

    Kyle Williams

    "Oeh yeah babe, ja, ja gooi het topje uit ..." Ik kijk gespannen naar tv en zit op het puntje van de bank. Net als de vrouw op tv haar bh wil uittrekken gaat de bel en is het reclame op tv. "Damn." mompel ik en sta op. Wie kan dat nu nog zijn? Ik krijg amper tot nooit bezoek. Ik loop naar de voordeur en open deze. Michael staat voor me. "Hey buddy! Even niet gesproken, kom toch binnen." Ik open de deur verder en laat hem binnen. "Ik zat net gespannen naar de tv te kijken hoe een lekker vrouw zich aan het uitkleden was, zet je erbij joh!" Ik versnel mijn passen naar de woonkamer en ga snel twee biertjes halen. Ik loop terug en duw een biertje in Michael zijn handen. "Al gegeten? Ik heb nog twee stukken pizza over die ik niet op kreeg, dus als je wil pak maar." Ik wijs naar de pizza en ga op de bank zitten.


    16 - 09 - '17

    Alyssa Sophia Katherine O'Malley
    ''Het spijt me dames, het enige wat ik vandaag heb gestolen is een film. Ik verveelde me weetje.'' Ik haalde verontschuldigend mijn schouders op. ''Maar ik heb wel wat anders. Ik heb vip kaarten voor de nieuwe discotheek, en er gaan bijna alleen maar rijke mensen heen. Dus een beetje flirten, knipogen misschien een paar zoenen hier en daar en kijk aan! We zullen hun portemonnee heel ongemerkt uit hun achterzak kunnen grissen zodat ze te dronken zijn om het op te merken. En te veel met ons bezig zijn natuurlijk.'' Knipoogde ik lachend waarna ik proostte met mijn glas wijn.

    Nathaniel Ethan Johnson
    Nadat ik soep uit blik verwarmd had en er rustig van begon te eten trilde mijn mobiel opnieuw in mijn achterzak. Het was van Kyle.
    Euhm, als je zoiets bedoelt als een oude dronken man die weird op zijn fiets reed, waardoor ik even niet bij kwam van het lachen? Dan wel en anders niet echt. Jij niks meegemaakt fzo?
    Ik grijnsde even en schudde mijn hoofd, zo te horen had Kyle ook niet echt iets meegemaakt. Behalve lachwekkende dingen.
    Als je papierwerk spannend vind dan heb ik wel heel wat meegemaakt, ja. Ga je nog wat doen vanavond? Ik heb trouwens vip kaarten voor die nieuwe discotheek via vrienden van mijn ouders gekregen, eind van deze week is het feest. Ik drukte op ''verzenden'' en zak weer onderuit op de bank. Ik vloekte binnensmonds toen ik me brandde aan de soep die nog te heet was.


    To love is to destroy.

    Michael Oliver Gabriëls
    Als ik de deur hoor opengaan kijk ik weer naar voren.
    "Hey buddy! Even niet gesproken, kom toch binnen." zei hij en ik glimlachte even ,waarna ik naar binnen ging.
    "Ik zat net gespannen naar de tv te kijken hoe een lekker vrouw zich aan het uitkleden was, zet je erbij joh!" zei hij en ik grijns even."Waarom verbaast mij dat niet?"zeg ik sarcastisch en ik ga achter hem de woonkamer binnen.
    Ik plof me in een zetel en krijg dan een biertje in lijn handen gedrukt.
    "Al gegeten? Ik heb nog twee stukken pizza over die ik niet op kreeg, dus als je wil pak maar."zei hij dan en ik neem alvast een stuk. "Is goed ,want ik rammel."zeg ik en neem dan een hap van de pizza ,die al wat afgekoeld was.
    "Dus ,iets spannands meegemaakt vandaag?"vroeg ik dan nog met halfvolle mond.

