[Oké hier komt Noek (Ik dus nee, in het echt ben ik ietsjes minder raar (hoop ik) en ik lijk qua uiterlijk niet zo op Teresa Palmer. Maar goed, ik vond haar wel goed voor deze rol, en tja ik kon het niet laten Noek een beetje eng te maken.]
Rol: Vriendin van Liam Payne.
Volledige naam: Noek Roselynn Koll.
Bijnamen: Noek, Noekie om haar te plagen. Af en toe, als je haar echt wilt irriteren Roselynn, Rose, Roosje, of Rosie. Maar daar heeft ze een bloedhekel aan. Op school staat ze echter bekend als: Black Stone. Waarom staat bij karakter. Iedereen noemt haar dus Black Stone, alleen vrienden niet. Nou ja, meestal niet. Alleen heeft ze die vrienden niet. Dus zijn de docenten en de mensen uit het ziekenhuis de enigen die haar herrineren aan haar echte naam. Maar tegenwoordig is ze er eigenlijk wel aan gewend, dus het maakt haar ook niks meer uit. Ze heeft eerder een hekel gekregen aan haar echte eigen naam.
Leeftijd: Je zou het niet verwachten, maar ze is zinds kort zeventien.
Karakter: Noek is simpelweg gemeen. Alles wat ze zegt is bot, maar op de een of andere manier kunnen ook die botte dingen bij haar heel grappig overkomen. Dat weet ze, dus af en toe maakt ze een grappige botte opmerking. Ze haalt gemene streken uit, niet vaak, en niet met hele opzet. Maar gewoon af en toe, dan sneert ze een opmerking naar je toe. En die is vaak echt rakend. Achteraf maakt ze dat dan weer goed door middel van doodzwijgen en een simpel knikje in je richting zonder haa blik af te wenden. Want ze kijkt altijd recht voor zich uit met een vastberaden blik in haar ogen. Ze heeft een keer een inktbon in de kluis van Liam Payne geplaatst. De bom is in zijn gezicht ontplofd voor de ogen van de hele school. Hij weet niet dat zij het heeft gedaan. Maar er zijn wel vermoeden, want als iemand dat zou doen is zij het. Ze is een vechtersbaas, en heeft meerdere keren met iemand geknokt. Hoewel ze slim is komt ze bijna nooit opdagen op school, en als dat wel zo is is het weer boel. Het is duidelijk dat iedereen haar haat.
Hoewel je dus zou denken dat Noek een echte bitch is is ze diep van binnen ook best wel een beetje aardig. Ze kan ook op een aardige en echt leuke manier grappig zijn en is zelfs ergens een beetje speels. Maar nog niemand heeft dat naar boven zien te krijgen, nog helemaal niemand.
Het kan haar echter helemaal niks schelen dat ze zo gehaat nog, sterker nog, ze zou niet anders willen. Ze is een echte vechtersbaas en beoeffend veel vechttechnieken. Ook kan ze hard rennen en is ze erg sterk. Ze is erg energiek en slaapt weiig. Ze traind bijna de hele dag. Maar omdat ze zo veel traind heeft ze veel voedingstoffen nodig. Het jammere alleen is dat ze niet kan koken. Dus warmt ze meestal maar iets op. Ze is niet erg technisch. Maar kan op de een of andere manier goed met wapens omgaan. Hoe dat komt weet niemand, en dat hoeven ze ook niet te weten. Want eigenlijk vinden de meeste mensen haar doodeng.
Ze is roekeloos, angstloos en gevoelloos. Dat is iets wat haar nog enger maakt. Ze lacht niet, ze huilt niet. Ook als ze vecht lijkt ze niet boos, ze vecht gewoon. Punt. Heel af en toe toont ze een klein glimlachje, maar niet waar anderen bij zijn. Ze kan soms best wel onrust zaaien door simpelweg langs te komen, dit komt door haar uitstraling. Door dit alles komt dus de naam Black Stone.
Uiterlijk:
Klik en
klik.
Teresa Palmer, (Number Six)
Noek is lang voor een meisje; 1.78 meter. Ze is erg slank gebouwd. Ook kan je erg aan haar zien dat ze zo veel traint. Ze heeft een redelijk normale boezem, niet groot, niet klein. Het past bij haar ook al vind zij van niet. Haar haar is erg lang en er zitten golven in, die af en toe meer richting krullen wijken. Haar ogen zijn blauwe poelen. En worden omringd door lange wimpers. Ze maakt haar ogen erg donker op. Meestal zwart, maar af en toe ook blauw, of een andere kleur. Voor de rest is make-up bij haar taboe. Haar kleding is zoals je al ziet op de foto's een beetje alsof ze uit een motorbende is gestapt. Maar ook weer niet. Haar jukbeenderen zijn hoog. En al met al kan ze best sexy zijn, als je in ieder geval goed naar haar kijkt, en je de angst niet laat overheersen. Als ze bijvoorbeeld door een gang loopt kijken de meeste mensen op. Om dan ruimte voor haar te maken. Mensen krijgen een raar gevoel en kippenvel. Zo zwaar is haar uitstraling.
Extra: Ze zorgt voor zichzelf. En doet alsof het haar niks kan schelen wat er aan de hand is. Sterker nog, niemand weet het, behalve de psychologe waar ze naar toe hoort te gaan, maar die heeft zwijgrecht.
[Haha, sorry, ze is geloof ik nog niet helemaal afgewerkt. Maar ze is een beetje apart. Maar zeker geen Mary-Sue persoon denk ik. Maar tja, wat vind jullie?]
[ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 19:59 ]
Reality's overrated.