• Ik ga samen met Caleo een One Direction fanfiction story schrijven.
    Die begint als mijn story Against Forced Love || Harry Edward Styles afgelopen is.

    Het verhaal gaat over 5 jongens (die van 1D) en 5 meisjes. Ze hebben allemaal een eigen leven, met een eigen verhaal. Ze kennen elkaar niet. Tot ze door een vreselijke gebeurtenis bij elkaar worden gebracht.

    We zoeken nog rollen voor:
    #Vriendin van Niall
    #Vriendin van Harry
    #Vriendin van Zayn

    Dit is wat je in moet vullen:
    Welke rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):
    Extra (Niet verplicht):
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:

    We hebben de levens/verhalen van de personages al bedacht, we zullen dan kijken welke degene die de rol heeft krijgt. Hierbij kijken we ook een beetje naar het karakter.

    We kiezen niet de eerste die iets inzend, maar kijken wat het best bij het verhaal past.

    UPDATE: We zoeken nog rollen waarvan eentje een beetje verlegen en onzeker is, en de ander een beetje een rijk, feestbeestend type.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 0:30 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik vul morgen iemand in, sowieso waarschijnlijk de vriendin van Harry (:. Ik ben te moe, op dit moment, hahah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    IK WIL NIALLS VRIENDIN ZIJN OMG :O
    Oke komt ie (:
    Welke rol; Nialls girlfriend (:
    Volledige naam; Jessie Anne Tanner
    Bijnaam; Jess
    Leeftijd; 17 jaar
    Karakter; Lief, behulpzaam, gek op eten (:
    Uiterlijk; Donkerblond, lang haar, blauwe ogen, ongeveer 1.70 lang (Sorry, ik heb nu geen foto, ik zit op mijn mobiel... Anders stuur ik hem straks nog wel (: )

    Ik hoop dat ik win want ik hou van je verhalen ;D

    xxxxxxxxx


    Dream on, dreamer.

    Oooh, en ja, laat maar weten wanneer jullie beginnen, haha (:
    xxxx


    Dream on, dreamer.

    [Mon Topics I think XD]


    Reality's overrated.

    Welke rol: Harry vriendin
    Volledige naam: Silke Elliot Jefferson
    Bijnaam: Sil
    Leeftijd: 17
    Karakter: Aardig, zorgzaam meisje dat zeker niet op haar teentjes getrapt is. Zegt duidelijk wat ze vind. Soms heeft ze wel gekke trekjes. Houd erg van feestjes en is absoluut geen ochtendmens.
    Uiterlijk: Bruin lang haar met blauwe ogen. 1.73 lang.
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:. JA


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    [Zal ik mijn rol hier nou ook nog plaatsten?]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [Zal ik mijn rol hier nou ook nog plaatsten?]


    Ja, doe maar. (:
    Ik doe het zo ook wel ff


    "Family don’t end in blood”

    [Oké hier komt Noek (Ik dus :O nee, in het echt ben ik ietsjes minder raar (hoop ik) en ik lijk qua uiterlijk niet zo op Teresa Palmer. Maar goed, ik vond haar wel goed voor deze rol, en tja ik kon het niet laten Noek een beetje eng te maken.]

    Rol: Vriendin van Liam Payne.
    Volledige naam: Noek Roselynn Koll.
    Bijnamen: Noek, Noekie om haar te plagen. Af en toe, als je haar echt wilt irriteren Roselynn, Rose, Roosje, of Rosie. Maar daar heeft ze een bloedhekel aan. Op school staat ze echter bekend als: Black Stone. Waarom staat bij karakter. Iedereen noemt haar dus Black Stone, alleen vrienden niet. Nou ja, meestal niet. Alleen heeft ze die vrienden niet. Dus zijn de docenten en de mensen uit het ziekenhuis de enigen die haar herrineren aan haar echte naam. Maar tegenwoordig is ze er eigenlijk wel aan gewend, dus het maakt haar ook niks meer uit. Ze heeft eerder een hekel gekregen aan haar echte eigen naam.
    Leeftijd: Je zou het niet verwachten, maar ze is zinds kort zeventien.
    Karakter: Noek is simpelweg gemeen. Alles wat ze zegt is bot, maar op de een of andere manier kunnen ook die botte dingen bij haar heel grappig overkomen. Dat weet ze, dus af en toe maakt ze een grappige botte opmerking. Ze haalt gemene streken uit, niet vaak, en niet met hele opzet. Maar gewoon af en toe, dan sneert ze een opmerking naar je toe. En die is vaak echt rakend. Achteraf maakt ze dat dan weer goed door middel van doodzwijgen en een simpel knikje in je richting zonder haa blik af te wenden. Want ze kijkt altijd recht voor zich uit met een vastberaden blik in haar ogen. Ze heeft een keer een inktbon in de kluis van Liam Payne geplaatst. De bom is in zijn gezicht ontplofd voor de ogen van de hele school. Hij weet niet dat zij het heeft gedaan. Maar er zijn wel vermoeden, want als iemand dat zou doen is zij het. Ze is een vechtersbaas, en heeft meerdere keren met iemand geknokt. Hoewel ze slim is komt ze bijna nooit opdagen op school, en als dat wel zo is is het weer boel. Het is duidelijk dat iedereen haar haat.
    Hoewel je dus zou denken dat Noek een echte bitch is is ze diep van binnen ook best wel een beetje aardig. Ze kan ook op een aardige en echt leuke manier grappig zijn en is zelfs ergens een beetje speels. Maar nog niemand heeft dat naar boven zien te krijgen, nog helemaal niemand.
    Het kan haar echter helemaal niks schelen dat ze zo gehaat nog, sterker nog, ze zou niet anders willen. Ze is een echte vechtersbaas en beoeffend veel vechttechnieken. Ook kan ze hard rennen en is ze erg sterk. Ze is erg energiek en slaapt weiig. Ze traind bijna de hele dag. Maar omdat ze zo veel traind heeft ze veel voedingstoffen nodig. Het jammere alleen is dat ze niet kan koken. Dus warmt ze meestal maar iets op. Ze is niet erg technisch. Maar kan op de een of andere manier goed met wapens omgaan. Hoe dat komt weet niemand, en dat hoeven ze ook niet te weten. Want eigenlijk vinden de meeste mensen haar doodeng.
    Ze is roekeloos, angstloos en gevoelloos. Dat is iets wat haar nog enger maakt. Ze lacht niet, ze huilt niet. Ook als ze vecht lijkt ze niet boos, ze vecht gewoon. Punt. Heel af en toe toont ze een klein glimlachje, maar niet waar anderen bij zijn. Ze kan soms best wel onrust zaaien door simpelweg langs te komen, dit komt door haar uitstraling. Door dit alles komt dus de naam Black Stone.
    Uiterlijk:




    Klik en klik.
    Teresa Palmer, (Number Six)
    Noek is lang voor een meisje; 1.78 meter. Ze is erg slank gebouwd. Ook kan je erg aan haar zien dat ze zo veel traint. Ze heeft een redelijk normale boezem, niet groot, niet klein. Het past bij haar ook al vind zij van niet. Haar haar is erg lang en er zitten golven in, die af en toe meer richting krullen wijken. Haar ogen zijn blauwe poelen. En worden omringd door lange wimpers. Ze maakt haar ogen erg donker op. Meestal zwart, maar af en toe ook blauw, of een andere kleur. Voor de rest is make-up bij haar taboe. Haar kleding is zoals je al ziet op de foto's een beetje alsof ze uit een motorbende is gestapt. Maar ook weer niet. Haar jukbeenderen zijn hoog. En al met al kan ze best sexy zijn, als je in ieder geval goed naar haar kijkt, en je de angst niet laat overheersen. Als ze bijvoorbeeld door een gang loopt kijken de meeste mensen op. Om dan ruimte voor haar te maken. Mensen krijgen een raar gevoel en kippenvel. Zo zwaar is haar uitstraling.
    Extra: Ze zorgt voor zichzelf. En doet alsof het haar niks kan schelen wat er aan de hand is. Sterker nog, niemand weet het, behalve de psychologe waar ze naar toe hoort te gaan, maar die heeft zwijgrecht.


    [Haha, sorry, ze is geloof ik nog niet helemaal afgewerkt. Maar ze is een beetje apart. Maar zeker geen Mary-Sue persoon denk ik. Maar tja, wat vind jullie?]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 19:59 ]


    Reality's overrated.

    Ik wil zo wel iets proberen (:

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 18:41 ]


    Do what people say you can't.

    [@Besar Okay! (Jup, ik ga me er mee bemoeien Esmee XD)

    Enne ik heb echt zo veel zin om te beginnen! (Ik vind Noek stiekem cool :'D)]


    Reality's overrated.

    Welke rol: Waar jullie haar het beste bij vinden passen. Niall, Harry of Zayn, maakt niet uit.
    Volledige naam: Sacha Iris Graig
    Bijnaam: Sas
    Leeftijd: 18, ze is jarig op 17 Juni
    Karakter: Sacha is een jonge vrouw die vrolijk van haar leven geniet. Ze staat graag open voor nieuwe dingen. Ze houdt veel van rare uitdagingen. Slakken eten? Geen probleem, kom maar hier. Sacha is ook een grote kluns. Ze denkt dan ook nóóit na voordat ze iets zegt of doet. Struikelen, dingen laten vallen, noem maar op. 'Onhandig' is ook vaak één van de dingen die Sacha gebruikt als ze zichzelf omschrijft. Vrienden heeft Sacha genoeg. Maar haar beste vrienden kan ze nog op één hand tellen. Vroeger werd Sacha erg gepest. Daardoor is ze erg onzeker geworden over zichzelf. Ze is in therapie gegaan en daardoor is het beter gekomen. Ze kreeg daardoor een flinke boost zelfvertrouwen. Sacha heeft soms ook nog wel last van stemmingswisselingen. Het ene moment is ze vrolijk en het andere moment is ze chagrijnig. Ook heeft Sacha woedeaanvallen. Dan moet ze even iets rustiger aan doen en iets voor d'r zelf doen. Op dat soort momenten moet je Sacha ook echt niet storen. Als je dat doet komt en nog wel eens een uithaal van haar of een flinke snauw. Hoewel ze het niet eens zo bedoelt.
    Toch over het algemeen is Sacha een zorgzame meid die soms wat klunzig is maar wel aardig.
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij):


    Perrie Edwards
    Sacha heeft blond haar, dat niet voor lang blijft. Ze wisselt vaak van haarkleur. Paars, roze, groen, geel of blauw. Maakt niet uit. Ze heeft blauw/grijze ogen en is 1,67 lang. Sacha draagt wat ze zelf leuk vindt.
    Extra (Niet verplicht): Sacha speelt piano, gitaar, blokfluit, trompet en viool.
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee:


    Do what people say you can't.

    Welke rol: Harry's vriendin
    Volledige naam: Elizabeth Lee Jordan
    Bijnaam: Eli. Als iemand haar ook maar Elizabeth durft te noemen, gaat hij of zij eraan.
    Leeftijd:
    Karakter: Een stoere skatergirl, met een randje rauwe rock. Ze heeft een hekel aan 'huppelkutjes', en doet er dan ook alles aan om zo ver mogelijk bij hen uit de buurt te blijven.
    Uiterlijk + Foto (Liefst een beroemdheid met naam erbij): Anna Kendrick, foto, foto, foto
    Ze heeft lange bruine krullen en ijsblauwe ogen. Ze is heel lang (Anna is niet lang, maar Eli wel). Langer dan de meeste jongens, en al helemaal dan alle meisjes. Ze heeft kleine borsten, erg praktisch voor het sporten. Ze heeft overdreven brede heupen die ze verafschuwd en kleine voeten. Ze omrand haar ogen altijd dik met zwart, om maar zo veel mogelijk van de roze huppelkutjes te verschillen.
    Qua kleding draagt ze niet bepaald warme dingen. Ze heeft het for some reason nooit koud, en draagt dus zomer, winter, herfst en lente hotpants met een tanktop.
    Extra (Niet verplicht): De zwaartekrachtregel geldt niet voor haar, want ze valt nooit. Ze surft en snowboard ook, maar haar voorkeur gaat uit naar skaten. Ze heeft een hekel aan alles wat schattig is en heeft geen vriendinnen, alleen vrienden. Ze heeft geen sterke band met haar moeder en haar vader, waarmee ze een ontzettend sterke band had, is gestorven toen ze 8 was. Ze eet weinig tot niks, maar drinkt de hele dag door. Het liefst alcohol. Ze woont bij haar moeder, maar deze is haast nooit thuis. Altijd aan het werk. Ze kan goed koken en verder zijn haar special skills voetballen, eigenlijk alle balsporten, zwemmen, bierflesjes openmaken met haar handen, een bloemetje en rolletje van haar tong maken, haar been in haar nek leggen en natuurlijk skaten, surfen en snowboarden.
    Laten weten als we beginnen Ja/Nee: DEFF


    Everything is right at the end, if it's not allright, it's not the end.

    Caleo schreef:
    [@Besar Okay! (Jup, ik ga me er mee bemoeien Esmee XD)

    Enne ik heb echt zo veel zin om te beginnen! (Ik vind Noek stiekem cool :'D)]


    Ik zal mijn rol er vanmiddag ook ff opzetten
    Enne, ik vind het niet erg als je je er mee bemoeit hoor, het is tenslotte een verhaal van ons samen ;)


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Ik zal mijn rol er vanmiddag ook ff opzetten
    Enne, ik vind het niet erg als je je er mee bemoeit hoor, het is tenslotte een verhaal van ons samen ;)


    [Oké! (Jup, Noek is een echte bemoeial :O)
    Misschien moet je ook effekes in de beginpost zetten dat we zegmaar onzelf gebruiken dus die andere mensjes zegmaar ook (Ook al wijk ik een beetje af met Noek, maar goed Wow, wacht die tussen de eerste haakjes Noek ben ik, en dus deze is dat rare kind :D)
    Haha, gelukkig! Ik was al bang dat je het irri vind :$]


    Reality's overrated.

    Hij stond er dus al *facepalm*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 13:38 ]


    Do what people say you can't.