    Alicia Anabeth Rosefield
    ''Het spijt me dames, het enige wat ik vandaag heb gestolen is een film. Ik verveelde me weetje.''zei Alyssa en haalde haar schouders op.
    ''Maar ik heb wel wat anders. Ik heb vip kaarten voor de nieuwe discotheek, en er gaan bijna alleen maar rijke mensen heen. Dus een beetje flirten, knipogen misschien een paar zoenen hier en daar en kijk aan! We zullen hun portemonnee heel ongemerkt uit hun achterzak kunnen grissen zodat ze te dronken zijn om het op te merken. En te veel met ons bezig zijn natuurlijk.'' vervolgde ze dan met een kipoog en mijn mondhoeken krulden omhoog. Dit was wel interessant nieuws.
    "Dat bevalt me wel,zijn het genoeg vip kaarten voor ons allen?"vroeg ik haar dan met een glimlachje.Ja die club ging perfect zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyle Williams

    Ik zie hoe Michael meteen naar de pizza grijpt. "Is goed ,want ik rammel." Ik grinnik en geef een klopje op zijn schouder. "Smakelijk." zeg ik en kijk naar tv, het is nog steeds reclame. "Dus, iets spannends meegemaakt vandaag?" vraagt hij met pizza in zijn mond. "Nope, niet echt. Was een saaie dag vandaag op werk, de hele tijd op patrouille en er gebeurde niks. Alleen zo een ouwe man die dronken op zijn fiets reed, echt weird, maar ook heel erg grappig, ik kwam even niet meer bij van het lachen." Bij de gedachten alleen al moest ik terug lachen om die man, hij was echt hilarisch op die fiets, maar wat wil je als je dronken op de fiets zit? Ik hoorde mijn mobiel weer gaan, nieuwe sms van Nathaniel. 'Als je papierwerk spannend vind dan heb ik wel heel wat meegemaakt, ja. Ga je nog wat doen vanavond? Ik heb trouwens vip kaarten voor die nieuwe discotheek via vrienden van mijn ouders gekregen, eind van deze week is het feest.'. Woooh vipkaarten voor die nieuwe discotheek, nice! "Hey, Nathaniel heeft vipkaarten voor die nieuwe discotheek. Ik ga hem vragen hoeveel hij er heeft, misschien kunnen we met zen allen gaan, je weet wel, hij, jij, ik, Nigel en Thomas?" Ik open een nieuw bericht. 'Michael is op bezoek, voor de rest niet veel, wat ga jij nog doen? Hoeveel vipkaarten heb je btw? Als je er vijf hebt zou dat perfect zijn! Kunnen, jij, Michael, Nigel, Thomas en ik samen gaan, leuk toch nog zo eens met zen allen iets doen?'. Ik verzend de sms en krijg door dat de reclame gedaan is. "Dude! Daar is ze weer!" Ik geef Michael een box op zijn arm en wijs naar tv.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Hij grinnikte en heeft me een klopje op mijn schouder."Smakelijk." zei hij en keek weer naar de tv ,waar het nog steeds reclame is.
    "Nope, niet echt. Was een saaie dag vandaag op werk, de hele tijd op patrouille en er gebeurde niks. Alleen zo een ouwe man die dronken op zijn fiets reed, echt weird, maar ook heel erg grappig, ik kwam even niet meer bij van het lachen." antwoorde hiji dan op mijn vraag.
    Kyle is even bezig op zijn gsm en ik eet het laatste stukje pizza op.
    "Hey, Nathaniel heeft vipkaarten voor die nieuwe discotheek. Ik ga hem vragen hoeveel hij er heeft, misschien kunnen we met zen allen gaan, je weet wel, hij, jij, ik, Nigel en Thomas?"zei hij dan en ik knikte. Ik had wel eens zin in uitgaan ,ookal mochten we niet veel binnen gieten.
    Hij stuurt een bericht terug en kijkt dan weer naar de tv,waar de reclame blijkbaar nu gedaan is.
    "Dude! Daar is ze weer!" Zei hij weer en haf me een box op mijn arm.
    Ik kan het even niet laten om naar hem te grijnzen. Het is weer niet raar dat hij naar half naakte vrouwen zit te gapen."Wanneer is die discotheek dinges?"vraag ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sorry, ik reageer morgen weer!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa